Zobacz wątek - opony, nierówne obroty R6
NAS Analytics TAG

opony, nierówne obroty R6

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

opony, nierówne obroty R6

Postprzez R6 » 7/5/2009, 19:49

mam problem z oponami... a mianowicie... wymiary książkowe na przód to 120/60/17, obecnie założoną mam 120/70/17... kupiłem komplet Michelin Pilot Power 2CT takie jak w manualu czyli 120/60/17 i 180/55/17 i tak się zastanawiam czy dobrze zrobilłem.
Dróga sprawa to to że moto mi nierówno pracuje na niskich obrotach (około 1500) a jak ostro przyśpieszam i później zwalniam manetke to czasami strzela z tłumika. kilka osób mówiło mi że to przez nie oryginaly tłumik:/ dodam, że mam wydech DEVIL-a
R6
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/4/2009, 13:59
Lokalizacja: Łódź/London


Postprzez macs » 7/5/2009, 20:38

Jesli w serwisowce sa podane takie wymiary opon,to czym sie przejmujesz?
Tez mam wydech przelotowy devil,jest to przelotowka wiec jesli hamujesz silnikiem z wysokich obrotow to ma prawo strzelac,co do obrotow to 1500 masz ustawione na biegu jalowym,czy jak ruszasz to w tym zakresie obrotow ci przerywa?
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie


Postprzez R6 » 8/5/2009, 06:10

na biegu jalowym 1500 i silnik nierowno pracuje nawet jak podkrecam obroty do 2000 to nie jest idealnie:/ a powinien pykac. jak ruszam i przyspieszam to niewidze zadnych problemow a z tymi oponami to moze 120/70 lepiej sie drogi trzymaja ;)
R6
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/4/2009, 13:59
Lokalizacja: Łódź/London

Postprzez Kula07 » 8/5/2009, 09:17

może jeden z cylindrów nie pracuje, i paliwo z tego cylindra jest nie spalane i dlatego tez może strzelać z tłumika
XR 400R | | Kula daje fula :D | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
Avatar użytkownika
Kula07
Stały bywalec
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
Lokalizacja: Sadłuki

Postprzez R6 » 8/5/2009, 13:16

pracowac to raczej pracuje dobrze bo mocy nie stracil. ja podejzewam ktoras swiece
R6
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/4/2009, 13:59
Lokalizacja: Łódź/London

Postprzez Landryss25 » 8/5/2009, 17:12

A który tok tej R6?

Do moto zawsze wkłada się opony o takim rozmiarze jak zaleca producent, nigdy innym.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez KACZMAR12345 » 8/5/2009, 18:50

poprzednie modele R6 maja rozmiar 120/60/17 natomiast juz najnowsze wydanie R6 ma 120/70/17. Ja ma z 2005 i uzywam wlasnie 70tek, tylko tak naprawde jesli ktos jest laikiem póki co to naprawde nie zauwazy rożnicy pomiedzy profilem 60 a 70.
YZF-R6 :)
Avatar użytkownika
KACZMAR12345
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 16/8/2008, 14:28
Lokalizacja: kraków

Postprzez R6 » 8/5/2009, 21:28

ok, dzieki za odpowiedzi, zmienie świece i zobacze co z tymi obrotami a strzelanie to mysle ze faktycznie moze byc przez tlumik ale mam orginal wiec dla pewnosci sprawdze i dam znac
R6
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/4/2009, 13:59
Lokalizacja: Łódź/London

Postprzez R6 » 12/5/2009, 13:15

tak jak myslalem po zalozeniu orginalnego tlumika problemy niebylo
R6
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/4/2009, 13:59
Lokalizacja: Łódź/London

Postprzez Raczek_6 » 16/5/2009, 23:03

Obroty powinny być ustawione na 1300rpm.

Na oponie 120/70-17 lepiej się jeździ na Polskich dziurawych drogach.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr
cron