Zobacz wątek - 4 takt 125 czy 2 takt 80 tuning??
NAS Analytics TAG

4 takt 125 czy 2 takt 80 tuning??

i inne małe pojemności
_________

4 takt 125 czy 2 takt 80 tuning??

Postprzez Pałka » 7/12/2008, 18:35

Witam! Jestem początkującym użytkownikiem forum i jeśli taki temat już był, to proszę o usunięcie. Oczywiście zaznaczam że użyłem opcji "szukaj" :wink: i nie znalazłem podobnego tematu.

Otóż co do tematu mam Ogara 900 (tak chińczyk, ale przynajmniej manual :twisted: ) i zastanawiam się jakie ma być moje drugie moto.
Tak jak w temacie zastanawiam się nad 4 taktem poj. 125 ccm lub 2-suwem o poj. 80 ccm z tuningiem. Dokładniej zastanawiam się nad CBR 125, YZF R125 lub TZR 80, Honda NS1 Montessa. Oczywiście czekam również na Wasze propozycje co do innego moto. Głównie chodzi mi o osiągi( conajmniej ponad 120 km/h) małą awaryjność oraz nie tak duże spalanie( jak w 125 ccm 2 takt)

POZDRAWIAM I Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA ODPOWIEDZI!
Avatar użytkownika
Pałka
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/11/2008, 12:47
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski


Postprzez C-bool » 7/12/2008, 18:42

Z tego co wymieniłeś proponuję R125. Wyglądem i spalaniem nadrabia nie najlepsze osiągi, jednak mieszczące się w Twoich wymaganiach (>120kmh)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Movi » 7/12/2008, 18:51

Też bym się skłaniał ku Yamaszce.. :p (bo chyba to C-bool miał na myśli :lol:)
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Fenek16 » 7/12/2008, 18:55

Nie masz żądnych ograniczeń cenowych ani wymogów wieku czy kasy?

Gdzie NS1 a gdzie YZF 125R :roll: Cały wiek prawie ich dzieli :lol:

Wogóle to witam kolege z sąsiedztwa...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez wikples » 7/12/2008, 19:05

Oczywiście 4T 125, najlepiej YZF 125 R, a jak mniej kasy to CBR 125
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pałka » 7/12/2008, 19:32

No rzeczywiście mało tych czynników podałem;).
Głównie chodzi mi o osiągi, ale jednak cena też jest ważna. YZF R125 chyba odpada bo wyszły dopiero w 2007 r. i trudno by dostać coś taniego :(
Co do CBR to słyszałem że nie ma odejścia i o 130 km/h trzeba się prosić...
A TZR lub NS1 bym miał tak zrobioną że 130 bez problemu. Kolejnym argumentem jest to, że taka TZR czy NS1 mogę kupić za tanie pieniądze, zablokowaną z duuuużym przebiegiem i będzie git :).
I w dodatku mniej problemów z rejestracją na 50, bo nie uśmiecha mi się raczej płacenie za A1 ok. 1000 zł.:/
Jak chodzi o wymagania cenowe to tak do 5000 zł.
A co do wieku mam 14 lat,wzrost ok. 180 cm, 85 kg. Moto chce kupić za rok w zimę( wiem ze mam czas ale wolę wszystko zaplanować)

P.S Również Witam kolegę Fenek16. W Starachowicach moje moto kupowałem :)

EDIT: usunąłem tą wzmiankę o rejestracji, ponieważ rzeczywiście nie zgadzała się z regulaminem forum. :roll:
Ostatnio edytowano 7/12/2008, 20:55 przez Pałka, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Pałka
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/11/2008, 12:47
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez C-bool » 7/12/2008, 19:38

Pałka napisał(a):I w dodatku mniej problemów z rejestracją na 50( i tu proszę o jakiś sposób takiej rejestracji 125/50)

O kolego... tym tekstem przekreśliłeś sobie szanse na traktowanie Cię poważnie. Ja komuś takiemu nie mam zamiaru pomagać.

Polecił bym Ci kupić coś co idzie ponad 130 kmh, chociaż pewnie możesz jechać max 45 kmh, zabiłbyś się i miałbym Cię na sumieniu.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez JędrekZDW » 7/12/2008, 19:49

Proponuje Ci kolego PRZECZYTAĆ przyklejony temat "RAZEM Z ALLEGRO NAPRAWIAMY WIZERUNEK POLSKICH MOTOCYKLISTÓW" naprawde zachecam :) Jesteś juz drugim takim "delikwentem" z którym miałem styczność :) Pozdrawiam Cie serdecznie :twisted:
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez andy7 » 7/12/2008, 19:52

Popiream C-bool'a odemnie rowniez porady nie bedzie.

