Zobacz wątek - Motor DRŻY- pomocy!
NAS Analytics TAG

Motor DRŻY- pomocy!

i inne małe pojemności
_________

Motor DRŻY- pomocy!

Postprzez WysolRieju » 8/6/2009, 13:28

Witam, jestem posiadaczem Rieju RS2 Matrix'04r
Mam problem, otóż gdy motor wkręca sie na obroty tzn 7tys+ cały motor drży(Manetki, heble, z tyłu pasażerowi). Niewiem dlaczego tak sie dzieje, jak patrzyłem w Derbi GPR albo RS albo innych scigaczach 50cc to tak nie ma. Od czego tak moze drżeć, prosze o pomoc,
DZIEKUJE!
WysolRieju
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/4/2009, 08:43
Lokalizacja: Gostynin


Postprzez wojtasmazi1 » 8/6/2009, 14:44

Nie masz gdzies jakis luzów??? Moze gdzies na mocowaniach silnika??
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje


Postprzez talta » 8/6/2009, 14:50

ma w skuterze mialem tak, ze mialem zle ustawiony gaznik i chodzil na wysokich obrotach i wszystko mi latalo
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Koval135 » 8/6/2009, 19:42

Moze lozyska na wale.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez wojtasmazi1 » 8/6/2009, 20:01

Musisz rozebrac, tylko tak zebyc potem dobrze poskładał:P
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez WysolRieju » 9/6/2009, 13:10

To znaczy musze łożyska z przodu wymienić to może byc to?
WysolRieju
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/4/2009, 08:43
Lokalizacja: Gostynin

Postprzez wojtasmazi1 » 9/6/2009, 14:11

Jakie z przodu o jakich ty łożyskach myslisz??
Koval135 Mowi o łożyskach na wale w silniku (tak mi sie wydaje)
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez WysolRieju » 9/6/2009, 14:42

no tak wiem wiem,

źle mnie zrozumiałes.
chciałem napisać że w lagach musze uszczelniacze wymienić i mechanik mi gadał że tam sa takze jakies Łozyska.
WysolRieju
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/4/2009, 08:43
Lokalizacja: Gostynin

Postprzez wojtasmazi1 » 9/6/2009, 14:55

Jezeli wymieniasz uszczelniacze to pamietaj ze lagi sie robi parami. Wiec w obu olej nowy i uszczelniacze. A o łożyskach w lagach ci nic nie powiem bo niestety nie wiem
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Łukasz_15* » 9/6/2009, 17:52

To ja sie może podepne pod temat, bo u mnie występowało takie drganie na wysokich obrotach. Motoru nie żyłowałem zawsze do 12 tys. ale jeśli dawałem max gazu to czułem lekkie drgania i niepotrzebnie to zignorowałem jak widać. Jadąc z górki, trzasło motor zgasł. Probowałem zapalić to pare razy obrócił tłoka i koniec, nie ruszy. Olej jest, bo sprawdzałem nawet tego samego dnia. Podejrzewam, że mogą to być pierśnienie albo łożyska, albo coś wpadło, ale nie wiem. To juz przerasta moje możliwości, więc z motorem trzeba będzie jechać do wuja, ale poprostu chcę wiedzieć, co mniej więce mogło spowodować tą nie miłą niespodziankę. Nie dość że dzień wcześniej dopiero co poskładałem motor to teraz całkiem siadł. :? :cry:
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Landryss25 » 9/6/2009, 19:17

Strzeliły Ci pierścienie albo tłok. Głupotę zrobiłeś że próbowałeś odpalić jak był zablokowany bo mogłeś tym porobić spore rysy na gładzi cylindra.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Łukasz_15* » 9/6/2009, 19:32

Racja, ale ja niestety najpierw robie później myśle. Widok cylindra teraz napewno piękny nie będzie. Części do Apki nie są tanie więc wlazłem w g.... po same uszy, ale przez własną głupote.
Dzięki za odpowiedź Landryss. Jutro do wujka z motorem i zobaczymy co trzeba będzie zrobić.
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez WysolRieju » 9/6/2009, 21:32

u mnie silnik żyletka, pięknie chodzi.

więc powie mi ktoś czy to może być od tych lag z przodu?

bo jak narazie dowiedzialem sie że to moze byc:

lozyska na wale
Lozyska w głowkach z przodu.
luzy na mocowaniach silnika.

Dodam też, że rieju miał chyba ślizga, bo jak go kupilem to teraz jak sprawdzilem to lekko ściąga w prawą stronę jak puszcze kierownicę.

Wypowie sie ktos jeszczE?
WysolRieju
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/4/2009, 08:43
Lokalizacja: Gostynin

Postprzez Łukasz_15* » 9/6/2009, 21:42

Tak szczerze powiedziawszy to może być wiele rzeczy. Najpierw sprawdź te trzy rzeczy, ale może to być coś nie groźnego. U mnie kiedyś się lekko plastik zakrzywił i łańcuch ocierał o niego i myślałem że co z silnikiem a tu taka pierdoła. Najważniejsze to nie lekceważ tego, bo ja zlekceważyłem i sam widzisz jak marnie skończyłem.
Jeszcze mam takie pytanie. Co ile km powinno się wymieniać pierścienie i łożyska na wale?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez wojtasmazi1 » 10/6/2009, 05:22

Ja wymieniam pierscienie i łozyska na wale jak robie emont silnika. Ile dokladnie km to nikt ci nie powie bo wszystko zalezy co kupisz i jak bedziesz jeździl.
Mysle ze w twoim przypadku najlepszym rozwiazaniem bedzie szlif, i kupienie tloka nad wymiar wraz z pierscieniami. Cp do łozysk wydatek nie jest duzy wiec tez bym wymienil
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Łukasz_15* » 10/6/2009, 10:16

Mam nadzieje, że z moto nie będzie tak źle. Jeśli zrobie szlif i wymiennie tłok to czy musze docierać przez pare kilometrów?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Landryss25 » 10/6/2009, 16:00

Jak szlif to znaczy że masz cylinder żeliwny. W takim przypadku docieranie to ok 500km.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Koval135 » 10/6/2009, 16:43

Zeliwo w 2T dociera sie chyba 800-1000 km...
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez wojtasmazi1 » 10/6/2009, 17:12

Ja slyszalem ze dociera taki cylinder ok 500 km
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Łukasz_15* » 11/6/2009, 12:08

Kiedy zrzucałem biegi to robiłem to w ten sposób, że wciskałem sprzęgło zrzucałem bieg, puszczałem sprzęgło i tak do wybranego biegu. Czy powinienem tak robic? Czy to może byc wina tego co stało się z moim motorem? Ponoc wtedy nie ma smarowania?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości




na gr