Tuning Yamahy R6
Posty: 43
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Tuning Yamahy R6
Niedawno zostałem posiadaczem yamahy R6 zaczołem jeżdzić na toże poznań i zamieżam zająć się tym zawodowo ale nie wiem co powinienem zrobić z motocyklem żeby zwiększyć mu moc do maximum jego możliwości co mam zrobić ???
- Załączniki
-
- moto_027.jpg (143.97 KiB) PrzeglÄ…dane 12219 razy
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
rzeczy i przerobek na tor w yamasze r6 mozna zrobic za ok 80 tys zl, praktycznie kazdy element, skrzynia silnik wydech, kazdy prawie element da sie wymienic na lzejszy, nie mowie o tak oczywistych rzeczach jak opony itd
mysle jednak, ze skoro na seryjnej r6 ludzie robia czasy ponizej 1.50s to najpierw trzeba by dojsc do tego poziomu, a potem dopiero brac sie za poprawianie mozliwosci motocykla, jak juz sie pozna i dojdzie do maximum swoich
mysle jednak, ze skoro na seryjnej r6 ludzie robia czasy ponizej 1.50s to najpierw trzeba by dojsc do tego poziomu, a potem dopiero brac sie za poprawianie mozliwosci motocykla, jak juz sie pozna i dojdzie do maximum swoich
<a href="http://www.v10.pl">V10.pl</a>, <a href="http://www.wroom.pl">Wroom.pl</a>
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
-
Richie - Administrator
- Posty: 250
- Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49
Re: Tuning Yamahy R6
snikers1818 napisał(a):zamieżam zająć się tym zawodowo
Zawodowo? w Polsce?
- Rolas
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 31/8/2005, 21:08
- Lokalizacja: Giżycko
Pisząc że chce się tym zjać zawodowo to chodzio mi o to że zamieżam dojść do najwyszszego możliwego poziomu w polsce oczywiście moimi mażeniami są zawody moto gp ale to jest nie realne finansowo ale jesli o mie chodzi to jeszcze o moich wynikach przeczytacie w gazetach motocyklowych oczywiście chodzi mi o polski sport nie swiatowy jak narazie mam za sobą 3 godziny jazdy po toże byłem dopiero na 2 treningach a już mam czas 2min a startuje na seryjnym motocyklu na zwykłych oponach! więc trzymajcie za mnie kciuki w najbiższą niedziele bo mam pierwszy wyścig w klasie pretendent
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
snikers1818 napisał(a):ale jesli o mie chodzi to jeszcze o moich wynikach przeczytacie w gazetach motocyklowych oczywiście chodzi mi o polski sport nie swiatowy
może nawet ja napiszę na stronie
ale coÅ› jakos dziwnie gadasz
- Rolas
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 31/8/2005, 21:08
- Lokalizacja: Giżycko
No to zdradź swoje imie i nazwisko choć, żebyśmy wiedzieli czego wypatrywać
Co do przeróbek.
1. Ja bym na początek zainwestował w karbonowe owiewki, crash pady i kilka zestawów opon. (koszt ok 5000zł)
2.Potem wyższe podnóżki, stalowy oplot na przewodach (jeśli jeszcze nie ma), power commander i 5 godzin na hamowni. No i oczywiście zawieszenia. Poproś kogoś na prawdę dobrego o ustawienie ich pod Ciebie. Przynosi to niesamowite efekty. (ok. 7000zł)
3. Reszta to już tylko Twoja inwencja (tytanowe koła, rączki ierownicy, itd), ale pamiętaj, że poszczególne klasy mają własny regulamin przeróbek, więc zanim cokolwiek zmienisz to pocztaj uważnie...
Co do przeróbek.
1. Ja bym na początek zainwestował w karbonowe owiewki, crash pady i kilka zestawów opon. (koszt ok 5000zł)
2.Potem wyższe podnóżki, stalowy oplot na przewodach (jeśli jeszcze nie ma), power commander i 5 godzin na hamowni. No i oczywiście zawieszenia. Poproś kogoś na prawdę dobrego o ustawienie ich pod Ciebie. Przynosi to niesamowite efekty. (ok. 7000zł)
3. Reszta to już tylko Twoja inwencja (tytanowe koła, rączki ierownicy, itd), ale pamiętaj, że poszczególne klasy mają własny regulamin przeróbek, więc zanim cokolwiek zmienisz to pocztaj uważnie...
