Zobacz wÄ…tek - Co sadzicie o tym motorze??
NAS Analytics TAG

Co sadzicie o tym motorze??

Enduro, Cross
_________

Co sadzicie o tym motorze??

Postprzez przemo11 » 10/5/2009, 12:15

Chce kupic tego crossa ( http://moto.allegro.pl/item630410756_su ... n_bdb.html ) co sadzicie wogole o marce Suzuki i o tym roczniku i czy warto kupic od handlarza?? bardzo bym prosil o opinie.
przemo11
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/5/2009, 12:01
Lokalizacja: RbK


Postprzez henio12323 » 10/5/2009, 17:22

marka suzuki w 4t sie nawet stara. nie jest źle . motor widac że serwisowany. tylko cos nie wiem moze tak w kazdym sie robi ale ten silnik powycierany. wbiłem na allegro obczaic jak inne i niektóre nie mają tak mocno powycieranych silników. jeszcze cena jakas wysoka pierwszy lepszy moto który oglądałem to rmz z 2005 roku za 8 tysięcy wiec i nowszy i za mniejszą kase. no z tym że w obu moto nie wiadomo jaki stan. najlepiej przed kupnem zawiesc do serwisu żeby sprawdzili lepiej wydac kilkaset zł w serwisie na sprawdzenie niz potem tysiące wsadzac w naprawy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez przemo11 » 10/5/2009, 20:01

myslalem tez nad jakas 125 2t co o tym sadzicie?? jak to jest z tymi mieszankami??
przemo11
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/5/2009, 12:01
Lokalizacja: RbK

Postprzez bartexo » 10/5/2009, 20:52

viewtopic.php?t=31950

W tym temacie masz cały wywód dotyczący porównania 250 4T i 125 2T. Przeczytaj to może coś ci to pomoże w dokonaniu wyboru.
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez henio12323 » 10/5/2009, 20:59

teraz jest 21 wiek :D dozownik jest na olej a do baku czysta i samo sobie oleju podaje. wiec problemu nie ma. raz na 3 miesiące jak dolejesz oleju to sporo. chyba że interesuje cie full cross bo w sumie rmz to full. wiec tam trzeba juz samemu niestety robic ale to wiadomo bezpieczniejsze. ja kupuje olej z dodatkowym zbiorniczkiem i jak mam 5 litrów naciskam opakowaniem nalewa mi sie do 2 zbiorniczka olej potem w bance mieszam 2 minuty roboty i mam benzyny na sporo jazdy. 125 w 2t to moc podobna do 250 w 4t słyszałem że 125 ma więcej koni ale 250 ma więcej niutonometrów. wiec podobne osiągi. jedna wada że taka 125 sporo pali. remonty tez wiadomo tłok powiedzmy co roku zalezy jaka jazda czy bardziej turystyczna na weekendy czy codziennie tor i 100% wyciskania. :P ale i tak prawdopodobnie wychodzi taniej niz w 4T bo tam co prawda nie robi sie tak często napraw ale jak bedzie taka koniecznosc to koszty są bardzo wysokie. bo remont kompletny 2t to powiedzmy 2 tysiące 4t 3 tysiące minimum. a moze interesuje cie 250 w 2t? większa moc czyli mniej sie piłuje wiec mniej pali i zadziej remonty
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez przemo11 » 11/5/2009, 14:38

dzieki kolego za informacje:) na tez myslalem nad 250 2t ale to w sumie dopiero moj drugi motor nie wiem czy sobie poradze na takim mocnym sprzecie ale sprobowac nie zaszkodzi.....sory ze tak pytam o wszystko ale nowy jestem i przymierzam sie do kupna full crossa... a na ile wystarczy caly bak paliwa??? chodzi i taka jazde po polach itp??? tylko nie mowcie ze na ile mth bo chce wiedziec np na jaki czas?? lub ile kilometrow zrobie na pelnym?? :P
przemo11
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/5/2009, 12:01
Lokalizacja: RbK

Postprzez henio12323 » 11/5/2009, 15:41

zalezy ile litrów ma bak. 250 łykają 3 ,5 litra na godzine przy srednio ostrej jeździe. 125 łyka więcej ponieważ wymaga więcej obrotów. zalezy tez od motorka im nowsze juz mają lepsze techniki i ogulnie są coraz lepsze konstrukcje i nowsze palą z reguły mniej niz stare <dla porównania moja rm 125 z 84 roku przez 10 minut jazdy na dotarciu nawet nie połowa obrotów spaliła litr wiec to kosmiczna ilosc nie wiem kto by ją wykarmił jakbym miał jeździc codziennie po godzince>
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez przemo11 » 12/5/2009, 21:13

to jakbym tak zalal do pełna taka 250 4T to bym posmiagal z 3-4 godz?? :P
przemo11
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/5/2009, 12:01
Lokalizacja: RbK

Postprzez henio12323 » 12/5/2009, 21:19

zalezy jaki ma bak i jaka jazda ale mysle że spoko dasz rade
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez przemo11 » 12/5/2009, 21:29

no bak 7 litrow jak patrzylem i mysle ze taka srednia jazda :P tylko jeszcze nie jestem zdecydowany czy kupic 250 2T czy 4T...... chodzi tez o kwestie finansowe typu pozniejszy serwis utzrymanie paliwo itd
przemo11
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/5/2009, 12:01
Lokalizacja: RbK

Postprzez piciasek » 14/5/2009, 21:27

4T ale wolałbym CRF, YZF 250 ;)
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez Hamulec » 15/5/2009, 19:44

:D przemo11 jeżeli myślisz o paliwie to pomyśl również o remontach. Spalanie to nie problem. Kosztowne są remonty i ubiór, bo w berecie i swetrze mam nadzieję nie będziesz śmigał. Rozmyślasz jak długo będziesz jeżdził na tylu, a tylu litrach wachy. Gwarantuję Ci, że po 10 - 15 minutach będziesz zmieniał podkoszulek , bo będzie mokry od potu i będziesz robił sobie przerwy. Na zawodach też są 2 biegi każdy 12 min. + 2 okrążenia. Przy średnio ostrej jeżdzie wymienisz 1, 2 może 3 tłoki w sezonie i to w zasadzie wszystko. Zależy czy będziesz śmigał codziennie czy co tydzień itd. Zrozum, że na tych motorach nie jeżdzi się zwiedzać krajobrazu. 3 x po 15 minut ostro w palnik z przerwami i do domu, tak to jest u mnie. Jaki masz charakter, chcesz totalnie agresywnej jazdy czego oczekujesz od maszyny. Uważam, że 250 2T na początek- nie. Ja mam CR 125 2T. Przemyśl to wszystko, zdecyduj, kup i przyjemności w terenie.
P.s. Mieszanka to żaden proiblem olej Castrol 2T Racing + paliwo. :D
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez przemo11 » 15/5/2009, 21:40

dzieki za wszystkie wypowiedzi :D ale raczej kupie Yamahe Yz 250 4T. mysle ze jak na poczatek to dam sobie rade...stroj juz mam tak ze w tej kwesti jestem juz czysty. a jakie plyny najlepiej uzywac do takiego motocykla??
przemo11
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/5/2009, 12:01
Lokalizacja: RbK

Postprzez Hamulec » 15/5/2009, 22:00

... tyle co mi sie o ucho odbiło to dobry sprzęt. Dobrze, że już masz strój. To już z górki. Też myślę, że sobie poradzisz, bo 4T nie sa takie wściekłe i biegami nie trzeba tak wajchować. O obsłudze nic nie napiszę, bo nie miałem 4T ale, że olej do filtra powietrza normalny do moto offroad. Kliknij sobie na sklep tam przy każdym produkcie pisze co do czego. :D
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez przemo11 » 24/5/2009, 13:04

witam po przerwie :D tydzien temu kupilem ktm sx 250 z 2002 roku od kumpla mowi ze to dobry sprzet ale po 2 dniu jazdy cos mi sie stalo ze skrzynia mianowicie ruszalem z pierwzsego biegu i mi zgasl a potem nie moglem go wyluzowac, odpaliem go z 3 a chwile potem wrzucilem normalnie 1 ale wyskoczyla mi pod gorke i juz nie weszla z powrotem i od tej pory wszystkie biegi chodza jak powinny a 1 za nic nie chce wejsc..... co moze byc przyczyna?? bedzie konieczny remont??
przemo11
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/5/2009, 12:01
Lokalizacja: RbK

Postprzez Hamulec » 24/5/2009, 13:41

...linkę sprzęgła sprawdziłeś.
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez Bostorn » 24/5/2009, 18:45

tarczki sprzęgowe przydało by się sprawdzic bo w tych sprzętach sprzęgła sie rzadko kiedy używa
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Hamulec » 24/5/2009, 20:21

...ale się jednak używa, bo do ruszania, a jemu to się stało jak ruszał. Od czegoś trzeba zacząć sprawdzanie i tak po kolei, a nie od razu od rozbierania silnika. Od żródła i dalej, dalej...
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez Bostorn » 24/5/2009, 21:41

ja w ktmie mam hydrauliczne więc nie ma linki
ale przecie on też ma ktma jego też chyba powinien miec hydrauliczne czyż nie??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Hamulec » 24/5/2009, 21:46

...no tak. zasada od żródła do ujścia nie zaszkodzi. 8)
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê