PoczÄ…tek przygody z motocyklami =)
• Strona 1 z 1
PoczÄ…tek przygody z motocyklami =)
Moje doświadczenie opiera się tylko na 2godzinnej jeździe cross'em 50cc albo większym<nie pytałem się wtedy o dane techniczne, a to kuzyna był>.
Wiec jestem amatorem.. Przygodę swoją chcę zacząć wyrobieniem sobie prawka w kategorii A1 <mam 16lat>. Mam zamiar zrobić to w wakacje, a później rozejżeć się za motorem.
Pierwszy mój dylemat to Cross enduro czy ścigacz..
Uważam, że cross enduro jest łatwiejszy w jeździe niż ścigacz, ale to z powodu może tego, że na tym drugim nigdy nie jechałem.
No i mój budżet to bedzie coś koło 4k zł.
Jeśli byłby to ścigacz <marzenie moje z dzieciństwa, które chcę spełnić
> to mam na oku Yamaha TZR 125cc. Czy poradzę sobie z takim ścigaczem? Nie chodzi mi tutaj o prędkosć, bo nigdy mnie nie rajcowała i wystarczy, że będę kosił po połowie jego możliwości ^^.
Problem w tym, że cztałem w innym temacie, że 125cc na początek to niezbyt udany pomysł i najlepiej zacząć od 50cc, problem w tym, ze nie jestem milionerem i chciałbym wybrać 125cc ze względu tego, że nawet w w późniejszym wieku będzie mile wykorzystywany =).
Jakieś porady na start? No i na te wcześniejsze pytania^^
Wiec jestem amatorem.. Przygodę swoją chcę zacząć wyrobieniem sobie prawka w kategorii A1 <mam 16lat>. Mam zamiar zrobić to w wakacje, a później rozejżeć się za motorem.
Pierwszy mój dylemat to Cross enduro czy ścigacz..
Uważam, że cross enduro jest łatwiejszy w jeździe niż ścigacz, ale to z powodu może tego, że na tym drugim nigdy nie jechałem.
No i mój budżet to bedzie coś koło 4k zł.
Jeśli byłby to ścigacz <marzenie moje z dzieciństwa, które chcę spełnić

Problem w tym, że cztałem w innym temacie, że 125cc na początek to niezbyt udany pomysł i najlepiej zacząć od 50cc, problem w tym, ze nie jestem milionerem i chciałbym wybrać 125cc ze względu tego, że nawet w w późniejszym wieku będzie mile wykorzystywany =).
Jakieś porady na start? No i na te wcześniejsze pytania^^
- Darionu