Jestem przeciwny aby gowniazeria rozbijala sie pojazdami na ktore obowiazuje prawo jazdy.
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Movi » 7/12/2008, 20:12

Gościu jak masz 14 lat to zbieraj obycie jako takie z ruchem miejskim itd. na ogarze, a myśl o większych sprzętach później. Nawet jeśli to tylko 125 cm3, to w wieku 14 lat możesz sobie zrobić krzywdę, wiesz w ogóle jakie konsekwencje możesz sprowadzić na swoich rodziców, z racji tego że sam jeszcze za siebie nie odpowiadasz, za fałszowanie dokumentów?
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Herbi NSR » 7/12/2008, 20:20

Spaliłes sie tym tekstem. Wygladales na rozważnego ;(
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez wikples » 7/12/2008, 20:28

Lepiej zostań przy Ogarze.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pałka » 7/12/2008, 20:33

Wiem że to nielegalne ale żeby chociaż znalazłby się jeden co swoim "motorowerem" jedzie 45 km/h nie więcej to chylę czoła(oczywiście nie mam na myśli skuterów). Mój ogar bez żadnych przeróbek szedł 75, więc nie rozumiem co za różnica. 4 suwowe 125 ccm idą mniej niż niektóre 2 taktowe 80 ccm.
Aha i gwoli ścisłości wg. kodeksu ruchu drogowego "każdy pojazd rozwijający prędkość powyżej 45 km/h powinien być zarejestrowany jako motocykl (...) na uprawnienia kat. A1 lub A.", więc zarejestrowanie np. TZR 50 lub Aprilli RS 50 na motorower też jest przestępstwem. :?

Jeżeli ktoś poda mi sensowną argumentację dlaczego miałbym się zabić na 125 ccm jeśli idzie tyle co 80 ccm to zgodzę się na warna. A nawet o niego poproszę :)
Avatar użytkownika
Pałka
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/11/2008, 12:47
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez wikples » 7/12/2008, 20:40

"W gwoli ścisłości" moja CBR wydymała Aprilie RS 70ccm (mocny włoski kit). I na przyśpieche i na v-maxa. Na przyśp ze wzg. że Aprilia ma krótkie przełożenia, a na v-max, dlatego, że to 125, a nie jakieś 70/80 (możliwe, że to dla tego, że mam model na wtrysku, nowy jeszcze nie zajechany, bo CBR z 2006r mojego kolegi też robię jak chcę). Poza tym 125 4T nie pali 5-7l tylko 3-4l (uwierz jest różnica) + jeszcze dźwięk lepszy.
Ale ja ci polecam zostac przy ogarze co leci "75km/h" (chyba licznikowe z górki).
CO z tego, że 125 leci tyle co 80? 80ccm to przecież też nie motorower. To może od razu erłan na hulajnogę?
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pałka » 7/12/2008, 20:52

A widziałeś kiedyś 80 ccm z dużą blachą??
Aha i dla sprostowania tak mój ogar leciał 75 licznikowe bez przeróbek na prostej drodze. Teraz idzie 85 z podwyższoną iglicą i stożkiem. Poza tym napisałem że kolejne moto chciałbym kupić za rok, czyli nie bd już 14 latkiem. :/
Avatar użytkownika
Pałka
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/11/2008, 12:47
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez JędrekZDW » 7/12/2008, 20:57

[quote="Pałka"]A widziałeś kiedyś 80 ccm z dużą blachą??


Widzialem i widze na codzien :) Sąsiad smiga se TZR 80 do pracy jest z niej niebywale zadowolony i ma zarejstrowaną ja jako motocykl
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez C-bool » 7/12/2008, 20:59

Pałka napisał(a):Poza tym napisałem że kolejne moto chciałbym kupić za rok, czyli nie bd już 14 latkiem. :/

To i tak nic nie zmienia :]

Moja rada taka - daj sobie spokój.
Poczekaj do 16 roku życia.
Zdaj prawko A1 i wtedy kup 125cc.
A jak wejdą nowe przepisy to czekaj do 18 lat, a w tym czasie zdobywaj umiejętności i śmigaj ogarem po torze Poznań. :wink:
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Koval135 » 7/12/2008, 21:00

Tak ,bedziesz mial 15 lat,czyli i tak za malo.Co do 80 cc zarejstrowanej na motocykl to ja widzialem,osobiście znam kumpla który mial DT 80 zarejstrowana na motocykl(zrobil A1 i jeździl na legalu).

PS:Jak widzisz,są ludzie którzy wiedzą na co trzeba prawko.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Pałka » 7/12/2008, 21:05

U mnie raczej się nie spotyka 80 ccm zar. na motocykl.
Większość jeździ nawet 125 na małych blachach.
Poza tym A1 ciężko u mnie w mieście zrobić.
Ostatnio edytowano 7/12/2008, 21:54 przez Pałka, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Pałka
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/11/2008, 12:47
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez C-bool » 7/12/2008, 21:10

Ty nie patrz na innych, patrz na siebie!!!
Skoro inni łamią prawo, to nie znaczy że Ty też możesz.. To co oni robią, to już ich sprawa.
U mnie w mieście nie jest organizowane prawo jazdy A1, więc będę je zdawał w jednym z sąsiednich miast - nie wiem co za problem.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na gr