sprzęgło , ładowanie kawaski zzr 600 POMOCY
Posty: 4
• Strona 1 z 1
sprzęgło , ładowanie kawaski zzr 600 POMOCY
witam, pomocy. jest taki problem. kupilem niedawno zygzaka zzr 600 1998 rok ma nakulane 50000mil, wszystko bylo ok , ciagnie (ciagnal jak szalony do teraz). wymienilem olej tak jak byc powinno i co sie dzieje. od 8 tys obrotow do 14 ciagnie sprzeglo chwila moment. tego nie bylo nim wymienilem. moze ktos mial taki przypadek? komplet tarcz na allegro to 140zl ale czy latwo sie wymienia czy trzeba silnik demontowac? patrze na tarcze bo to moze to. druga sprawa to ladowanie .mam na swiatlach wlaczonych 12,3v a bez swiatel przy 7 tys 13.5v tylko. elektryk stwierdzil ze ladowania brak. jak moze byc przyczyna? w alternatorze czy regulator napiecia? prosze o pomoc bo jak ktos wczesniej napisal kupno uzywaniego zygzaka to hazard i coraz bardziej kosztowniejszy. pozdro[/b]
- koobadj
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 12/5/2009, 16:11
masz 11 letni sprzęt i nakulane ponad 80000km- czego wymagasz?
Wiele zygzaków padła dłuugo przed tym przebiegiem. Sprzęgło jak sie ślizga przy wysokich obrotach - najpierw poreguluj linką przy klamce - u mnie to działa, bo moge lat ustawić, że się będzie ślizgać
Jeżeli to nie pomoże to można jeszcze wymienić sprężyny dociskające. To wszystkomniej kosztuje.
Najlepiej jednak jak regulacja nie pomoże (pokombinuj!) to komplet tarcz - 140zł to nie jest dużo - wierz mi.
Napięcie wg. serwisówki powinno być między 14-15V - nie ma podanego zakresu obrotów, więc coś masz nie tak. Zobacz w jakim stanie jest akumulator - czy może ma już kilka lat...jak nie robisz jakiejś trasy to trudno dobrze go naładować i może być niedoładowany. Podładuj go prostownikiem i wtedy porównaj pomiary.
Jak nie to regulator napięcia do wymiany lub alternator do przezwojenia-np. Przyczyną niskiego napięcia może być też zaśniedziała instalacja - przeszlifuj styki - smarem miedzianym posmaruj - wtedy sprawdź.
Zygzak to bdb sprzęt jak nie trafisz na nieserwisowaną sztukę
Twoja jeżeli ma taki przebieg i mas z udekumentowane co było robione to z 20Kkm jeszcze nią przejeździsz.
Pilnuj luzów zaworowych (co ok 15tys!)
Zmieniaj olej (co 6 lub co roku)
smaruj łańcuch i w drogę


Najlepiej jednak jak regulacja nie pomoże (pokombinuj!) to komplet tarcz - 140zł to nie jest dużo - wierz mi.
Napięcie wg. serwisówki powinno być między 14-15V - nie ma podanego zakresu obrotów, więc coś masz nie tak. Zobacz w jakim stanie jest akumulator - czy może ma już kilka lat...jak nie robisz jakiejś trasy to trudno dobrze go naładować i może być niedoładowany. Podładuj go prostownikiem i wtedy porównaj pomiary.
Jak nie to regulator napięcia do wymiany lub alternator do przezwojenia-np. Przyczyną niskiego napięcia może być też zaśniedziała instalacja - przeszlifuj styki - smarem miedzianym posmaruj - wtedy sprawdź.
Zygzak to bdb sprzęt jak nie trafisz na nieserwisowaną sztukę

Twoja jeżeli ma taki przebieg i mas z udekumentowane co było robione to z 20Kkm jeszcze nią przejeździsz.
Pilnuj luzów zaworowych (co ok 15tys!)
Zmieniaj olej (co 6 lub co roku)
smaruj łańcuch i w drogę

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
doradzono mi jeszcze bym sprawdzil akumulator. tak wiec kupilem nowy YUASA przeczyscilem styki regulatora i jak na razie odpukac nie padl akumulator mimo ze na swiatlach jest 13,4v a bez 14,2 to lepiej niz bylo nim akumulator zmienilem. co ile trzeba regulowac luz zaworowy? pozdrawiam
- koobadj
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 12/5/2009, 16:11
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości