fireblade drgania w kierownicy!
Posty: 10
• Strona 1 z 1
fireblade drgania w kierownicy!
panowie mam pytanie..po ostatnim sezonie gdy puszczam nieraz kierownice w hondzie 1000rr fb mam starszne drgania..kolo jest wywazone bo sprawdzalismy i nie wiem czy to moze byc to ze pewnego razu jechalem starsznie szybko i mialem alarmowe hamowanie z max predkosci prawie do zera i nie wiem czy moze to cos z tarczami sie stalo?
bede chcial jechac do jakiegos serwisu hondy ale tez chcialbym spytac czy mieliscie juz takie cos.
pozdrawiam!
bede chcial jechac do jakiegos serwisu hondy ale tez chcialbym spytac czy mieliscie juz takie cos.
pozdrawiam!
- Grzesiek_Majorka69
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 15/3/2009, 17:43
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
- Grzesiek_Majorka69
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 15/3/2009, 17:43
- Grzesiek_Majorka69
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 15/3/2009, 17:43
trzeba mieć specjalne urządzenie do pomiaru bicia tarcz. jak znajde to Ci napisze jakie jest dopuszczalne.
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
norma to 0,1 mm, jeśli jest powyżej to będzie czuć na kierownicy.w serwisie sprawdzą Ci czujnikiem zegarowym.
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
Ale to by drżało przy hamowaniu a nie podczas normalnej jazdy.
Sprawdź łożyska główki ramy (oryginalne kulkowe niestety zbyt długo nie wytrzymują),
oraz oponę czy nie jest prze hamowana i dlatego bije jak puścisz kierownicę,
wyważenie sprawdzałeś na statycznej czy dynamicznej wyważarce ?
Sprawdź łożyska główki ramy (oryginalne kulkowe niestety zbyt długo nie wytrzymują),
oraz oponę czy nie jest prze hamowana i dlatego bije jak puścisz kierownicę,
wyważenie sprawdzałeś na statycznej czy dynamicznej wyważarce ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
sprawdzali mi ale jaka to wyważarka to nie wiem..
PS przy chamowaniu tez mi nieraz drga!:(
no nic pojade do warszawy do serwisu i niech mi sprawdzÄ….
raczek wiesz gdzie jest dobry serwis hondy w warszawie bo widze ze jestes ze stolicy
PS przy chamowaniu tez mi nieraz drga!:(
no nic pojade do warszawy do serwisu i niech mi sprawdzÄ….
raczek wiesz gdzie jest dobry serwis hondy w warszawie bo widze ze jestes ze stolicy
- Grzesiek_Majorka69
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 15/3/2009, 17:43
Chłopaki z http://www.motorakowski.pl/, znają się bardzo dobrze na o2o.
Sam u nich serwisuję i nie naciągają na zbędne wydatki. Po za tym wyważają na statycznej wyważarce (metoda używana na torze przez zawodników). Zadzwoń do Juliusza 601230084.
Sprawdź jeszcze luz główki ramy.
Wciskasz hamulec i dynamicznie ruszasz przód tył, trzymając palce przy nakrętce pod górną półką, jeśli wyczujesz pukanie to oznacza luz na łożyskach, warto zacząć od skasowania tego luzu.
Sam u nich serwisuję i nie naciągają na zbędne wydatki. Po za tym wyważają na statycznej wyważarce (metoda używana na torze przez zawodników). Zadzwoń do Juliusza 601230084.
Sprawdź jeszcze luz główki ramy.
Wciskasz hamulec i dynamicznie ruszasz przód tył, trzymając palce przy nakrętce pod górną półką, jeśli wyczujesz pukanie to oznacza luz na łożyskach, warto zacząć od skasowania tego luzu.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
- Grzesiek_Majorka69
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 15/3/2009, 17:43
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości