potrzebna pomoc przy kupnie motocykla
• Strona 1 z 1
potrzebna pomoc przy kupnie motocykla
Witam serdecznie!
Mam nadzieję, że dobry dział wybrałam...
Wiem, że nie wypada pierwszego posta od razu z prośbą, ale co zrobić.
Od dłuższego czasu szukam dla siebie pierwszego moto, wybór padł na hondę cb500, tylko niestety ta wymarzona (miejmy nadzieję) znajduje się w Łodzi, a ja sama w Warszawie
A że nie znam się kompletnie, potrzebowałabym pomocy przy kupnie. Może znacie jakiś sprawdzony i godny polecenia warsztat, w którym byliby w stanie powiedzieć co i jak, co jest do zrobienia i czy w ogóle warto się w sprzęt pakować. A może ktoś z Was czuje się na tyle na siłach, żeby dokonać oceny?
Będę niezmiernie wdzięczna za wszelkie namiary, zwłaszcza że sobota zbliża się wielkimi krokami.
Pozdrawiam,
Agnieszka
Mam nadzieję, że dobry dział wybrałam...
Wiem, że nie wypada pierwszego posta od razu z prośbą, ale co zrobić.
Od dłuższego czasu szukam dla siebie pierwszego moto, wybór padł na hondę cb500, tylko niestety ta wymarzona (miejmy nadzieję) znajduje się w Łodzi, a ja sama w Warszawie

A że nie znam się kompletnie, potrzebowałabym pomocy przy kupnie. Może znacie jakiś sprawdzony i godny polecenia warsztat, w którym byliby w stanie powiedzieć co i jak, co jest do zrobienia i czy w ogóle warto się w sprzęt pakować. A może ktoś z Was czuje się na tyle na siłach, żeby dokonać oceny?
Będę niezmiernie wdzięczna za wszelkie namiary, zwłaszcza że sobota zbliża się wielkimi krokami.
Pozdrawiam,
Agnieszka
- ajriszkofi
- Świeżak
to nic nie da. musisz pojechac z kims kto sie choc troche zna. szukanie warsztatow w sobote nie ma sensu moim zdaniem. bedziesz miala kupe nerwow i tyle. Bierz ze soba znajomego motocykliste! ot wsio
willyfog - Świeżak
to motocyklista ze sporym stażem ze mną jedzie, ale jednak to nie mechanik.
Niemniej czuję podskórnie, że to będzie całkiem fajne moto i w końcu zawita na moim podwórku jednoślad.