z 50ccm na 125cmm realne,mozliwe?
Posty: 10
• Strona 1 z 1
z 50ccm na 125cmm realne,mozliwe?
maaammm takie pytanie ...;D
chcem kupic motorek o pojemnosci 125ccm (cagiva mito)
jest zarejestrowany na 50ccmm
a ja juz mam A1 wiec nie chcem ryzykować...:) (wiem i tak nie jest zgodny z prawem bo jest zbyt mocny...)
da sie go przerejestrowac na 125 spowrotem?
prosze o szybką odpowiedz bo jutro chcem dokonać tranzakcjii;D
nie znalazłem takiego tematu więc zakładam nowy^^
chcem kupic motorek o pojemnosci 125ccm (cagiva mito)
jest zarejestrowany na 50ccmm
a ja juz mam A1 wiec nie chcem ryzykować...:) (wiem i tak nie jest zgodny z prawem bo jest zbyt mocny...)
da sie go przerejestrowac na 125 spowrotem?
prosze o szybką odpowiedz bo jutro chcem dokonać tranzakcjii;D
nie znalazłem takiego tematu więc zakładam nowy^^
- mucin
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/6/2009, 09:50
- Lokalizacja: Brzeg
slabo szukales bo byl nie dawno
z tego co pamietam to sa to duze koszty, zalozyciel tamtego tematu chcial sie dkladnie dowiedziec jakie zeby sprzedawca zszedl z ceny
proponuje naprawde poszukac, a nie napisac, ze sie szukala ale nic
jest to realne z tego co pamietam to rzeczoznawca i przeglad na 100% dlaje nie pamietam co i jak dokladnie
z tego co pamietam to sa to duze koszty, zalozyciel tamtego tematu chcial sie dkladnie dowiedziec jakie zeby sprzedawca zszedl z ceny
proponuje naprawde poszukac, a nie napisac, ze sie szukala ale nic
jest to realne z tego co pamietam to rzeczoznawca i przeglad na 100% dlaje nie pamietam co i jak dokladnie
- talta
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2439
- Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14
to jak bys mogl mi to znalesc jezeli ja zle szukam to ty napewno sobie poradzisz....
nie powiedzialem ze szukalem bez sensu tylko to zrobilem i nic nie znalazłem...
jak duze koszta i cos trzseba nadzywczajnego robic...
przeciez przegload moze byc zeczoznawca pisze ze 125 i co wtedy...
?
nie powiedzialem ze szukalem bez sensu tylko to zrobilem i nic nie znalazłem...

przeciez przegload moze byc zeczoznawca pisze ze 125 i co wtedy...

- mucin
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/6/2009, 09:50
- Lokalizacja: Brzeg
klopoty i koszty...dodatkowo napewno wysla Cie na dodatkowe badania bo takie maszyny traktuja jako motocykle z przekladkami...tzn.wstawionymi mocniejszymi silnikami mimo iz fabrycznie byla tam 125,a roznica jest tylko w papierkach...lepiej kup zarejestrowane na 125..powody sa dwa:
1.mniej klopotow
2.zarejestrowane na 125 sa poprostu tansze
1.mniej klopotow
2.zarejestrowane na 125 sa poprostu tansze
-
Ltcrx - Świeżak
- Posty: 123
- Dołączył(a): 15/6/2009, 17:24
- Lokalizacja: Kraków
Sam założyłem kiedyś taki temat więc był napewno... Poszukaj lepiej w Zakładce "Prawo".
Każdy radzi żebyś kupił normalne 125 a nie 125/50 i ja też Ci tak radze. Potem mogą się czepiać dlaczego on był zarejestrowany na 50 i poprzedni właściciel może trafić przed sąd. A jak tego nie zrobisz i Cie policja"ogarnięta" złapie albo policjant motocyklista to masz przesrane... ja bym to olał mimo że okazja wole dołożyć nawet 1000zł i jechać legalnie.
Pozdrawiam
Każdy radzi żebyś kupił normalne 125 a nie 125/50 i ja też Ci tak radze. Potem mogą się czepiać dlaczego on był zarejestrowany na 50 i poprzedni właściciel może trafić przed sąd. A jak tego nie zrobisz i Cie policja"ogarnięta" złapie albo policjant motocyklista to masz przesrane... ja bym to olał mimo że okazja wole dołożyć nawet 1000zł i jechać legalnie.
Pozdrawiam
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
-
driver92 - Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
- Lokalizacja: Marki k.Warszawy
Silnik nie jest integralna częścią motocykla i mógł zostać zmieniony. Nie jest on wpisywany do dowodu tzn. numer.
Tak więc musisz zrobić przegląd na stacji. Nie wiem czy nie będzie trzeba zrobić pomiaru komory spalania czy oby na pewno jest poniżej 125. Zresztą A1 to nie tylko pojemność ale i ograniczenie mocy. Wiec musiał byś mito zdławić i na hamownie i dopiero zarejestrujesz. Może wystarczyłaby weryfikacja po numerach silnika. I racja taniej jest kupić 125 niż 125/50. Ja bym Mito nie brał bo to 2 suw i masz ograniczone pole do manewru jeśli chodzi o części. Prędzej brałbym NSR ewentualnie RS ale co do niej to mam mieszane uczucia. 125/50 to pewnie padło można łatwo kupić
. Jeżeli chodzi o 4suwy to tu kwestia żywotności wchodzi w grę - CBR125 czy TZR125.
Tak więc musisz zrobić przegląd na stacji. Nie wiem czy nie będzie trzeba zrobić pomiaru komory spalania czy oby na pewno jest poniżej 125. Zresztą A1 to nie tylko pojemność ale i ograniczenie mocy. Wiec musiał byś mito zdławić i na hamownie i dopiero zarejestrujesz. Może wystarczyłaby weryfikacja po numerach silnika. I racja taniej jest kupić 125 niż 125/50. Ja bym Mito nie brał bo to 2 suw i masz ograniczone pole do manewru jeśli chodzi o części. Prędzej brałbym NSR ewentualnie RS ale co do niej to mam mieszane uczucia. 125/50 to pewnie padło można łatwo kupić

-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
tak tylko że to wiąże się z kosztami prawdopodobnie takimi samymi jakbyś "dołożył"(co jest w Twoim przypadku dziwne)i kupił zwykłe 125. Rób jak chcesz. Jak masz duzo czasu i sporo kasy to nic nie stoi na przeszkodzie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
-
driver92 - Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
- Lokalizacja: Marki k.Warszawy
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości