Zobacz wÄ…tek - problem z kompresja
NAS Analytics TAG

problem z kompresja

i inne małe pojemności
_________

problem z kompresja

Postprzez kaczka_rs125 » 20/5/2009, 20:46

witam jestem tu pierwszy raz . a mianowicie mam problem z rs 125 najechane okolo 15 tys km latam nim po londynie moto nigdy niebylo oszczedzane i chyba stracilo kompresje .jak myslicie jakie czesci teraz do tego kupic dodam ze jeszcze go nierozebralem..
kaczka_rs125
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/5/2009, 19:40
Lokalizacja: london


Postprzez Masterleoni » 20/5/2009, 21:04

Jak ci jezdzi i pali i sie nie przegzewa to nie stracil kompresji
Masterleoni
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 4/4/2009, 19:57


Postprzez kaczka_rs125 » 20/5/2009, 21:07

problem wtym ze stanol na swiatlach i powiedzial ze dalej niejedzie wykrecilem swiece tlok sie rusza ale tak jak by mu nic wtym nieprzeszkadzalo i na zakreconej swiecy tez niema ruznicy tak jak by tam nic niebylo.
kaczka_rs125
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/5/2009, 19:40
Lokalizacja: london

Postprzez balchan1 » 20/5/2009, 21:10

uuuuu, remont Cię czeka ;/ Tłok + tuleja (zapewne)= jakieś ~700zł Zdejmij cylinder i zobacz...
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez kaczka_rs125 » 20/5/2009, 21:13

tak sie sklada ze od paru lat mieszkam sobie w londynie a tu za takie zeczy kasuja strasznie co myslisz o zakupieniu orginalnego tloka w serwisie apki. chyba ze sa jakies leprze zamienniki
kaczka_rs125
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/5/2009, 19:40
Lokalizacja: london

Postprzez Dandi93 » 20/5/2009, 21:16

Sam tłok to za mało, wymień tłok i cylinder. Koszt w Polsce około 1400zł
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez kaczka_rs125 » 20/5/2009, 21:22

oka czy ktos by polecil tlok i cylinder jakiejs firmy aprilia ma ceny z kosmosu..
kaczka_rs125
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/5/2009, 19:40
Lokalizacja: london

Postprzez Masterleoni » 20/5/2009, 22:11

Jak chcesz tani to kup chinski Nie pojezdzisz dlugo ale pojezdzisz
Masterleoni
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 4/4/2009, 19:57

Postprzez kaczka_rs125 » 20/5/2009, 22:24

a jak niechce taniego to co polecasz oprucz poliniego
kaczka_rs125
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/5/2009, 19:40
Lokalizacja: london

Postprzez Landryss25 » 20/5/2009, 22:34

Przy tym przebiegu wymiana cylindra nie ma sensu bo ten jest zapewne jeszcze w bardzo dobrym stanie. O ile mnie pamięć nie zawodzi to w RS jest powłoka nicasylowa więc się tego nie szlifuje. Oddaj cylinder do pomierzenia i spasuj tłok Wossner, Vertex, Wiesco na luz 0,04-0,06mm. Jeśli się pomyliłem i jest tuleja to cylinder do szlifu i na spasowanie tłoka (luz taki sam). Pamiętaj że pasuje wymienić też wszelkie łożyska (jeśli się domagają) i uszczelniacze, sprawdzić stan wału i korby.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez balchan1 » 21/5/2009, 13:47

RS to na bank nicasil. Pewnie nic jej nie jest, ale w razie W to wysyłaj do http://www.motor-tech.katowice.pl/
W pozostałych kwestiach zgadzam się z przedmówcą xD
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez kaczka_rs125 » 21/5/2009, 22:36

tak sie sklada ze cylinder ma straszna ryse wyczuwalna pod palcem i co wy na to co dalej da sie cos z tym zrobic czy nowy cylinder
kaczka_rs125
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/5/2009, 19:40
Lokalizacja: london

Postprzez Landryss25 » 21/5/2009, 22:41

Jeśli jest to nicasil, to jedynym rozwiązaniem jest wprasowanie tulei. A jak siedzi tuleja to tylko szlif.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez balchan1 » 21/5/2009, 22:42

Pożegnaj się z nim. Wysyłka do Motortech ;/ Do tego dobrze spasowany tłok Wossner i docieranie. W takich chwilach łezka się w oku kręci ;/. Oplakujmy ten nicasil xD
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez kaczka_rs125 » 24/5/2009, 10:07

remontowal ktos caly silnik na podzespolach mitaka
kaczka_rs125
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/5/2009, 19:40
Lokalizacja: london

Postprzez andrzej551 » 24/5/2009, 11:35

ajjj;/ ja swoja rs juz dwa razy szlifowałem i jezdzi. Zanies ten cyl do jakiegos mechanika mozec ci go wyszlifuje połowe kasy zaoszczedzisz
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości




na górê