Zobacz wątek - dręczący pomruk
NAS Analytics TAG

dręczący pomruk

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

dręczący pomruk

Postprzez jacobs71 » 1/5/2009, 20:16

czy po zamknięciu manetki gazu,jest naturalne że występuje chrapot i takie pomrukiwanie z tłumika(jest przelotowy) powiem że tak popiarduje ?
proszę o pomoc
nie ma nic piekniejszego niż dwa koła i jeden ślad...
jacobs71
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1/5/2009, 19:29
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK


Postprzez Raczek_6 » 1/5/2009, 20:34

Jak hamujesz silnikiem to tak.
Czyli zamknięcie przepustnic.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez elco » 1/5/2009, 21:11

moj grzmi jak zly :)
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez animal » 1/5/2009, 21:43

Ja bym dużo dał, żeby mi tak w GSie grzmiało

Na razie jest tak:
http://www.youtube.com/watch?v=ujgIRpPrSe0

a chciałbym, żeby było tak:
http://www.youtube.com/watch?v=L5yUWD99S8M

Chodzi mi o to jak obroty spadają jest takie chrapanie. Zajebiste to jest.
Mam przelotówke, i zastanawiam się czy taki grzmot zależy od układu V czy od typu puchy?
animal
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 30/4/2009, 22:19

Postprzez elco » 1/5/2009, 21:52

W tym przypadku zalezy to ukladu silnika. V-ki pracuja zupelnie inaczej i nie ma czego tutaj porownywac. Jedyne co mozesz zmienic to koncowke ukladu wydechowego - cala gama firm i zwiazanych z ich tlumikami dzwiekow.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez animal » 1/5/2009, 22:25

nie tyle co od układu silnika co od wzajemnego ustawienia wykorbień na wale (przy tej samej liczbie cylindrów oczywiście)

Ale właśnie z tym doborem puchy to jest problem ;/
Bo w Suzuki mam cały układ wydechowy zintegrowany więc troche lipa, za każdym razem spawać trzeba

A tak poza tematem, to czasami jak ostro dam po garach i hamuje silnikiem to strzela jak gupi z wydechu, wydaje mi sie że to jest normalne, ale czasami aż za mocno, czy to może być wina za dużych luzów zaworowych, czy raczej gaźniki do regulacji?
Jeżeli zawory, to gdzie moge kupić podkładki do regulacji luzów??
animal
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 30/4/2009, 22:19

Postprzez jacobs71 » 2/5/2009, 07:41

a czy to chrapolenie czy (strzelanie) ma cos wspólnego ze złym ustawieniem zaworów ?
mam suzuki bandit 600 i zainstalowałem przelotówkę -cobra sr-1- i tak zaczęło się dziac ?
nie ma nic piekniejszego niż dwa koła i jeden ślad...
jacobs71
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1/5/2009, 19:29
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK

Postprzez zomodj » 2/5/2009, 10:03

elcommendante napisał(a):moj grzmi jak zly :)


elcommendante a powiedz mi ty nie masz u siebie w VFRze puszki kompensacyjnej wydechu? czy masz bezpośrednie 4-2-2?
Próbuje wycisnąć z V4 jakąś burze, ale nawet na racingowych Sebringach nie było szału, stąd pytam....
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33

Postprzez melvin » 2/5/2009, 10:54

ja mam przeloty i o ile przy odwijaniu w pewnych zakresach są chrapliwe to przy odpuszczaniu manetki jest bajka...
filmik nie oddaje do końca tego efektu...
http://www.youtube.com/watch?v=anhU86uSSDI
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez elco » 2/5/2009, 12:04

zomodj napisał(a):
elcommendante napisał(a):moj grzmi jak zly :)


elcommendante a powiedz mi ty nie masz u siebie w VFRze puszki kompensacyjnej wydechu? czy masz bezpośrednie 4-2-2?
Próbuje wycisnąć z V4 jakąś burze, ale nawet na racingowych Sebringach nie było szału, stąd pytam....


VFR z lat 98-01 normalnie ma uklad 4-2-1. Kupilem juz z akcesoryjnym tlumikiem. Wykonawca jest firma DAN - niedostepne na polskim rynku. Tlumik jest poprowadzony gora.
http://www.youtube.com/watch?v=DzilLchX2zM - tak to mniej wiecej brzmi.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr