CBR F2 '94 - nie pali. Pomocy
• Strona 1 z 1
CBR F2 '94 - nie pali. Pomocy
Witam, jestem nowicjuszem, cebre mam trzy tygodnie i przejechałem 400km.
Wczoraj, po przejechaniu około 10 km moto nie chciało (po krótkim postoju) zapalić, rozrusznik tylko kręcił, na popych odpalił odrazu.
Dzisiaj -problem wygląda następująco - na początku moto ładnie odpala, na ssaniu rozkręca się do prawie 4000obr. Po jakiejś 1-2 min zaczyna tracić obroty aż zgaśnie. Przy kolejnych próbach odpalenia rozrusznik kręci, ale moto nie chce zapalić. Kupiłem nowe aku (poprzedni rozładował się po zimie i polecono mi go wymienić). Przy zmianie aku chciałem sprawdzić/przeczyścić styki przy module i regulatrorze. Po wyjęciu kostki z regulatora okazała się ona przpalona
(otwórz link)
Mam nowe świece i jutro je zmienię.
Czy to "tylko" regulator, czy może coś innego??
Wczoraj, po przejechaniu około 10 km moto nie chciało (po krótkim postoju) zapalić, rozrusznik tylko kręcił, na popych odpalił odrazu.
Dzisiaj -problem wygląda następująco - na początku moto ładnie odpala, na ssaniu rozkręca się do prawie 4000obr. Po jakiejś 1-2 min zaczyna tracić obroty aż zgaśnie. Przy kolejnych próbach odpalenia rozrusznik kręci, ale moto nie chce zapalić. Kupiłem nowe aku (poprzedni rozładował się po zimie i polecono mi go wymienić). Przy zmianie aku chciałem sprawdzić/przeczyścić styki przy module i regulatrorze. Po wyjęciu kostki z regulatora okazała się ona przpalona

Mam nowe świece i jutro je zmienię.
Czy to "tylko" regulator, czy może coś innego??
- maras0
- Świeżak