GSXR 600 2001,,siedzisko tuning
Posty: 2
• Strona 1 z 1
GSXR 600 2001,,siedzisko tuning
((((czy mozna przerobic siedzisko gsxr K1 na K5,6..???taki pomysl jest ladniejsze..zgrabniejsze,,podobno tak ale jak??,,pzdr..pawel : 

- pawellugi
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 14/5/2009, 00:17
- Lokalizacja: otwock
Najprościej będzie kupić K4. Wiesz że jak będziesz chciał sprzedać taką hybrydę to pewnie nie znajdziesz kupca? No i te zadupki są takie podobne że to chyba nie ma sensu.
Ale jak siÄ™ upierasz:
Sprawdź czy mocowanie jest takie samo jeśli tak (w co wątpię) to po prostu odkręcasz jeden i przykręcasz drugi.
Jeśli jest inne (a pewnie jest) to nie ma sensu się w to babrać, ale jeśli się upierasz to masz dwie opcje:
Na odpierdziel: spawasz, tniesz w efekcie zadupek wychodzi krzywo (mniej lub bardziej ale zawsze odczuwalnie) po pewnym czasie się urywa ty szorujesz d*pą po tylnym kole. Ewentualnie walisz tyle wzmocnień że zaburzasz wyważenie motocykla:P
Solidnie: powierzasz robotę profesjonalistom, profesjonalna obróbka metalu, perfekcyjne pomiary. Efekt masz K1 z zadupkiem od K4, tyle że taniej będzie sprzedać K1 i kupić całego K4.
Ale jak siÄ™ upierasz:
Sprawdź czy mocowanie jest takie samo jeśli tak (w co wątpię) to po prostu odkręcasz jeden i przykręcasz drugi.
Jeśli jest inne (a pewnie jest) to nie ma sensu się w to babrać, ale jeśli się upierasz to masz dwie opcje:
Na odpierdziel: spawasz, tniesz w efekcie zadupek wychodzi krzywo (mniej lub bardziej ale zawsze odczuwalnie) po pewnym czasie się urywa ty szorujesz d*pą po tylnym kole. Ewentualnie walisz tyle wzmocnień że zaburzasz wyważenie motocykla:P
Solidnie: powierzasz robotę profesjonalistom, profesjonalna obróbka metalu, perfekcyjne pomiary. Efekt masz K1 z zadupkiem od K4, tyle że taniej będzie sprzedać K1 i kupić całego K4.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości