Problem z odpaleniem immo.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Problem z odpaleniem immo.
Witam serdecznie!!!
Mam problem z odpaleniem mojej R6 2004r. W tamtym sezonie miałem na niej wypadek i został uszkodzony cały przód razem ze stacyjka i antena immobilisera, wiec stwierdziłem ze kupie cały nowy układ stacyjkę antenę immo i moduł a w tym zestawie jeszcze był alarm z nieoryginalnym kluczykiem i po podłączeniu całego zestawu po przekręceniu stacyjki powinna się załączyć pompka paliwa a się nie załącza, rozrusznik kreci ale nie chce odpalić. Próbowałem odpalać z alarmem i bez alarmu i przekładałem mój stary zestaw i cały czas jest tak samo, pompka się nie załącza rozrusznik kreci i nie chce odpalić. Pompka jest sprawna, bezpieczniki wszystkie są OK. Ten zestaw jest z wersji angielskiej a ja mam wersje europejska ma to jakieś znaczenie. Bardzo bym prosił o jakakolwiek pomoc. Pozdrawiam.
Mam problem z odpaleniem mojej R6 2004r. W tamtym sezonie miałem na niej wypadek i został uszkodzony cały przód razem ze stacyjka i antena immobilisera, wiec stwierdziłem ze kupie cały nowy układ stacyjkę antenę immo i moduł a w tym zestawie jeszcze był alarm z nieoryginalnym kluczykiem i po podłączeniu całego zestawu po przekręceniu stacyjki powinna się załączyć pompka paliwa a się nie załącza, rozrusznik kreci ale nie chce odpalić. Próbowałem odpalać z alarmem i bez alarmu i przekładałem mój stary zestaw i cały czas jest tak samo, pompka się nie załącza rozrusznik kreci i nie chce odpalić. Pompka jest sprawna, bezpieczniki wszystkie są OK. Ten zestaw jest z wersji angielskiej a ja mam wersje europejska ma to jakieś znaczenie. Bardzo bym prosił o jakakolwiek pomoc. Pozdrawiam.
- YZF R6
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 24/5/2008, 12:28
A licznik masz z diodÄ… od immobilisera ?
Czy gaśnie dioda po włączeniu stacyjki i zapłonu ?
Czujnik położenia jest pod fotelem kierowcy po prawej stronie - UP do góry.
Sprawdź jeszcze bezpieczniki pod fotelem kierowcy.
Czy gaśnie dioda po włączeniu stacyjki i zapłonu ?
Czujnik położenia jest pod fotelem kierowcy po prawej stronie - UP do góry.
Sprawdź jeszcze bezpieczniki pod fotelem kierowcy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Tak licznik jest z diodą od immobilisera tylko przy wypadku uszkodziła się szybka ale czy coś jeszcze to nie wiem.
Dioda wo gule nie mruga. Może jest uszkodzony licznik?
Bezpieczniki OK.
A co z tym czujnikiem położenia pod fotelem kierowcy co napisałeś?
Dioda wo gule nie mruga. Może jest uszkodzony licznik?
Bezpieczniki OK.
A co z tym czujnikiem położenia pod fotelem kierowcy co napisałeś?
- YZF R6
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 24/5/2008, 12:28
Zacznij od sprawdzenia licznika, w tym modelu przy uszkodzonym lub zdjętym liczniku możesz nie uruchomić silnika.
A czy w ogóle cokolwiek się wyświetla na liczniku (przebieg całkowity lub jakiś kod np.30, albo err-1)
Po włączeniu stacyjki i zapłonu dioda powinna się na chwilę zapalić i zgasnąć.
Chyba że masz stacyjkę i czytnik immo od innego modelu.
Jak czujnik jest uszkodzony to powinien się wyświetlać kod 30 na liczniku.
A czy w ogóle cokolwiek się wyświetla na liczniku (przebieg całkowity lub jakiś kod np.30, albo err-1)
Po włączeniu stacyjki i zapłonu dioda powinna się na chwilę zapalić i zgasnąć.
Chyba że masz stacyjkę i czytnik immo od innego modelu.
Jak czujnik jest uszkodzony to powinien się wyświetlać kod 30 na liczniku.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Tak liczni działa kilometry godzinę obrotomierz działa tylko ze nie mruga wo gule ta dioda od immo.
Na liczniku nie wyświetla się żaden kod ani err-1, po prostu z wyjętym kluczykiem dioda nie mruga a po włożeniu licznik jak zawsze się kalibruje i pompka powinna się załączać.
Tylko niepokoi mnie jedna rzecz zawsze jak silnik był zimny to chyba na liczniku temperatury wyświetlało LO a teraz wyświetla HI jak jest zimny silnik.
To jak antena by była uszkodzona to by coś na wyświetlaczu pisało?
Na liczniku nie wyświetla się żaden kod ani err-1, po prostu z wyjętym kluczykiem dioda nie mruga a po włożeniu licznik jak zawsze się kalibruje i pompka powinna się załączać.
Tylko niepokoi mnie jedna rzecz zawsze jak silnik był zimny to chyba na liczniku temperatury wyświetlało LO a teraz wyświetla HI jak jest zimny silnik.
To jak antena by była uszkodzona to by coś na wyświetlaczu pisało?
- YZF R6
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 24/5/2008, 12:28
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości