PROSZE O POMOC
Posty: 10
• Strona 1 z 1
PROSZE O POMOC
PILNIE POSZUKUJE MECHANIKA aby wyregulowac gazniki w moto 4T- Yamaha FZ 600. mieszkam 50 km od poznania w Grodzisku Wielkopolskim . prosze o jakies namiary - jaiekolwiek, pozdrawiam i dziekuje. chyba ze mozecie mi jakos pomóc
objawy:
1. CZasami strzela w wydech
2. chce brac, ale niemoze
3.czasami zapalai na pare sekund i jak dodaje mu gazu to dławi sie przy 5 tys brotów, z pierwszych 2 ch lewych gazników cieknie paliwo dolnym wezykiem z komory pływakowe
PROSZE O POMOC i DZIEKUJE
PISZCIE COKOLWIEK ZEBY MI POMÓC , albo jakies porady jak mówgł bym sam to zrobic...
objawy:
1. CZasami strzela w wydech
2. chce brac, ale niemoze
3.czasami zapalai na pare sekund i jak dodaje mu gazu to dławi sie przy 5 tys brotów, z pierwszych 2 ch lewych gazników cieknie paliwo dolnym wezykiem z komory pływakowe
PROSZE O POMOC i DZIEKUJE
PISZCIE COKOLWIEK ZEBY MI POMÓC , albo jakies porady jak mówgł bym sam to zrobic...
- GucioMarcin
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 10/7/2006, 21:55
- GucioMarcin
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 10/7/2006, 21:55
O.K.,moto stalo dlugo niejezdzone ?
Kilka niezaleznych problemow.
Cieknace paliwo.Zaworek sterujacy doplywem paliwa jest zawieszony.Sprobuj delikatnie stuknac w komore plywakowa np. drewniana raczka od mlotka.Moze pomoze..
Nie chce wejsc no obroty.
Glowne dysze paliwa sa zatkane,mozesz sprobowac uzyc plyn do przeczyszczania gaznikow,ale tak naprawde,to gazniki nalezy wymontowac,przeczyscic wszystko,ustawic poziom paliwa i zlozyc wszystko spowrotem.
Kilka niezaleznych problemow.
Cieknace paliwo.Zaworek sterujacy doplywem paliwa jest zawieszony.Sprobuj delikatnie stuknac w komore plywakowa np. drewniana raczka od mlotka.Moze pomoze..
Nie chce wejsc no obroty.
Glowne dysze paliwa sa zatkane,mozesz sprobowac uzyc plyn do przeczyszczania gaznikow,ale tak naprawde,to gazniki nalezy wymontowac,przeczyscic wszystko,ustawic poziom paliwa i zlozyc wszystko spowrotem.
- tomekd
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
- Lokalizacja: chicago
Motor stał w zimnym garazu około 2 miesiace bez zadenego rozruchu i sa teraz problemy zeby go odpalic, prubowałem juz na pycha, próbowałem wlewac paliwo do jednego z cylindrów i silnik zaczął sie odzywać, ale i tak niemoge go uruchomic, przeczyscic gazniki moge tylko mam troche strach ze cos popsuje i nieda sie nic zrobic
- GucioMarcin
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 10/7/2006, 21:55
- GucioMarcin
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 10/7/2006, 21:55
Obawiem sie ze bez wymontowania gaznikow i ich przeczyszenia sie nie obejdzie.
Gazniki wyjda jako komplet,4, nie ma potrzeby ich rozdzielania.Sa one wsadzone w taki gumowe buty,czesto wymaga to wysilku zeby je wyciagnac mimo poluzowania zaciskow..
Do rozebrania potrzebne jest czyste,dobrze oswietlone miejsce.
Gazniki nalezy obrocic do gory nogami i zdjac pokrywe komory plywakowej.Nie zgob uszczelki.Po zdjeciu zobaczysz 2 dysze.Duza to jest glowna dysza ,mala to dysza bigu jalowego.Nalezy je odkrecic i przeczyscic ,bron Borze nie drutem.
Ostroznie z plywakiem,zeby nie zostal przeduszony,bo poziom paliwa sie rozreguluje.
Najlepiej przeczyscic kazdy gaznik oddzielnie,z ten sposob mozna zerknac w drugi i zobaczyc co gdzie ma isc w przypadku watpliwosci.
Gazniki motocyklowe sa raczej bardzo proste,ale tak naprawde na pierwszy raz dobra ksiazka naprawcza,schemat by nie zaszkodzil.
Gazniki wyjda jako komplet,4, nie ma potrzeby ich rozdzielania.Sa one wsadzone w taki gumowe buty,czesto wymaga to wysilku zeby je wyciagnac mimo poluzowania zaciskow..
Do rozebrania potrzebne jest czyste,dobrze oswietlone miejsce.
Gazniki nalezy obrocic do gory nogami i zdjac pokrywe komory plywakowej.Nie zgob uszczelki.Po zdjeciu zobaczysz 2 dysze.Duza to jest glowna dysza ,mala to dysza bigu jalowego.Nalezy je odkrecic i przeczyscic ,bron Borze nie drutem.
Ostroznie z plywakiem,zeby nie zostal przeduszony,bo poziom paliwa sie rozreguluje.
Najlepiej przeczyscic kazdy gaznik oddzielnie,z ten sposob mozna zerknac w drugi i zobaczyc co gdzie ma isc w przypadku watpliwosci.
Gazniki motocyklowe sa raczej bardzo proste,ale tak naprawde na pierwszy raz dobra ksiazka naprawcza,schemat by nie zaszkodzil.
- tomekd
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
- Lokalizacja: chicago
Dziekuje za rady, jutro wyciagne gazniki i przeczyszcze dysze, bede sie starał delikatnie to zrobic, wraz z książka serwisową. Wielkie dzieki za rozjaśnienie sprawy i pomoc, dziekuje i pozdrawiam, napisze co sie bedzie działo jak przeczyszcze dysze
- GucioMarcin
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 10/7/2006, 21:55
Problem jest w tym ze niemoge odkrecic śrub od komory pływakowej , nieiwiem jak mam sobie poradzic, śruby sa na krzyżaka i prubowałem juz 4 roma róznymi i nawet niechcądrgnąć śruby. PO wymianie świec zacżął sie odzywac, czasem zapali i zgasnie...
- GucioMarcin
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 10/7/2006, 21:55
Znam ten bol.Te sruby to czasami sa problemem,"swierzy" srubokret czesto pomorze,lub takie kombinerki zaciskowe.W ostatecznosci udarowy krzyzak pomorze,tylko ostroznie.
Najlepiej to je wymienic na "heksy",no ale to pozniej,,,,,
Najlepiej to je wymienic na "heksy",no ale to pozniej,,,,,
- tomekd
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
- Lokalizacja: chicago
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości