Zobacz wÄ…tek - fireblade drgania w kierownicy!
NAS Analytics TAG

fireblade drgania w kierownicy!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

fireblade drgania w kierownicy!

Postprzez Grzesiek_Majorka69 » 15/3/2009, 18:34

panowie mam pytanie..po ostatnim sezonie gdy puszczam nieraz kierownice w hondzie 1000rr fb mam starszne drgania..kolo jest wywazone bo sprawdzalismy i nie wiem czy to moze byc to ze pewnego razu jechalem starsznie szybko i mialem alarmowe hamowanie z max predkosci prawie do zera i nie wiem czy moze to cos z tarczami sie stalo?
bede chcial jechac do jakiegos serwisu hondy ale tez chcialbym spytac czy mieliscie juz takie cos.
pozdrawiam!
Grzesiek_Majorka69
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 15/3/2009, 17:43


Postprzez snajper1991 » 15/3/2009, 19:02

któraś tarcza Ci bije bo się skrzywiła.miałem to samo.
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska


Postprzez Grzesiek_Majorka69 » 15/3/2009, 19:05

tak wlasnie myslalem :/
honda była jest i zawsze bedzie:)
Grzesiek_Majorka69
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 15/3/2009, 17:43

Postprzez Grzesiek_Majorka69 » 15/3/2009, 19:05

mozna to jakos samemu sprawdzic lub zwykly mechanik ktora bije?
honda była jest i zawsze bedzie:)
Grzesiek_Majorka69
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 15/3/2009, 17:43

Postprzez snajper1991 » 15/3/2009, 19:24

trzeba mieć specjalne urządzenie do pomiaru bicia tarcz. jak znajde to Ci napisze jakie jest dopuszczalne.
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez snajper1991 » 15/3/2009, 19:30

norma to 0,1 mm, jeśli jest powyżej to będzie czuć na kierownicy.w serwisie sprawdzą Ci czujnikiem zegarowym.
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez Raczek_6 » 15/3/2009, 19:34

Ale to by drżało przy hamowaniu a nie podczas normalnej jazdy.
Sprawdź łożyska główki ramy (oryginalne kulkowe niestety zbyt długo nie wytrzymują),
oraz oponę czy nie jest prze hamowana i dlatego bije jak puścisz kierownicę,
wyważenie sprawdzałeś na statycznej czy dynamicznej wyważarce ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Grzesiek_Majorka69 » 15/3/2009, 19:41

sprawdzali mi ale jaka to wyważarka to nie wiem..
PS przy chamowaniu tez mi nieraz drga!:(
no nic pojade do warszawy do serwisu i niech mi sprawdzÄ….
raczek wiesz gdzie jest dobry serwis hondy w warszawie bo widze ze jestes ze stolicy
Grzesiek_Majorka69
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 15/3/2009, 17:43

Postprzez Raczek_6 » 15/3/2009, 19:56

Chłopaki z http://www.motorakowski.pl/, znają się bardzo dobrze na o2o.
Sam u nich serwisuję i nie naciągają na zbędne wydatki. Po za tym wyważają na statycznej wyważarce (metoda używana na torze przez zawodników). Zadzwoń do Juliusza 601230084.

Sprawdź jeszcze luz główki ramy.
Wciskasz hamulec i dynamicznie ruszasz przód tył, trzymając palce przy nakrętce pod górną półką, jeśli wyczujesz pukanie to oznacza luz na łożyskach, warto zacząć od skasowania tego luzu.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Grzesiek_Majorka69 » 15/3/2009, 20:00

ok dzieki
honda była jest i zawsze bedzie:)
Grzesiek_Majorka69
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 15/3/2009, 17:43



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê