Problem z drganiem kierwonicy
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Problem z drganiem kierwonicy
Mam pewnien problem. Kupilem niedawno Kawasaki zzr 1100 i mam pewnien problem z drganiem kierwonicy. Jadac puszczam kierownice i od 100km/h do 70 km/h drga mi kierownica na boki nie gora-dol jak jest w przyladku zle wywazonej opony ale wlasnie na boki przekorczy ponizej 70km/h i zero problemu. Kupilem niedawno nową opone i klocki ale nie wymienilem plynu hamulocwego moze to jest przyczyna tych drgan?? ale moze byc tez wina zlych tarczy hamulcowych ?? nie wiem jak ktos wie co moze byc tego przyczyna to prosze o pomoc
- fred19
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 30/11/2008, 10:55
kiedys opisywalem ten problem na forum. musisz dobrze poszukac. U mnie drgania pojawily sie po wymianie opony na nowa dokladnie w takim samym przedziale predkosci. Lamalem glowe i wyeliminowalem praktycznie wszystkie przyczyny drgan poczawszy od lozyska glowki ramy, olej w amortyzatorach czy tarcze hamulcowe. Ostatecznie wina obarczylem opone - byc moze posiadala jakas ukryta wade fabryczna, albo po prostu nie bardzo chciala wspolpracowac z moim motocyklem. To wlasciwie nie przeszkadza w jezdzie i nie ma sie czego obawiac.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
mam to samo w tym przedziale prędkości, pojawiło się po przejechaniu przez dziurę, wymieniłem łożyska w kole i niewiele pomogło, teraz wyważę koło, a jak nie pomoże to wymieniam oponę.
ogólnie nie przeszkadza to w niczym, i jak chociaż jeden palec jest na kierownicy to problem nie występuje.
ogólnie nie przeszkadza to w niczym, i jak chociaż jeden palec jest na kierownicy to problem nie występuje.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- baton11980
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 30/11/2008, 19:51
- Lokalizacja: ślask zx9r
Wyważenie koła lub montaż opony na obręczy (czasami wystarczy obrócić oponę o 180stopni.
Po co amortyzator skrętu w ZZR 1100 ? Ten motocykl jest na tyle ciężki że nie występuje shimmy.
Po co amortyzator skrętu w ZZR 1100 ? Ten motocykl jest na tyle ciężki że nie występuje shimmy.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Ja bym sprawdził czy lagi są proste. To znaczy czy są równo zamocowane w półkach. Czasami niewielka dziura czy krawężnik może spowodować przesunięcie. Ja miałem podobny problem w GPZ. Z tym że u mnie drgania pojawiały się w większym zakresie prędkości.
- CBull
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 13/12/2008, 22:23
- Lokalizacja: Warszawa
moim zdaniem na początek wymienić oponę na inna i wyważyć od nowa.
później myśleć co dalej, a przy okazji wywarzania można zobaczyć czy felga krzywa.
później myśleć co dalej, a przy okazji wywarzania można zobaczyć czy felga krzywa.
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości