[Suzuki] Suzuki SV650
Posty: 90
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
UWAGA!!! SV 650 totalnie nie nadaje sie do jazdy na 1 kole, owszem praktycznie sam sie podrywa do góry ale przy czestej jezdzie siadaja panewki, dla niewtajemniczonych koszt naprawy ok 1500zł. W SV układ smarowania silnika jest do niczego, przy czestej jezdzie na kole pierwszy cylinder zaciera sie a co za tym idzie panewki i wał. Wiem co mówie bo sam mialem ten problem i moi znajomi również po 3 dniach bardzo intensywnej jazdy poszly nam panewki. Dodam tylko ze nawet nalałem o 0,5 litra oleju wiecej a i tak nic nie pomogło. Ogólnie motor polecam tylko do jazdy miejskiej ale nie do zabawy typu 1 koło ((<br><hr>Poniżej oczekiwań
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
do smarowania łancucha najlepszy jest smalec z borsuka hehe:) pozdrawiam<br><hr>POXiKomentatorzy napisał(a):to ze obrotomierz leci pierwszy przy glebie to prawda .wiem bo przetestowalem.moj motor bedzie teraz na sprzedaz . za bardzo mi wszyscy truja ze sie zabije mam pytanko , jak by sie komus chcialo odpisac - co najlepiej uzyc do smarowania lancucha ?<br><hr>andrzej<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
SzarpnÄ…lem sie zeby napisac tego posta by odradzic SV wszystkim o wzroscie powyzej 185cm ja mam 190 i pierwsze wrazenie jak na nim usiadlem to za nic nie moglem wygodnie ulozyc nog przy baku, poza tym jezdzi sie calkiem przyjemnie.<br><hr>Em
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja przesiadlem sie na SV 650s z MZ po okolo 1 sezonie na ecie i przerwie w jezdzeniu jakies 3 lata w dodatku w UK. jak do tej pory radze sobie fajnie, wyprawa z UK do PL bezproblemowa jedyne najwieksze wpadki to gleby na rondzie przy czym raz mi wymusil kto pierwszenstwo i szlifowalema drugi raz kratka sciekowa sie wylonila ni z tego ni z owego no i bach ale poza tym to sie super prowadzi jedynie jakies zawracanie w ciasnej uliczce nie jest tak latwe na 650s jak pewnie na 650. Polecam crash pady na takie okazje jakie mi sie zdarzyly bo szkoda owiewek lusterek itp bo one najwiecej cierpia. Uwazam ze SV jest dobry nawet dla poczatkujacych dopoki maja olej w glowie bo dla ograniczonych to i MZ zabojstwo. Pozdrawiam V-twin lovers. Aha w tabelce z danymi pisze ze motocykl ma 6 biegow - hmmmmm ja mam 5 wiec pewnie 6 mi wcielo . To motorek z 99 a tu zapomniano o zaznaczeniu tej roznicy miedzy SV 03 i starszymi. <br><hr>SpiderKomentatorzy napisał(a):MAM pytanko!!
Czy sv nadaje się na pierwszy poważny?
Mam trochę doświadczenia z jazdy skuterem<br><hr>Wojtek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Już dobre 10 lat rozbijam sie na MZ150tce ...i wystarczy mi już chciałbym zakupic SVke N-ke bez owiewek i zastanawiam sie, czy nawyki z dwusuwowego słabiaka nie zabiją mnie . Nie mam zaciecia sportowego, raczej używam motocykla do celów turystycznych, plecaczek na plegary i smiganie bez celu. Jak wiadomo w MZtce brakuje wszystkiego, przyspieszenia (co najwyżej malucha można łyknąć a tych coraz mniej na drogach), drgania na tyłek nie do wytrzymania już po 50km, glos silnika przypominajacy czasy trabantow i wartburgów ... kawał zycia zostawiłem jednak na tym DDRowskim siodle zastanawiam sie czy da sie bezbolesnie przestawic z 12KM na 71KM? ...jeździłem troche XV800tką kumpla, szczerze mówiąc moc nie powaliła mnie, stabilność toru motocykla oczywiście bez porównania ale czegos mi brakowało w pozycji siedzącej, nie była to 100procentowa przyjemność. SV650tka Nka ma fajna wyprostowana pozycje siedzenia, fajny elastyczny silnik ...i jest moim DREAMEM od niepamietnych lat, dlatego nie chce przechodzic na pośrednie motorki 500tki tylko spełnić marzenie ...doradźcie lub odradźcie mi to please <br><hr>misiek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tez wczesniej jezdzilem na MZ-e i drugim motorem jest teraz SV-ka.Dasz se rade tylko musisz sie przyzwyczajic do mocnego hamowania silnikiem bo tak SV-ki maja zebys na zakrecie nie mial gleby jak byci przyszlo do glowy redukowac ale ogolnie jest dobrze to tak jak bys sie przesiadl z malucha do astry (na przyklad).Fajny wygar i wyglad,nie za duzy nie za maly w sam raz po MZ-ce tylko trza wyczaic co i jak.<br><hr>tomek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cześć. Ja kupiłem Suzuki sv 650 ( bez owiewek) i jest to mój pierwszy motocykl. Co mogę powiedzieć. Nie zastanawiaj się tylko kupuj bo warto!!!Komentatorzy napisał(a):Już dobre 10 lat rozbijam sie na MZ150tce ...i wystarczy mi już chciałbym zakupic SVke N-ke bez owiewek i zastanawiam sie, czy nawyki z dwusuwowego słabiaka nie zabiją mnie . Nie mam zaciecia sportowego, raczej używam motocykla do celów turystycznych, plecaczek na plegary i smiganie bez celu. Jak wiadomo w MZtce brakuje wszystkiego, przyspieszenia (co najwyżej malucha można łyknąć a tych coraz mniej na drogach), drgania na tyłek nie do wytrzymania już po 50km, glos silnika przypominajacy czasy trabantow i wartburgów ... kawał zycia zostawiłem jednak na tym DDRowskim siodle zastanawiam sie czy da sie bezbolesnie przestawic z 12KM na 71KM? ...jeździłem troche XV800tką kumpla, szczerze mówiąc moc nie powaliła mnie, stabilność toru motocykla oczywiście bez porównania ale czegos mi brakowało w pozycji siedzącej, nie była to 100procentowa przyjemność. SV650tka Nka ma fajna wyprostowana pozycje siedzenia, fajny elastyczny silnik ...i jest moim DREAMEM od niepamietnych lat, dlatego nie chce przechodzic na pośrednie motorki 500tki tylko spełnić marzenie ...doradźcie lub odradźcie mi to please <br><hr>misiek<br>
Myślę, że nie powinienieś mieć żadnych problemów z przesiadka z MZ na SV, gdyż ja wcześniej nie jeżdziłęm nawet na MZ
NA początku byłem wystraszony podobnie jak Ty, gdy cztałem jaka jest mocna no i gdy pisali, że nie polecają na pierwszy motocykl. Ale SV była moim marzenia podobnie jak twoim, więc kupiłem Muszę przyznać ze jak siadałęm pierwszy raz to się bałem, ale tylko gdy ruszyłem, to wiedziałem, że nie taki diabeł straszny jak go piszą. SV idzie swobodnie i spokojnie ruszyć, możesz jeżdzić nia spokojnie ( mi często się zdarza, że jeżdzę po mieście spokojnie) , ale nie zapominaj, gdy odkrecisz manetkę to nawet nie wiesz kiedy i już jest 140 na liczniku!!
Moim zdaniem co jeszcze przemawia za SV jako pierwszym motocyklem, jej mała szerokość i waga!! Wspaniale się nią jeździ!! Nie chce innnego motocykla, no chyba że teraz będę wymieniał na nowszym model ( ten po 2003 r ).
Myślę, że to co napisałem coś Ci pomoże, wrazie jakichklowiek pytań pisz tutaj do mnie a ja postaram się odpowiedzieć.
Pozdrawiam
Adrian<br><hr>adrian
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to dobry i latwy motor. prowadzic go musisz z glowa ale i tak nie ma nerwowych reakcji. musisz liczyc sie ze zlym oryginalnym ogumieniem i poczekac troszeczke by dopasowac sobie prace teleskopow i amortyzatora.na poczatku bedziesz mial problemy z nadgarstkami ale jak bedziesz wytrwaly to sie przyzwyczaisz. p.s. to nie skuter nie uzywaj tylnego hamulca!<br><hr>tommy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
też mam sv 650, jest to mój pierwszy motocykl nawet nigdy na mz etz nie jeździłem i zdecydowałem sie na jego zkup, chociaż jak na ten motor wsiadaja "specjaliści" co jżdż a juz od wielu lat są zaskoczeni jak zrywna jest ta "cholera". w każdym razie jeśli się ktos zdecyduje na zkup jako pierwszy motor to i tak polecam uważać....wiem cośo tym pozdrwaiam!!!<br><hr>sv650myloveKomentatorzy napisał(a):Już dobre 10 lat rozbijam sie na MZ150tce ...i wystarczy mi już chciałbym zakupic SVke N-ke bez owiewek i zastanawiam sie, czy nawyki z dwusuwowego słabiaka nie zabiją mnie . Nie mam zaciecia sportowego, raczej używam motocykla do celów turystycznych, plecaczek na plegary i smiganie bez celu. Jak wiadomo w MZtce brakuje wszystkiego, przyspieszenia (co najwyżej malucha można łyknąć a tych coraz mniej na drogach), drgania na tyłek nie do wytrzymania już po 50km, glos silnika przypominajacy czasy trabantow i wartburgów ... kawał zycia zostawiłem jednak na tym DDRowskim siodle zastanawiam sie czy da sie bezbolesnie przestawic z 12KM na 71KM? ...jeździłem troche XV800tką kumpla, szczerze mówiąc moc nie powaliła mnie, stabilność toru motocykla oczywiście bez porównania ale czegos mi brakowało w pozycji siedzącej, nie była to 100procentowa przyjemność. SV650tka Nka ma fajna wyprostowana pozycje siedzenia, fajny elastyczny silnik ...i jest moim DREAMEM od niepamietnych lat, dlatego nie chce przechodzic na pośrednie motorki 500tki tylko spełnić marzenie ...doradźcie lub odradźcie mi to please <br><hr>misiek<br>Komentatorzy napisał(a):Cześć. Ja kupiłem Suzuki sv 650 ( bez owiewek) i jest to mój pierwszy motocykl. Co mogę powiedzieć. Nie zastanawiaj się tylko kupuj bo warto!!!
Myślę, że nie powinienieś mieć żadnych problemów z przesiadka z MZ na SV, gdyż ja wcześniej nie jeżdziłęm nawet na MZ
NA początku byłem wystraszony podobnie jak Ty, gdy cztałem jaka jest mocna no i gdy pisali, że nie polecają na pierwszy motocykl. Ale SV była moim marzenia podobnie jak twoim, więc kupiłem Muszę przyznać ze jak siadałęm pierwszy raz to się bałem, ale tylko gdy ruszyłem, to wiedziałem, że nie taki diabeł straszny jak go piszą. SV idzie swobodnie i spokojnie ruszyć, możesz jeżdzić nia spokojnie ( mi często się zdarza, że jeżdzę po mieście spokojnie) , ale nie zapominaj, gdy odkrecisz manetkę to nawet nie wiesz kiedy i już jest 140 na liczniku!!
Moim zdaniem co jeszcze przemawia za SV jako pierwszym motocyklem, jej mała szerokość i waga!! Wspaniale się nią jeździ!! Nie chce innnego motocykla, no chyba że teraz będę wymieniał na nowszym model ( ten po 2003 r ).
Myślę, że to co napisałem coś Ci pomoże, wrazie jakichklowiek pytań pisz tutaj do mnie a ja postaram się odpowiedzieć.
Pozdrawiam
Adrian<br><hr>adrian<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W moim przypadku była to przesiadka z GS500E na SV 650 N.
Generalnie SV'ka dotrzymuje kroku w normalnym ruchu znacznie mocniejszym sprzętom, (oczywiście w zakresie poniżej 200 kmph), przy naprawdę symbolicznym spalaniu.
Jazda tym moto to prawdziwa frajda ))
Pozdr.
Generalnie SV'ka dotrzymuje kroku w normalnym ruchu znacznie mocniejszym sprzętom, (oczywiście w zakresie poniżej 200 kmph), przy naprawdę symbolicznym spalaniu.
Jazda tym moto to prawdziwa frajda ))
Pozdr.
- MedyK
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 21/4/2007, 22:30
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale pierdolisz!!! sv to mój pierwszy motocykl i zdziwisz się jak ci powiem,że wcześniej nie jeżdziłem etkami i żadnymi innymi wiejskimi sprzętami a na mojej suzi radze sobie całkiem dobrze już od dłuższego czasu.Jeśli się ma troche wyobrażni i oleju w głowie to żadna przeskoda startować od sv-ki<br><hr>paolo13Komentatorzy napisał(a):MAM pytanko!!
Czy sv nadaje się na pierwszy poważny?
Mam trochę doświadczenia z jazdy skuterem<br><hr>Wojtek<br>Komentatorzy napisał(a):Stary, o co Ty sie pytasz...
Jak masz TROCHE doswiadczenia ze skuterem, to kup sobie na jedem sezon MZ 250, w następnym gs500, i wtedy MYŚL o czymś poważnym, bo Twoje pytanie poważne bynajmniej nie jest.
Przemyśl to !!!
Pozdrawiam.<br><hr>KOLO<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam okazje kupic sv 650 z 2002 nie jest to model na wtrysku i mam pytanie bo motocykl ma tylko 34 ps gdzie sie znajduja blokady w tej maszynie zeby ja odblokowac?<br><hr>Petra
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
sprawdż tą strone, chodzi o odłączenie przewodu zaznaczonego na zdjęciu, to masa., <a href="http://www.svrider.de/index.php?seite=knowledgebase&artikel=81" target="blank" class="link">http://www.svrider.de/index.php?seite=knowledgebase&artikel=81</a>.Komentatorzy napisał(a):Mam okazje kupic sv 650 z 2002 nie jest to model na wtrysku i mam pytanie bo motocykl ma tylko 34 ps gdzie sie znajduja blokady w tej maszynie zeby ja odblokowac?<br><hr>Petra<br>
jak będzie OK daj znać.<br><hr>pito
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
cześć. mam pytanko. zamierzam niebawem kupić svke 650 (tą noszą po2003)bez owiewki. Zauważylam jednak ze modele mają dwa rodzaje tylnych błotnikow z miejscem na blachę.jedne takie dlugaśne a inne krotsze (fajniejsze).jeśli wiecie od czego to zależy ( czy rocznik czy inne coś) to prosze o odpowiedz. z góry dziekuje;P
<br><hr>bunia#
<br><hr>bunia#
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mowisz po prostu o mocowaniu tablicy/kierunkow?Komentatorzy napisał(a):cześć. mam pytanko. zamierzam niebawem kupić svke 650 (tą noszą po2003)bez owiewki. Zauważylam jednak ze modele mają dwa rodzaje tylnych błotnikow z miejscem na blachę.jedne takie dlugaśne a inne krotsze (fajniejsze).jeśli wiecie od czego to zależy ( czy rocznik czy inne coś) to prosze o odpowiedz. z góry dziekuje;P
<br><hr>bunia#<br>
Wpisz sobie w google sv650 fender eliminator i bedziesz wiedziec
Pozdro<br><hr>Mufasa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a gdzie można kupić takiego fendera eliminatora? pliss o szybką odpowiedz:)<br><hr>buniaKomentatorzy napisał(a):cześć. mam pytanko. zamierzam niebawem kupić svke 650 (tą noszą po2003)bez owiewki. Zauważylam jednak ze modele mają dwa rodzaje tylnych błotnikow z miejscem na blachę.jedne takie dlugaśne a inne krotsze (fajniejsze).jeśli wiecie od czego to zależy ( czy rocznik czy inne coś) to prosze o odpowiedz. z góry dziekuje;P
<br><hr>bunia#<br>Komentatorzy napisał(a):Mowisz po prostu o mocowaniu tablicy/kierunkow?
Wpisz sobie w google sv650 fender eliminator i bedziesz wiedziec
Pozdro<br><hr>Mufasa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 90
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 22 gości