Zobacz wątek - ciągnie do 8-10 tyś i zdycha
NAS Analytics TAG

ciągnie do 8-10 tyś i zdycha

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

ciągnie do 8-10 tyś i zdycha

Postprzez JAXON80 » 1/5/2009, 13:11

szukam porady od kogoś kto miał coś podobnego lub wie o co może chodzić ,dodam że troche naprawiam motocykle,na codzień samochody więc troche wiem na temat mechaniki ale mam problem,mianowicie mam zxr 750 j na jedynce jak dam gazu to ciągnie do 9-10 tyśobr na wyższych biegach do 8,na luzie tak do 11,zawory regulowałem,jest nowy fitr powietrza,dróga pąpka paliwowa,paliwo dostaje,gażniki rególowałem na różne sposoby a to więcej paliwa a to mniej,dysze większe,mniejsze,efekty niewielkie,gażniki jusz ustawiałem w niejednym motocyklu,mam wakuometry ale już zgłupiałem więc pisze z nadzieją że ktoś może coś sęsownego poradzić,
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45


Postprzez JAXON80 » 1/5/2009, 20:56

wielu uważa się tu za mechaników ale konkrektnej pomocy nie widze,teoretykom dziękuje fachmanom też.sam sobie poradziłem,narx,o wymianach oleju możecie chyba tylko pogadać hehe.
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45


Postprzez elco » 1/5/2009, 21:18

Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez macs » 1/5/2009, 21:30

No to kolego pocisnoles.Nie mysl sobie,ze kazdy kto na tym forum sie wypowiada jest mechanikiem.
Nie czytalem Twoich poprzednich postow ale widzac jakie podstawowe bledy ortograficzne itd.napisales w poscie 36 to mozna stwierdzic,ze pewnie z Ciebie podobny mechanik,pewnie mylisz srube z nakretka
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez JAXON80 » 1/5/2009, 21:45

hehe ,potwierdziłeś tylko to że nic nie masz do powiedzenia panie teoretyku,nie wchodż w dział mechanika motocyklowa jeśli nie masz nic do powiedzienia,miałeś f2 i to wszystko,a śilnikla od środka pewnie nie widziałeś chyba że ze na schemacie więc może się nie udzielaj bo teoria z praktyką się mija,czytałem twoje posty i portady pajacu,więc mnie nie obrażaj,nie pracowałałeś ze mną więc mnie nie oceniaj,widać że się naczytałeś ale tak naprawdę to niewiesz o czym piszesz i o co w tym chodzi.zacznij od dwusuwów,pajac z ciebie i tyle.jak będziesz miał coś konkretnego do powiedzenia to poczytam,ale jak za takiego fachmana się uważasz to szkoda że nie odpowiedziałeś na moje pytyanie panie ,mechaniku teoretyku ;-)
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez elco » 1/5/2009, 21:56

kogo masz na mysli :?:
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez JAXON80 » 1/5/2009, 21:57

Ciebie
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez elco » 1/5/2009, 22:03

nie oceniam Cie ani nie obrazam, ale grzecznie Cie prosze, zebys sobie poszedl "stont" i wrocil na lekcje jezyka polskiego z rozszerzonymi elementami ortografii.
Ostatnio edytowano 1/5/2009, 22:04 przez elco, łącznie edytowano 1 raz
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez macs » 1/5/2009, 22:04

No i o to mi chodzilo ,jest poprawa w pisowni u Ciebie.
A co do mechaniki to (nie wiem jak Ty)ale ja zaczalem od teorii przechodzac do praktyki.
Ciekawi mnie jaka byla przyczyna Twojego problemu z moto.Ja bym stawial na elektryke
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez JAXON80 » 1/5/2009, 22:27

nie pisownia jest ważna,ale to żeby każdy więdział o co chodzi ale jak Ci to przeszkadza to ok,jakbyś stawiał na elektryke to byś przegrał,a tak wogóle to co masz na myśli mówiąc elektryka? czy wogóle wiesz co w elektryce jest odpowiedzialne za coś takiego?może i czytałeś różne książki ale raczej na słowniku ortograficznym się zatrzymałeś a to nie ten dział,to tyle jeśli chodzi o Twoje docinki,ile byś nie czytał a nie naprawiasz to i tak nie będziesz widział o co chodzi.
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez macs » 1/5/2009, 22:41

Fajki,cewki,przedowy zaplonowe..
Napisz czy te objawy o ktorych piszesz na poczatku tematu zaczelo sie nagle,czy stopniowo,a wtedy ja Ci odpowiem.
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez JAXON80 » 1/5/2009, 22:44

skoro znacie się na ortografi to zarejestrójcie się na forum języka polskiego chłopaki bo chyba wam się forum pomyliły,a w żadnej z waszych odpowiedzi jakoś żadnej porady co do mojego problemu nie wyczytałem,więc po co wogóle zabieracie głos skoro i tak nie macie nic konkretnego do powiedzenia,zostańcie na języku polskim a nie bierzcie się za mechanike.pozdrawiam i kończe ten temat.
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez JAXON80 » 1/5/2009, 22:50

macs nie obraż się bo widze że baqrdzo chcesz pomódz,ale jaki widzisz związek cewki fajek lub przewodów co do mojego problemu,ja nie widze związku,naprawiałeś i rególowałeś kiedykolwiekj jakiś motocykl?
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez macs » 1/5/2009, 23:03

Jak do tej pory to pare sztuk bo dopiero zaczynam naprawiac motocykle.
Myslalem,ze w Twoim moto jest cos z elektryka,dlatego,ze napisales o regulacji zaworow,gaznikow a co do tego dochodzi to,ze sie znasz na mechanice i umiesz ustawic,wyregulowac zarwory,gazniki,wiec pomyslalem o elektryce.
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez JAXON80 » 1/5/2009, 23:08

ale co o elektryce? odrazu wybijam z głowy modół bo sprawdzałem więc powiedz co masz na myśli mówiąc elektryke(za błędy ortograficzne przepraszam)chętnie poczytam.
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez Kedar-88 » 1/5/2009, 23:59

JAXON80 nie UNOŚ się, bo jeszcze jesteś za świeży, myślisz że wnioskowanie z opisów co jest motocyklowi to proste, to raczej przypomina wróżenie z fusów.
Mam dla ciebie zagadkę, poprzedni mój sprzęt wkręcał się tylko do 6 tys. po wyżej tych zaczynał szarpać ale tylko gdy był rozgrzany, na zimnym silniku chodził OK. Objawy się wzmacniały gdy załączyłem światła, a teraz mi powiedz co mogło być?
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez JAXON80 » 2/5/2009, 00:10

nie wiem o jakim moto piszesz,każdy jest inny i ważne czy gażnik czy wtrysk więc za malo napisałeś wskazówek w tej zagadce. a po drógie to się nie unosze i nie uważam za najmądżejszego,a co masz na myśli pisząc świeży,to forum i ilość napisanych postów ;-) ?
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez skwy » 3/5/2009, 07:09

Panie Jaxon80 nie bądź taki do przodu bo ci tyłu zabraknie.
Może i masz wiedzę nie wiem ale trochę skromności.
W ten sposób daleko nie zajdziesz.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Traperoso » 3/5/2009, 14:05

JAXON80 napisał(a):sam sobie poradziłem,narx,o wymianach oleju możecie chyba tylko pogadać hehe.


To napisz jak rozwiązałeś ten problem, będzie dla potomnych!!! Jak narazie zachowujesz się jak członek fanklubu pokemonów, atakujesz wszystkich, a sam nic konkretnego nie piszesz. Czyżbyś był trollem?
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na g�r