problem z hornetem
			Posty: 18
			 • Strona 1 z 1
		
	
problem z hornetem
Witam. Mam horneta 600 z 99 roku. Kiedy ruszam w trasę to po przejechaniu kilkunastu km motocykl przerywa i gaśnie. Odpala tylko na ssaniu i też z problemami. Sytuacja powtarza się znów za kilkanaście km. Co może być nie tak. Czy ktoś się z tym spotkał ???>>>2.12.08 : i po problemie sprawcą okazał sie filtr paliwa zapowietrzający układ  
				
					Ostatnio edytowano 2/12/2008, 20:49 przez MałyHornet, łącznie edytowano 1 raz
						
					
				
			- MałyHornet
 - Świeżak
 - Posty: 12
 - Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31
 
filtr paliwa jest nowy, ale masz racje że coś z paliwem, bo jak się zdaży opisana sytuacja to w nim nie ma praktycznie paliwa, kranik też czyściłem i dalej nic, wydaje mi się że może się przewód zapowietrzać ale nie wiem czemu???
				
			- MałyHornet
 - Świeżak
 - Posty: 12
 - Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31
 
- MałyHornet
 - Świeżak
 - Posty: 12
 - Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31
 
A świece? Czyszczenie i synchronizacja gaźników? Było to robione? Jeśli nie to wymień świece, oddaj na czyszczenie i synchronizacje.
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
W moto były zrobione regulacja zaworów synchro i czyszczenie gaźników, wymienione filtry i świece. Problem jest w paliwie ale nie wiem jaki. Czy jest możliwe żeby coś było nie tak z kranikiem albo tym przewodem podciśnieniowym co do kranika jest podłączony? Tylko nie wiem czemu dzieje się to co kilkanaście km. wygląda to jakby się przewód zapowietrzał. Albo coś z tą membraną w kraniku?
				
			- MałyHornet
 - Świeżak
 - Posty: 12
 - Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31
 
Jeśli taki problem pojawia sie w okolicach rezerwy to w szerszeniu jest pewien fabryczny błąd silnik nie jest w stanie wyssać całego paliwa.Trzeba po prostu utrzymywać odpowiedni stan paliwa.
				
			- 
				

skwy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1540
 - Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
 - Lokalizacja: Gołdap
 
- MałyHornet
 - Świeżak
 - Posty: 12
 - Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31
 
- 
				

skwy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1540
 - Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
 - Lokalizacja: Gołdap
 
Nie, przewód jest dobry, taka sytuacja dzieje się co jakiś czas, jade i nagle moto przerwa i gaśnie, odpala na ssaniu i po dłuższym kręceniu. Silnik nie pompuje wtedy paliwa ale nie wiem czemu?
				
			- MałyHornet
 - Świeżak
 - Posty: 12
 - Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31
 
- 
				

skwy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1540
 - Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
 - Lokalizacja: Gołdap
 
A może podciśnienia nie dostaje kranik może przewód podciśnienia jest pęknięty.Może membrany szlag trafił?
				
			- 
				

skwy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1540
 - Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
 - Lokalizacja: Gołdap
 
możliwe tylko dziwi mnie to że dana sytuacja dzieje się co jakiś czas .przez naście km jest ok i nagle lipa .odpalę na ssaniu i pompuje potem znów gaśnie i tak w kółko
				
			- MałyHornet
 - Świeżak
 - Posty: 12
 - Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31
 
			Posty: 18
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości