Zobacz wątek - aprilia RS 80 nagle zgasła i nie chce odpalić
NAS Analytics TAG

aprilia RS 80 nagle zgasła i nie chce odpalić

i inne małe pojemności
_________

aprilia RS 80 nagle zgasła i nie chce odpalić

Postprzez james blond » 17/1/2009, 14:16

Witam.
Jakis tydień temu wyprowadziłem moją aprilke z garażu. Pojechałem na stacje, zatankowałem do pełna, przejechałem kilometr i nagle zgasła. Próby odpalenia nie powiodły sie. Nie wiedziałem co to moze być. Przepchałem całe miasto, odkręciłem świece, zmierzyłem ciśnienie ale jest dobre. zmieniłem świece chociaż miała iskre i też nic nie dało. paliwo dostaje na 100% bo świeca jest mokra. Co moze być powodem usterki?
james blond
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 12/12/2007, 18:02


Postprzez Jaworro » 17/1/2009, 19:26

sprawdz czujnik od temperatury wody. Mi tez zgasla i musialem odczekac zeby zapalic ja. Niestety mi zgasla jak zapiprzalem dosc duzo ale nic mi sie nie stalo. Masz go pod bakiem prawdopodbnie.
Jaworro
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 24/5/2008, 14:33
Lokalizacja: Łódź


Postprzez james blond » 17/1/2009, 19:35

Jak ostygnie to tez nie chce odpalić. Czujnik jest popsuty bo nawet na zimnym silniku mi pokazuje 100 stopni, ale na pewno nie jest to wina przegrzania bo mam wyjęty termostat a pogoda jest nie za ciekawa wiec nawet sie nie zagrzał do 70
james blond
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 12/12/2007, 18:02

Postprzez Koval135 » 17/1/2009, 23:17

Jaką masz ta kompresje?Chodzi mi o cisnienie.Jazda bez termostatu tez mogla sie przyczynic do zatarcia moto,bo jeździles ze zbyt niska temperaturą.Za wysoka temperatura nie jest wskazana,ale za niska tez nie,dlatego nalezy rozgrzewac moto przed jazdą.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez james blond » 17/1/2009, 23:20

Rozgrzewałem moto przed każdym wyjazdem. Kompresja to 11 z groszami atm.
james blond
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 12/12/2007, 18:02

Postprzez PatricoWroc » 18/1/2009, 00:08

Może coś z elektryką, sprawdź napięcie.
PatricoWroc
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17/1/2009, 23:55
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez sebekmelior » 18/1/2009, 00:20

rzuc zapalke do baru zapali na 100% :D

A tak na serio to w ogole kreci?? czy nawet nie probuje...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez james blond » 18/1/2009, 12:13

nawet nie myśli. Rozrusznik kręci pod 1100 obr, a ten nawet nie załapie
james blond
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 12/12/2007, 18:02

Postprzez kubi94 » 18/1/2009, 16:02

ale to zależy bo jak tak po prostu zgasła to co innego.
Bo jak by traciła moc i zwalniała i dopiero by zgasła to by były objawy przegrzania silnika.
ale jeżeli kolega napisał że od razu zgasła to trudno powiedzieć ;(
scooter tuning is not a crime lied XD
kubi94
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/1/2009, 15:21
Lokalizacja: Wieliczka

Postprzez Fenek16 » 18/1/2009, 17:27

Zatankowałes i po tym tak ię stało, może chrzczone paliwo jakieś i w taką pogode zrobiło swoje...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez james blond » 18/1/2009, 17:36

paliwo jest dobre, brałem do innego moto i latał:D
Wydaje mi się, że niestety padł moduł:-/ jak go sprawdzić czy jest dobry?
james blond
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 12/12/2007, 18:02

Postprzez Fenek16 » 18/1/2009, 17:55

Jak masz iskre to nie mógł paść :shock:

Skad pewność, że paliwo do garczka dochodzi? Brałeś na zastrzyk?
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez james blond » 18/1/2009, 18:08

na zastrzyk tez i nic to nie dało, ale dochodzi na 100 bo świeca mokra. A nie może np. dawać zbyt słabej iskry, albo coś w tym stylu?? Ja już zgłupiałem...
james blond
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 12/12/2007, 18:02

Postprzez krzysieg » 18/1/2009, 18:20

Sprawdź czy na tej drugiej świecy jest taka sama przerwa jak na tej na której chodził .
Nie zaszkodzi przeczyścić styki wtyczki przy module i podłączenia do masy
jakimś np. wd40 .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez james blond » 18/1/2009, 18:25

Przerwy są takie same. Nawet zmieniłem na nową świece, wtyki wszystkie poruszałem, wydaje się jakby wszystkie łączyły...
james blond
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 12/12/2007, 18:02

Postprzez Fenek16 » 18/1/2009, 22:15

Wpisz w google "właściwa iskra" znajdź sobie dogłebne wytłumaczenie i sprawdź u siebie...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez james blond » 19/1/2009, 18:25

Iskra powinna być dobra. Tylko wydaje sie troche mała.
james blond
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 12/12/2007, 18:02

Postprzez Tragarz » 19/1/2009, 20:28

zobacz czy niemasz przebicia tzn dotknij fajki ręka i zacznij kręcić starterem jeżeli cie kopnie znaczy ze fajka ma przebicie i kup nowa a próbowałeś wstrzykiwać bede do cilindra ??
Tragarz
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2008, 21:58

Postprzez Mateusz149 » 19/1/2009, 22:38

Ja jednak bym sprobowal na zastrzyk. Mialem kiedys tak w moim skuterze starym. Swieca mokra za kazdym razem, wstrzyknelem paliwo i skuter odpalil... Dziwne ale prawdziwe ;.. Podobnoz mialem cos w tedy z tlokami (( tak ocenil mechanik)) xD Ale ja sie na mechanice zbytnio nie znam xP
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr