wycieki, skad?
Posty: 16
• Strona 1 z 1
wycieki, skad?
witam
czy ktos moze mi powiedziec skad sa wycieki na zalacoznej fotce? zaznaczone na czerwono. i co nalezaloby wymienic.
[url=[http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f02bd2579551a6cd.html]pelny[/url]]
[/img]
czy ktos moze mi powiedziec skad sa wycieki na zalacoznej fotce? zaznaczone na czerwono. i co nalezaloby wymienic.

[url=[http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f02bd2579551a6cd.html]pelny[/url]]
[/img]
- longrunner
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/3/2009, 17:30
Po pierwsze co to za motocykl??
A wycieki są skąd dokładnie z kolanka - wychodzi z cylindra?? Bo na tym zdjęciu nie widać
jak to jest dwusów to może Ci tam olejem walić bo za mocną mieszankę robisz (za dużo oleju do benzyny)
Napisz więcej i co to cieknie woda ?
A wycieki są skąd dokładnie z kolanka - wychodzi z cylindra?? Bo na tym zdjęciu nie widać
jak to jest dwusów to może Ci tam olejem walić bo za mocną mieszankę robisz (za dużo oleju do benzyny)
Napisz więcej i co to cieknie woda ?

- Maro
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 27/1/2007, 21:34
- Lokalizacja: Podlaskie
to koreanczyk, daelim vs 125, silnik ponoc na licencji hondy
spod kolanka wydaje mi sei ze nie, a co jesli stamtad??
natomiast to co widzialem na silniku to wszystkie te szczebelki pociapane mniej lub bardziej, od przodu
spod kolanka wydaje mi sei ze nie, a co jesli stamtad??
natomiast to co widzialem na silniku to wszystkie te szczebelki pociapane mniej lub bardziej, od przodu
- longrunner
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/3/2009, 17:30
olej
spod uszczelki pokrywy cylindra i gdzies nizej
zastanawiam sie czy to otwierac czy zostawic jak jest?
spod uszczelki pokrywy cylindra i gdzies nizej
zastanawiam sie czy to otwierac czy zostawic jak jest?
- longrunner
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/3/2009, 17:30
Spod pokrywy, - to na pewno uszczelkÄ… Ci puszcza.
Możesz kupić nową uszczelkę albo
Zdejmij pokrywę nasmaruj specjalnym silikonem (dostępny w każdym sklepie motoryzacyjnymi) złóż wszystko z powrotem.
A niżej to może Ci cieknie właśnie od góry z pod tej uszczelki i Ci wszystko zawala tym olejem.
Ale motor ma dalej siłę taką samą nic nie stracił na mocy tak samo ciągnie na każdym biegu????
Możesz kupić nową uszczelkę albo
Zdejmij pokrywę nasmaruj specjalnym silikonem (dostępny w każdym sklepie motoryzacyjnymi) złóż wszystko z powrotem.
A niżej to może Ci cieknie właśnie od góry z pod tej uszczelki i Ci wszystko zawala tym olejem.
Ale motor ma dalej siłę taką samą nic nie stracił na mocy tak samo ciągnie na każdym biegu????
- Maro
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 27/1/2007, 21:34
- Lokalizacja: Podlaskie
dopiero co kupilem ten motorek, takze nie mam porownania sily, ale faktem jest ze wkreca sie z predkoscia na maks bez problemu.
a czy mozliwe ze nizej jest np. uszczelka pod glowica??
i jaki ten silikon najlepiej kupic (przepraszam za naiwne pytanie, ale jestem poczatkujacym uzytkownikiem).
a czy mozliwe ze nizej jest np. uszczelka pod glowica??
i jaki ten silikon najlepiej kupic (przepraszam za naiwne pytanie, ale jestem poczatkujacym uzytkownikiem).
- longrunner
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/3/2009, 17:30
Tak niżej jest uszczelka pod głowicą.
Trzeba najpierw zobaczyć dokładnie skąd cieknie. Wytrzyj-Umyj wszystko dokładnie i określ dokładnie miejsce (a) z których cieknie.
W sklepie powiedz że chcesz silikon pod uszczelkę, zastępuje on uszczelki i jest odporny na temp. ok -60 do +350 (byle jakim sklepie samochodowym-motoryzacyjnym)
Motor jest chłodzony cieczą?
Trzeba najpierw zobaczyć dokładnie skąd cieknie. Wytrzyj-Umyj wszystko dokładnie i określ dokładnie miejsce (a) z których cieknie.
W sklepie powiedz że chcesz silikon pod uszczelkę, zastępuje on uszczelki i jest odporny na temp. ok -60 do +350 (byle jakim sklepie samochodowym-motoryzacyjnym)
Motor jest chłodzony cieczą?
- Maro
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 27/1/2007, 21:34
- Lokalizacja: Podlaskie
cieknie z pewej strony z przodu
co do chlodzenia - nie wiem czym jest chlodzony - w serwisowce nie ma ani slowa o dolewaniu wody, czy plynu chlodzacego
co do tego silikonu, to rozumiem, ze nalezy silniczek rozkrecic, potem na stara uszczelke nasmarowac silikonem i skrecic calosc?
co do chlodzenia - nie wiem czym jest chlodzony - w serwisowce nie ma ani slowa o dolewaniu wody, czy plynu chlodzacego
co do tego silikonu, to rozumiem, ze nalezy silniczek rozkrecic, potem na stara uszczelke nasmarowac silikonem i skrecic calosc?
- longrunner
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/3/2009, 17:30
Nie silnika nie rozkręcasz
Odkręć tylko z góry tę pokrywę, od cylindra odchodzi.
Żeby ją odkręcisz będziesz musiał najprawdopodobniej też zbiornik paliwa zdjąć.
Odkręcisz i załóż tę uszczelkę na silikon.
A dokładnie zdiagnozowałeś skąd cieknie? Umyłeś to miejsce ?

Odkręć tylko z góry tę pokrywę, od cylindra odchodzi.
Żeby ją odkręcisz będziesz musiał najprawdopodobniej też zbiornik paliwa zdjąć.
Odkręcisz i załóż tę uszczelkę na silikon.
A dokładnie zdiagnozowałeś skąd cieknie? Umyłeś to miejsce ?
- Maro
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 27/1/2007, 21:34
- Lokalizacja: Podlaskie
przetarlem calosc szmatka, zrobilem przejazdzke tak 50-100km/h, ok 20min wszystkiego
po powrocie:
- lekko spocona uszczelka pokrywy zaworow - w zasadzie nie ma o czym mowic
- kolejna od gory, mokro i kapie po zebrowaniu w dol
- kolejna czesc to juz polaczenie glowicy (?) z silnikiem (?) tam tez wilgotno, ale wydaje sie ze to kapie z gory
calosc kapie po lewej stronie motorka
i podczas jazdy - pewnie ze wzgledu na ped - chlapie w tyl
czy dobrze mysle, ze wszystkiego to sa dwie uszczelki? jedna pod pokrywa zaworow, kolejna pod spodem to juz tzw. uszczelka pod glowica, czy jest jeszcze cos miedzy nimi albo pod nimi?
po powrocie:
- lekko spocona uszczelka pokrywy zaworow - w zasadzie nie ma o czym mowic
- kolejna od gory, mokro i kapie po zebrowaniu w dol
- kolejna czesc to juz polaczenie glowicy (?) z silnikiem (?) tam tez wilgotno, ale wydaje sie ze to kapie z gory
calosc kapie po lewej stronie motorka
i podczas jazdy - pewnie ze wzgledu na ped - chlapie w tyl
czy dobrze mysle, ze wszystkiego to sa dwie uszczelki? jedna pod pokrywa zaworow, kolejna pod spodem to juz tzw. uszczelka pod glowica, czy jest jeszcze cos miedzy nimi albo pod nimi?
- longrunner
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/3/2009, 17:30
wrzucilem zdjecie gdzie sa wycieki. jest tutaj:
[img][img]http://images50.fotosik.pl/95/e98bcbaf78b4c74bm.jpg[/img] (otwórz link)[/img]
jest mokry w zaznaczonych miejscach.
czyli twoim zdaniem wystarczy wymiana uszczelki pod glowica i uszczelki pod pokrywa zaworow?
to cos powazniejszego czy po prostu zuzycie uszczelek w starszym moto (rocznik 1997)? spadku mocy nie zauwazylem.[/img]
[img][img]http://images50.fotosik.pl/95/e98bcbaf78b4c74bm.jpg[/img] (otwórz link)[/img]
jest mokry w zaznaczonych miejscach.
czyli twoim zdaniem wystarczy wymiana uszczelki pod glowica i uszczelki pod pokrywa zaworow?
to cos powazniejszego czy po prostu zuzycie uszczelek w starszym moto (rocznik 1997)? spadku mocy nie zauwazylem.[/img]
- longrunner
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/3/2009, 17:30
jeszcze takie pytanie. czy jesli moto mi krwawi spod uszczelki pod glowice, to automatycznie znaczy ze glowica jest do planowania i uszczelka do wymiany?
czy tez przyczyna moze byc inna niz glowica???
czy tez przyczyna moze byc inna niz glowica???
- longrunner
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/3/2009, 17:30
Jezeli leci spod uszczelki pod glowica to trzeba przynajmniej sprawdzic plaszczyzne glowicy i cylindra, ja w swoim motocyklu zabielilem ( bardzo delikatne planowanie ) obie plaszczyzny i nie mam zadnego problemu z wyciekami na uszczelce miedzianej, bez zadnych uszczelniaczy, podczas gdy znajomi z takimi samymi sprzetami walcza o szczelnosc
.
Uszczelka jesli jest kompozytowa to do wymiany.
To samo z pokrywa zaworow, sprawdzic czy jest naprawde plaska i ew dac uszczelke na + cieniutko silikonu na nia.

Uszczelka jesli jest kompozytowa to do wymiany.
To samo z pokrywa zaworow, sprawdzic czy jest naprawde plaska i ew dac uszczelke na + cieniutko silikonu na nia.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
dzieki Adam. na piatek bede mial uszczelki to sie wybiore do serwisu, zeby wzieli sie do roboty
dobrze podposiwdales. zmienilem uszczelke pod pokrywa zaworow oraz uszczelke pod glowica. przy okazji zaworki i kartery do regulajci. i wyglada na to ze wszystko jest ok
dziekuje!
dobrze podposiwdales. zmienilem uszczelke pod pokrywa zaworow oraz uszczelke pod glowica. przy okazji zaworki i kartery do regulajci. i wyglada na to ze wszystko jest ok

dziekuje!
- longrunner
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/3/2009, 17:30
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości