Zobacz wÄ…tek - akumulator-problem
NAS Analytics TAG

akumulator-problem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

akumulator-problem

Postprzez grizlobb » 16/7/2009, 19:08

witam mialem stary akumulator i juz moto nawet nie krecil postanowilem zakupic dzis nowy


kupilem aku za 170 zl przeznczony do mojego motoru wlalem elektrolit odczekalem ok 3 h podlaczylem jak na zdjeciu


http://img107.imageshack.us/img107/522/img0323.jpg


no i dupa nic.....przekrecam stacyjke nic.....zadna kontrolka nie pali sie ani nic ...hmmmm podlaczylem stary akumulator...tez nic ! co jest grane? wczesniej to zapalala sie chociaz kontrolka i moglem probowac krecic na staym aku a teraz kompletnie nic ;/
grizlobb
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12/7/2009, 19:42


Postprzez grizlobb » 16/7/2009, 19:21

jezeli ewentualnie pierwsze podlaczenie bylo by odwrotne czyli jak bym dal minus do plusa a plus do minusa to przez bledne podlaczenie mogl bym uszkodzic sam akumulator badz instalacje elektryczna?
grizlobb
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12/7/2009, 19:42


Postprzez Adam M. » 17/7/2009, 02:52

Sprawdz bezpieczniki. Jesli podlaczyles odwrotnie to polecial bezpiecznik.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez grizlobb » 17/7/2009, 14:28

w jaki sposob sprawdzic? tzn po czym poznac ze bezpiecznik jest dobry badz nie ?
grizlobb
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12/7/2009, 19:42

Postprzez szybkikoks » 17/7/2009, 14:52

lloll jak drucik jest przerwany to poszedł sie jeba* ... pewnie zrobiłeś zwarcie
Avatar użytkownika
szybkikoks
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 20/6/2009, 11:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez MECHA-MOT » 17/7/2009, 14:57

Bezpiecznik ma za zadanie "nie przepuszeczenie" zbyt wysokich prądów. Jeśli przez instalacje czyli po drodze przez bezpiecznik popłynie zbyt wysoki prąd to bezpiecznik w otoczeniu tlenu się spali.
Mówiąc ze spalony jest bezpiecznik, przepala się drut oporowy w jego środku.
Tak wiec sprawdzasz czy drut w środku bezpiecznika jest cały czy przerwany. Jesli jest przerwany to znaczy ze przepalony.
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez grizlobb » 17/7/2009, 15:29

no wlasnie bezpieczniki byly przepalone , wymienilem wszystkie na nowe i dalej nic......gdzie dalej szukac rozwiazania problemu?
grizlobb
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12/7/2009, 19:42

Postprzez zomodj » 18/7/2009, 04:19

w bezpieczniku głównym :)
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33

Postprzez grizlobb » 19/7/2009, 08:43

czy bezpiecznik glowny to jest ten ktory ma 30 A ?
grizlobb
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12/7/2009, 19:42

Postprzez pawulon03 » 19/7/2009, 10:09

tak i zazwyczaj sÄ… 2
Avatar użytkownika
pawulon03
Świeżak
 
Posty: 344
Dołączył(a): 22/11/2008, 20:53
Lokalizacja: Kielce

Postprzez grizlobb » 19/7/2009, 14:42

problem rozwiazany motorek smiga ;)
grizlobb
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12/7/2009, 19:42

Postprzez grizlobb » 19/7/2009, 20:17

hmm a czy to wina zimnego silnika, ze bez ssania badz z krotkim ssaniem ,silnik gasnie bez przekrecania menetki i dodawania gazu ?
grizlobb
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12/7/2009, 19:42

Postprzez macs » 19/7/2009, 22:09

ta,silnik musi chwile na ssaniu pochodzic po czym ssanie odpuszczasz i smigasz
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê