akumulator-problem
Posty: 13
• Strona 1 z 1
akumulator-problem
witam mialem stary akumulator i juz moto nawet nie krecil postanowilem zakupic dzis nowy
kupilem aku za 170 zl przeznczony do mojego motoru wlalem elektrolit odczekalem ok 3 h podlaczylem jak na zdjeciu
http://img107.imageshack.us/img107/522/img0323.jpg
no i dupa nic.....przekrecam stacyjke nic.....zadna kontrolka nie pali sie ani nic ...hmmmm podlaczylem stary akumulator...tez nic ! co jest grane? wczesniej to zapalala sie chociaz kontrolka i moglem probowac krecic na staym aku a teraz kompletnie nic ;/
kupilem aku za 170 zl przeznczony do mojego motoru wlalem elektrolit odczekalem ok 3 h podlaczylem jak na zdjeciu
http://img107.imageshack.us/img107/522/img0323.jpg
no i dupa nic.....przekrecam stacyjke nic.....zadna kontrolka nie pali sie ani nic ...hmmmm podlaczylem stary akumulator...tez nic ! co jest grane? wczesniej to zapalala sie chociaz kontrolka i moglem probowac krecic na staym aku a teraz kompletnie nic ;/
- grizlobb
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 12/7/2009, 19:42
-
szybkikoks - Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 20/6/2009, 11:11
- Lokalizacja: Jasło
Bezpiecznik ma za zadanie "nie przepuszeczenie" zbyt wysokich prądów. Jeśli przez instalacje czyli po drodze przez bezpiecznik popłynie zbyt wysoki prąd to bezpiecznik w otoczeniu tlenu się spali.
Mówiąc ze spalony jest bezpiecznik, przepala się drut oporowy w jego środku.
Tak wiec sprawdzasz czy drut w środku bezpiecznika jest cały czy przerwany. Jesli jest przerwany to znaczy ze przepalony.
Mówiąc ze spalony jest bezpiecznik, przepala się drut oporowy w jego środku.
Tak wiec sprawdzasz czy drut w środku bezpiecznika jest cały czy przerwany. Jesli jest przerwany to znaczy ze przepalony.
- MECHA-MOT
- Świeżak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
- Lokalizacja: Mika
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości