Zobacz wÄ…tek - z 50ccm na 125cmm realne,mozliwe?
NAS Analytics TAG

z 50ccm na 125cmm realne,mozliwe?

i inne małe pojemności
_________

z 50ccm na 125cmm realne,mozliwe?

Postprzez mucin » 21/7/2009, 17:24

maaammm takie pytanie ...;D

chcem kupic motorek o pojemnosci 125ccm (cagiva mito)
jest zarejestrowany na 50ccmm

a ja juz mam A1 wiec nie chcem ryzykować...:) (wiem i tak nie jest zgodny z prawem bo jest zbyt mocny...)
da sie go przerejestrowac na 125 spowrotem?

prosze o szybką odpowiedz bo jutro chcem dokonać tranzakcjii;D

nie znalazłem takiego tematu więc zakładam nowy^^
mucin
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/6/2009, 09:50
Lokalizacja: Brzeg


Postprzez talta » 21/7/2009, 17:50

slabo szukales bo byl nie dawno
z tego co pamietam to sa to duze koszty, zalozyciel tamtego tematu chcial sie dkladnie dowiedziec jakie zeby sprzedawca zszedl z ceny
proponuje naprawde poszukac, a nie napisac, ze sie szukala ale nic
jest to realne z tego co pamietam to rzeczoznawca i przeglad na 100% dlaje nie pamietam co i jak dokladnie
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14


Postprzez C-bool » 21/7/2009, 17:59

Poszukaj czegoś normalnie zarejestrowanego, bo 125/50 jest droższe w zakupie niż normalnie zarej.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mucin » 21/7/2009, 18:03

to jak bys mogl mi to znalesc jezeli ja zle szukam to ty napewno sobie poradzisz....

nie powiedzialem ze szukalem bez sensu tylko to zrobilem i nic nie znalazłem...;) jak duze koszta i cos trzseba nadzywczajnego robic...
przeciez przegload moze byc zeczoznawca pisze ze 125 i co wtedy...;)?
mucin
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/6/2009, 09:50
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Ltcrx » 21/7/2009, 18:04

klopoty i koszty...dodatkowo napewno wysla Cie na dodatkowe badania bo takie maszyny traktuja jako motocykle z przekladkami...tzn.wstawionymi mocniejszymi silnikami mimo iz fabrycznie byla tam 125,a roznica jest tylko w papierkach...lepiej kup zarejestrowane na 125..powody sa dwa:
1.mniej klopotow
2.zarejestrowane na 125 sa poprostu tansze
Avatar użytkownika
Ltcrx
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 15/6/2009, 17:24
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mucin » 21/7/2009, 18:31

znaczy sie co?...:)
co bede musial zrobic?:D
tylko chodzi o to ze to dobra oferta:)
mucin
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/6/2009, 09:50
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez driver92 » 21/7/2009, 18:48

Sam założyłem kiedyś taki temat więc był napewno... Poszukaj lepiej w Zakładce "Prawo".
Każdy radzi żebyś kupił normalne 125 a nie 125/50 i ja też Ci tak radze. Potem mogą się czepiać dlaczego on był zarejestrowany na 50 i poprzedni właściciel może trafić przed sąd. A jak tego nie zrobisz i Cie policja"ogarnięta" złapie albo policjant motocyklista to masz przesrane... ja bym to olał mimo że okazja wole dołożyć nawet 1000zł i jechać legalnie.
Pozdrawiam
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez Seba_ER5 » 21/7/2009, 19:12

Silnik nie jest integralna częścią motocykla i mógł zostać zmieniony. Nie jest on wpisywany do dowodu tzn. numer.
Tak więc musisz zrobić przegląd na stacji. Nie wiem czy nie będzie trzeba zrobić pomiaru komory spalania czy oby na pewno jest poniżej 125. Zresztą A1 to nie tylko pojemność ale i ograniczenie mocy. Wiec musiał byś mito zdławić i na hamownie i dopiero zarejestrujesz. Może wystarczyłaby weryfikacja po numerach silnika. I racja taniej jest kupić 125 niż 125/50. Ja bym Mito nie brał bo to 2 suw i masz ograniczone pole do manewru jeśli chodzi o części. Prędzej brałbym NSR ewentualnie RS ale co do niej to mam mieszane uczucia. 125/50 to pewnie padło można łatwo kupić :). Jeżeli chodzi o 4suwy to tu kwestia żywotności wchodzi w grę - CBR125 czy TZR125.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez mucin » 22/7/2009, 11:42

czyli jezeli dobrze zrozumiałem twoją wypowiedź nie ma zadnego problemu z przerejestrowanieem...?

jeżeli lubisz 4T na takich małych pojemnosciach to proszę:)

ja wole 2T nawet gdy ich zywotnosc jest mniejsza;)
mucin
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/6/2009, 09:50
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez driver92 » 22/7/2009, 12:18

tak tylko że to wiąże się z kosztami prawdopodobnie takimi samymi jakbyś "dołożył"(co jest w Twoim przypadku dziwne)i kupił zwykłe 125. Rób jak chcesz. Jak masz duzo czasu i sporo kasy to nic nie stoi na przeszkodzie.
Pozdrawiam
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê