Zobacz wątek - Kawasaki ZX7R problem z paleniem na ciewpłym silniku
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZX7R problem z paleniem na ciewpłym silniku

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki ZX7R problem z paleniem na ciewpłym silniku

Postprzez Younior » 21/6/2009, 14:36

Witam kolegów
Własnie wrociłem z serwisu moją 7-emką i nie jestem zadowolony niestety, Moto ciezko palił po dłuzszej jeździe myślałem ze dletego ze sie zagrzał i zawory do regulacji, miedzy innym to mi zrobili w serwisie regulacja,wimaiana płytek i regulacja gaźników, niestety było tak samo kupiłem nowy akumulator po powrocie do domu, gość go zalał eletrolitem pół godziny pozniej wsadziłem odpaliłem elegancko, drugi raz troszke gorzej a za trzecim to samo co było na początku tzreba dułgo było "łechtać" ktoś ma jakies poważne uzasadnienie tej sprawy.
Prosze o pomoc...<piwko pijemy> jak bedzie dobrze

Dodam że poprzedni akumulator miał 40% żywotnosci w tescie
Younior
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:43


Postprzez macs » 21/6/2009, 16:54

Jak za piwo to postarac sie trzeba.
Na poczatek sprawdz ladowanie,pod obciazeniem czyli na wlaczonych swiatlach,ladowanie na niskich i w okolicach 5tys.obr.

Bylo juz kilka podobnych tematow,poszukaj a wiecej sie dowiesz :wink:
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie


Postprzez Younior » 21/6/2009, 17:41

dzieki kolego biore sie za szukanie
Younior
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:43

Postprzez Younior » 26/6/2009, 23:58

Właśbnie sparawdziłem ładowanie i jest OK na całym zakresie obr. co mozna zrobic wiecej ? jutro bede chciał zajac sie swiecami czy to cos da ?

da na pewno edytowanie postów... YZF
Younior
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:43

Postprzez nismo » 27/6/2009, 05:47

moje domysły-
-zwarcie w instalacji rozładowuje aku
-świece sprawdzić, najlepiej wymienić, zawsze warto to zrobić nawet jak okaże się że to nie to :P
-Jak ja tak miałem to problemem były gaźniki :/ Po regulacji już ładnie odpala czy ciepły czy zimny (chociaż zmieniłem wtedy też świece, więc nie wiadomo...)
-Jak coÅ› jeszcze mi siÄ™ przypomni to napiszÄ™.
nismo
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 27/4/2009, 21:08
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Younior » 27/6/2009, 09:01

Dzieki kolego za podpowiedz, gaźniki były regulowane przynajmniej tak mi powiedziano. Jesli swiece nie pomoga to zawioze do innego serwisu.
Younior
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:43

Postprzez Younior » 28/6/2009, 08:46

Witam koledzy
Wczoraj siedziałem w garazu z bratem i czysciłem wszystkie styki i kostki, 4 kable byly lutowane i zawiniete zwykłą izolacją, poprawilismy to lutem bardziej profesjonmalnym i zgrzali termokuyrczliwymi, kostka od przekaźnika startera byula najbardziej zasniedziała.Juz jak skonczylismy to zdziwienie bo MOTO jak narazie pali nawet na ciepłym silniku tyle ze trzeba go łechnąć tak z 1 - 1,5 sek. Świece i tak juz kupiłem tyle ze jutro odbieram wiec i tak je wymienie. Zobaczymy jak długo bedzie dobrze
Younior
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:43

Postprzez Obserwator » 28/6/2009, 11:19

Ja np miałem tak w swoim moto, że polatałem trochę i jak był ciepły to zaczynał gasnąć nagle nie wiem czemu... Odczekałem troche i motor dalej odpalał, albo z popychu.

Przełożyłem silnik i ok ;) heh
Obserwator
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê