Zobacz wÄ…tek - Tuning Yamahy R6
NAS Analytics TAG

Tuning Yamahy R6

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Tuning Yamahy R6

Postprzez snikers1818 » 1/9/2005, 18:54

Niedawno zostałem posiadaczem yamahy R6 zaczołem jeżdzić na toże poznań i zamieżam zająć się tym zawodowo ale nie wiem co powinienem zrobić z motocyklem żeby zwiększyć mu moc do maximum jego możliwości co mam zrobić ???
Załączniki
moto_027.jpg
moto_027.jpg (143.97 KiB) PrzeglÄ…dane 12219 razy
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Richie » 1/9/2005, 19:36

rzeczy i przerobek na tor w yamasze r6 mozna zrobic za ok 80 tys zl, praktycznie kazdy element, skrzynia silnik wydech, kazdy prawie element da sie wymienic na lzejszy, nie mowie o tak oczywistych rzeczach jak opony itd

mysle jednak, ze skoro na seryjnej r6 ludzie robia czasy ponizej 1.50s to najpierw trzeba by dojsc do tego poziomu, a potem dopiero brac sie za poprawianie mozliwosci motocykla, jak juz sie pozna i dojdzie do maximum swoich
<a href="http://www.v10.pl">V10.pl</a>, <a href="http://www.wroom.pl">Wroom.pl</a>
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
Avatar użytkownika
Richie
Administrator
 
Posty: 250
Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49


Re: Tuning Yamahy R6

Postprzez Rolas » 1/9/2005, 20:01

snikers1818 napisał(a):zamieżam zająć się tym zawodowo


Zawodowo? :shock: w Polsce? :shock:
Rolas
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 31/8/2005, 21:08
Lokalizacja: Giżycko

Postprzez Krasek » 1/9/2005, 20:17

Tak Rolas - żeby jeździć w poznaniu trzeba być zawodowcem ...
































... w cierpliwości
>>>Szybko, Szybciej, scigacz.pl <<<
Zapraszam do czytania moich wypocin w dziale "spostzreżenia" :)
Avatar użytkownika
Krasek
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:04
Lokalizacja: B-stok/FZR 600

Postprzez snikers1818 » 1/9/2005, 20:40

Pisząc że chce się tym zjać zawodowo to chodzio mi o to że zamieżam dojść do najwyszszego możliwego poziomu w polsce oczywiście moimi mażeniami są zawody moto gp ale to jest nie realne finansowo ale jesli o mie chodzi to jeszcze o moich wynikach przeczytacie w gazetach motocyklowych oczywiście chodzi mi o polski sport nie swiatowy jak narazie mam za sobą 3 godziny jazdy po toże byłem dopiero na 2 treningach a już mam czas 2min a startuje na seryjnym motocyklu na zwykłych oponach! więc trzymajcie za mnie kciuki w najbiższą niedziele bo mam pierwszy wyścig w klasie pretendent
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Rolas » 2/9/2005, 00:19

snikers1818 napisał(a):ale jesli o mie chodzi to jeszcze o moich wynikach przeczytacie w gazetach motocyklowych oczywiście chodzi mi o polski sport nie swiatowy


może nawet ja napiszę na stronie :wink:

ale coÅ› jakos dziwnie gadasz :roll:
Rolas
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 31/8/2005, 21:08
Lokalizacja: Giżycko

Postprzez makus » 4/9/2005, 13:16

No to zdradź swoje imie i nazwisko choć, żebyśmy wiedzieli czego wypatrywać :D


Co do przeróbek.
1. Ja bym na początek zainwestował w karbonowe owiewki, crash pady i kilka zestawów opon. (koszt ok 5000zł)
2.Potem wyższe podnóżki, stalowy oplot na przewodach (jeśli jeszcze nie ma), power commander i 5 godzin na hamowni. No i oczywiście zawieszenia. Poproś kogoś na prawdę dobrego o ustawienie ich pod Ciebie. Przynosi to niesamowite efekty. (ok. 7000zł)
3. Reszta to już tylko Twoja inwencja (tytanowe koła, rączki ierownicy, itd), ale pamiętaj, że poszczególne klasy mają własny regulamin przeróbek, więc zanim cokolwiek zmienisz to pocztaj uważnie...
Avatar użytkownika
makus
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
Lokalizacja: z ulicy

Postprzez makus » 5/9/2005, 21:37

Po co karbonowe? Bo po co potem zmieniać i znowu kasę wydawać. Karbonu nie połamie tak łatwo.
Facet pytał o maksymalne wyciągnięcie mocy ze sprzętu, to mu odpowiadam. Inna sprawa, że do dobrych wyników wcale nie potrzebny jest max tunning tylko umiejętności, ale jak ma kasę to czemu nie?
Ceny orientacyjne zapodałem, ale sam koszt gum to co najmniej 1200 za świerzy komplet... No ale to w sumie Ty jesteś poznań rider...
Avatar użytkownika
makus
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
Lokalizacja: z ulicy

Postprzez Pazur » 7/9/2005, 00:46

Zmień zębatki, załóz stalowe przewody i odpowiedni wydeszek :)
Avatar użytkownika
Pazur
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 180
Dołączył(a): 26/8/2005, 21:22

Postprzez makus » 7/9/2005, 13:05

A wogóle to ja bym zmienił na 1000 bo 600 to się w Polsce nie da nic osiągnąć... :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
makus
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
Lokalizacja: z ulicy

Postprzez Pazur » 7/9/2005, 13:14

wcale nie - zmiana przełożeń to podstawa na torze.
Avatar użytkownika
Pazur
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 180
Dołączył(a): 26/8/2005, 21:22

Postprzez snikers1818 » 8/9/2005, 16:21

no więc o koszty nie muszę się martwić tak bardzo bo mam sponsora w postaci salonu motocyklowego i bieżące wydatki mi pokrywają takie jak opony klocki itd ale o tunning musze sam zadbać i włąśnie się za to zabrałem bo zaczołem osiągać dobre czasy 1,50 na seryjnym i chce mieć lepsze ale i tak wiem że dużo zależy od mojej tehniki i ciągle nad nią pracuje !! ale ja mam dopiero 15 lat i już z wystartowałem w wyścigy na mistrzostwacch polski teraz w niedziele i zajołem 21 niejsce na 29 a statrtowałem z litrami !!! ale co do tego tuningu to właśnie wymieniłem w nim - zębatki,przewody,wydech,chamulce,filtr powietrza,owiewki i wstawiłem nowe częsci czyli power commandera i airboxa no i wydech zrobiłem pod siedzenie narazie to mi wystarczy ale jeszcze nad nim popracuje !!! no i oczywiscie nad swoią techniką !!!
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez snikers1818 » 19/9/2005, 05:28

zrezygnowaqłem z tej r6 wiem że to jest super sprzęt ale przenosze się na litra chyba cbr 1000 rr fireblade 2005 rok co sądzicie o tym sprzęcie ?
czy warto go kupować na tor czy nie bo mam super cene za nówke i chyba kupie niecałe 45 tys w salonie
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Pazur » 19/9/2005, 10:15

spytaj chłopaków z klimatu Poznania
Avatar użytkownika
Pazur
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 180
Dołączył(a): 26/8/2005, 21:22

Postprzez thommaz » 31/10/2005, 16:03

powiem tak stary, tez swego czasu sie rozgladalem za 1000rr, ale nie za taka cene. 45 tys to kosmiczna cena (wyluzuj) z USA mozna przyprowadzic za niecale 30tys. (malutki przebieg)
thommaz
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 26/9/2005, 13:14

Postprzez snikers1818 » 1/11/2005, 07:28

no ale ta sprawa była dawno i itak nic z tego nie wyszła i skonczyło się tak że mam 2 r6 i jest wszystko fajnie a 1000 ccm zostawie sobie na przyszłe lata
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez BigBiker » 19/11/2005, 20:07

A czy ktoś z was mierzył swoje R6ki na hamowniach ?? Jak wyglądały wyniki po tuningu mech. ??
2004 YZF-R6 Superbike - wersja torowa !!!
Avatar użytkownika
BigBiker
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 29/10/2005, 18:22
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez Benek929 » 29/12/2005, 22:55

kurde snikers jak ty dorwales sponsora hehehe nio ale r6 masz na wypasie wiesz ja sie tam nie znam ale uwazam ze powinienes jezdzic na r6 jezdzic jezdzic i jeszcze raz jezdzic i nie spieszyc sie tak z ta 1000 pozdro
one man one bike one street one love
Benek929
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15

Siemka

Postprzez SeboRJ09 » 22/9/2007, 21:18

Witam
Tez jestem z poznania i tez jezdze R6 RJ09 :D
Moze jakis wypadzik na miasto czy tez na tor??
Daj znac od przyszlego pon jestem do dyspozycji
Avatar użytkownika
SeboRJ09
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 21/9/2007, 16:34

Postprzez bmroczyk » 23/9/2007, 13:20

snikers1818 napisał(a):no więc o koszty nie muszę się martwić tak bardzo bo mam sponsora w postaci salonu motocyklowego i bieżące wydatki mi pokrywają takie jak opony klocki itd ale o tunning musze sam zadbać i włąśnie się za to zabrałem bo zaczołem osiągać dobre czasy 1,50 na seryjnym i chce mieć lepsze ale i tak wiem że dużo zależy od mojej tehniki i ciągle nad nią pracuje !! ale ja mam dopiero 15 lat i już z wystartowałem w wyścigy na mistrzostwacch polski teraz w niedziele i zajołem 21 niejsce na 29 a statrtowałem z litrami !!! ale co do tego tuningu to właśnie wymieniłem w nim - zębatki,przewody,wydech,chamulce,filtr powietrza,owiewki i wstawiłem nowe częsci czyli power commandera i airboxa no i wydech zrobiłem pod siedzenie narazie to mi wystarczy ale jeszcze nad nim popracuje !!! no i oczywiscie nad swoią techniką !!!


15 lat !!??
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości




na górê