Test Buell XB12S: | http://www.global.net.pl/16201.xml
-
makus - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
- Lokalizacja: z ulicy
Po co karbonowe? Bo po co potem zmieniać i znowu kasę wydawać. Karbonu nie połamie tak łatwo.
Facet pytał o maksymalne wyciągnięcie mocy ze sprzętu, to mu odpowiadam. Inna sprawa, że do dobrych wyników wcale nie potrzebny jest max tunning tylko umiejętności, ale jak ma kasę to czemu nie?
Ceny orientacyjne zapodałem, ale sam koszt gum to co najmniej 1200 za świerzy komplet... No ale to w sumie Ty jesteś poznań rider...
Facet pytał o maksymalne wyciągnięcie mocy ze sprzętu, to mu odpowiadam. Inna sprawa, że do dobrych wyników wcale nie potrzebny jest max tunning tylko umiejętności, ale jak ma kasę to czemu nie?
Ceny orientacyjne zapodałem, ale sam koszt gum to co najmniej 1200 za świerzy komplet... No ale to w sumie Ty jesteś poznań rider...
Test Buell XB12S: | http://www.global.net.pl/16201.xml
-
makus - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
- Lokalizacja: z ulicy
A wogóle to ja bym zmienił na 1000 bo 600 to się w Polsce nie da nic osiągnąć...
Test Buell XB12S: | http://www.global.net.pl/16201.xml
-
makus - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
- Lokalizacja: z ulicy
no więc o koszty nie muszę się martwić tak bardzo bo mam sponsora w postaci salonu motocyklowego i bieżące wydatki mi pokrywają takie jak opony klocki itd ale o tunning musze sam zadbać i włąśnie się za to zabrałem bo zaczołem osiągać dobre czasy 1,50 na seryjnym i chce mieć lepsze ale i tak wiem że dużo zależy od mojej tehniki i ciągle nad nią pracuje !! ale ja mam dopiero 15 lat i już z wystartowałem w wyścigy na mistrzostwacch polski teraz w niedziele i zajołem 21 niejsce na 29 a statrtowałem z litrami !!! ale co do tego tuningu to właśnie wymieniłem w nim - zębatki,przewody,wydech,chamulce,filtr powietrza,owiewki i wstawiłem nowe częsci czyli power commandera i airboxa no i wydech zrobiłem pod siedzenie narazie to mi wystarczy ale jeszcze nad nim popracuje !!! no i oczywiscie nad swoią techniką !!!
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
zrezygnowaqłem z tej r6 wiem że to jest super sprzęt ale przenosze się na litra chyba cbr 1000 rr fireblade 2005 rok co sądzicie o tym sprzęcie ?
czy warto go kupować na tor czy nie bo mam super cene za nówke i chyba kupie niecałe 45 tys w salonie
czy warto go kupować na tor czy nie bo mam super cene za nówke i chyba kupie niecałe 45 tys w salonie
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
no ale ta sprawa była dawno i itak nic z tego nie wyszła i skonczyło się tak że mam 2 r6 i jest wszystko fajnie a 1000 ccm zostawie sobie na przyszłe lata
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
kurde snikers jak ty dorwales sponsora hehehe nio ale r6 masz na wypasie wiesz ja sie tam nie znam ale uwazam ze powinienes jezdzic na r6 jezdzic jezdzic i jeszcze raz jezdzic i nie spieszyc sie tak z ta 1000 pozdro
one man one bike one street one love
- Benek929
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15
snikers1818 napisał(a):no więc o koszty nie muszę się martwić tak bardzo bo mam sponsora w postaci salonu motocyklowego i bieżące wydatki mi pokrywają takie jak opony klocki itd ale o tunning musze sam zadbać i włąśnie się za to zabrałem bo zaczołem osiągać dobre czasy 1,50 na seryjnym i chce mieć lepsze ale i tak wiem że dużo zależy od mojej tehniki i ciągle nad nią pracuje !! ale ja mam dopiero 15 lat i już z wystartowałem w wyścigy na mistrzostwacch polski teraz w niedziele i zajołem 21 niejsce na 29 a statrtowałem z litrami !!! ale co do tego tuningu to właśnie wymieniłem w nim - zębatki,przewody,wydech,chamulce,filtr powietrza,owiewki i wstawiłem nowe częsci czyli power commandera i airboxa no i wydech zrobiłem pod siedzenie narazie to mi wystarczy ale jeszcze nad nim popracuje !!! no i oczywiscie nad swoią techniką !!!
15 lat !!??
Life begins at 200 km/h | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Åšroda CITY
Posty: 43
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości