Zobacz wÄ…tek - problem z gs500e
NAS Analytics TAG

problem z gs500e

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z gs500e

Postprzez olej123 » 18/3/2009, 22:27

witam zakupiłem gs-a z 2004 roku i mam taki problem, że przy zakupie palił i wszystko było ok. natomiast jak przyprowadziłem go do domu (przyjechał na przyczepce) nie ma wolnych obrotów po wyłączeniu ssania od razu gaśnie, jak kupowałem wszystko było ok obroty tak jak trzeba. dodatkowo jak podkręciłem na lince od gazu obroty (doraźne rozwiązanie) to skacze na obrotach. proszę o jakieś rady i sugestie. osoba która mi sprzedała powiedziała że bardzo długo stał jutro zmienię filtr powietrza i oleju oraz olej w silniku i świece mam nadzieję że to pomoże a jeśli nie to co mam robić dalej. proszę o jakieś rady.
olej123
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/1/2009, 14:46


Postprzez Raczek_6 » 19/3/2009, 21:18

Kiedy były regulowane luzy zaworowe i czyszczone oraz synchronizowane gaźniki ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez marek137 » 19/3/2009, 22:00

wyregulujesz zawory - będzie śmigał
marek137
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 17/9/2008, 13:48

Postprzez olej123 » 19/3/2009, 23:08

Raczek_6 polecasz jakiś warsztat z okolicy piaseczna warszawy (południowa strona)?
olej123
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/1/2009, 14:46

Postprzez Azydek » 20/3/2009, 12:43

Mialem podobny problem z moim GS500E - po zimie nie chodzil juz tak jak powinien. Wyczyscilem gazniki i smigal dalej. Naczytalem sie juz troche o GS`ach i podobno tak maja ze po dluzszej przerwie gazniki sie "zastana".
Azydek
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/10/2005, 21:52
Lokalizacja: Poznań

Postprzez olej123 » 20/3/2009, 14:28

mam jeszcze taki problem że dopatrzyłem się że jeden z "przekażników" (dokładnie to nie wiem co to jest) jest pęknięty zrobiłem zdjęcie. jak go rozebrałem to w środku jest spalony (okopcone na czarno). możecie mi powiedzieć co to jest i od czego oraz gdzie to dostać?
Załączniki
foto.jpg
foto.jpg (84.39 KiB) PrzeglÄ…dane 2155 razy
olej123
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/1/2009, 14:46

Postprzez Azydek » 20/3/2009, 16:02

a mozesz zrobic ostre - nie poruszone foto?
Azydek
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/10/2005, 21:52
Lokalizacja: Poznań

Postprzez olej123 » 20/3/2009, 17:39

to jest pod zadupkiem jak sie zdejmie siedzenie to z prawej strony stojac za motocyklem, z tego co przeczytalem to chyba jest przerywacz?? niestety zdjecie bede mogl zrobic dopiero w poniedzialek, nieostre bo aparat slaby.
olej123
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/1/2009, 14:46

Postprzez maruder07 » 20/3/2009, 18:52

Je¶li to jest przerywacz to kierunki nie powinny u ciebie dzia³aæ jak jest spalony. Moim zdaniem to jest jaki¶ przeka¼nik do którego¶ obwodu. We¼ po kolei sprawdzaj co ci dzia³a a co nie i siê dowiesz co to jest, dana rzecz nie zadzia³a. I sprawdzaj po kolei: ¦wiat³a (d³ugie, krótkie) kierunki klakson stop obiema d¼wigniami i dojdziesz co nie dzia³a i do czego to jest. ja w ten sposób szuka³em regulatora napiêcia gdzie on jest i znalaz³em go jako jedyny siê nie odzywa³ wcale jak po kolei sprawdza³em wszystko, ma³o tego kable jeszcze sprawdzi³em czy ³±cz± siê z silnikiem i akumulatorem bezpo¶rednio.
maruder07
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 18/8/2008, 16:12
Lokalizacja: Michałowo

Postprzez olej123 » 20/3/2009, 19:22

to jednak od kierunków na 99% ponieważ działają tylko jak nacisnę w lewo a w prawo nie brak prądu (aż poszedłem do garażu i sprawdziłem), jest w tym przerywaczu skopcona tylko taka mała część i ona pewnie odpowiada za prawą stronę kierunków. mam jeszcze pytanko czy mechanik samochodowy bedzie potrafil zsynchronizowac gazniki i wyczyscic gosc jest zalapany i ma smykalke do napraw ale robi samochody czy moze bedzie mial z tym problem, ma ktos moze opisane jak sie robi regulacje i synchro??
olej123
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/1/2009, 14:46

Postprzez Azydek » 21/3/2009, 00:53

http://gstwin.com/carb_work.htm - tu masz pokazane krok po kroku jak wydłubać gaźniki, rozłorzyć na czynniki pierwsze... itp. itd.

Sadze ze mechanik samochodowy poradzi sobie z gaźnikami od GS`a bo to żadna wielka filozofia tylko musi miec jakas servisówke bo wszystkiego sie nie wie i nie zobaczy... trzeba doczytac.
Ze synchronizacja moze miec problem poniewaz potrzebne sa manometry co mierzą podciśnienie "przez przepustnicami".
Jak posklada do kupy a masz skad to mozesz pozyczyc, ustawicie i oddac.

Kiedys gdzies doczytalem ze ludziska od motocykli z silnikami w ukladzie przeciwbierznym (bokser) radzą sobie i wykonuja prymitywnie proste przyrzady do synchronizacji. Zbudowane sa ze szklanej rurki w kszt. literki U wypełnionej cieczą. Snychronizacja polega na tym zeby ciecz po odpaleniu moto byla w obu koncach rurki na jednym poziomie.
Azydek
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/10/2005, 21:52
Lokalizacja: Poznań

Postprzez olej123 » 21/3/2009, 18:07

czy ten przerywacz http://allegro.pl/item588636569_ir_prze ... uzuki.html
będzie pasował do mojego suzuki??
olej123
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/1/2009, 14:46

Postprzez maruder07 » 21/3/2009, 21:42

Azydek napisał(a):Sadze ze mechanik samochodowy poradzi sobie z ga¼nikami od GS`a bo to ¿adna wielka filozofia tylko musi miec jakas servisówke bo wszystkiego sie nie wie i nie zobaczy... trzeba doczytac.



To zale¿y je¶li mia³ do czynienia przedtem z samochodami maj±cymi ga¼nik lub ga¼niki czyli te stare polonezy ³ady ¿uki, to na pewno da se rade z tym metoda prób i b³êdów. Bo je¶li nic z tych rzeczy nie robi³ szkoli³ siê na nowych pojazdach z wtryskami to mo¿e mieæ problem do¶æ du¿y. Zasada dzia³ania jest podobna porównuj±c ga¼nik suzuki i starszego poloneza ale budowa jest inna przepustnica komora p³ywakowa itd. Wiec za nim mu dasz moto to radzi³ bym zapytaæ najpierw o to.
maruder07
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 18/8/2008, 16:12
Lokalizacja: Michałowo

Postprzez Raczek_6 » 22/3/2009, 23:49

W Konstancinie polecam http://www.motorakowski.pl/
sam serwisuje tam mój motocykl i nigdy nie było żadnych nieporozumień lub naciągania.

Jeśli ten mechanik ma wakuometry i płytki do regulacji luzu zaworowego, oraz dane regulacyjne to powinien dać radę. Po za tym powinien mieć jeszcze co nieco doświadczenia przy serwisowaniu motocykli.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê
cron