Pierwszy prblem Suzuk iGsx-r 600
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Pierwszy prblem Suzuk iGsx-r 600
Witam.dzisiaj wybrałem się na pierwszą jazdę moim nowym nabytkiem i klops.Po przejechaniu około 9km zgasły zegary a po chwili zgasł silnik, całkowity brak prądu, wygląda to tak jakby nie było ładowania.Po powrocie do domu pieszo
, podłączyłem aku pod prostownik , a aku totalnie rozładowany, i tu moje pytanie do znawców jakie powinno być ładowanie w moto.Bo jak naładowałem aku i odpaliłem moto to na klemach prąd cały czas taki sam, a jak włącze światła to spada.Pomocy

CBR 954
-
stilacz - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 28/10/2008, 22:17
- Lokalizacja: Kraków
kolego podczas pracy silnika przy wlonczonych swiatlach ladowanie powino wynosic cos okolo 14V (+/- 0,5V ) a aku w stanie spoczynku powinien pokazywac cos ok 12,5V jesli pokazuje ponizej 11,8V to aslbo potrzebuje wody albo produ albo umiera....
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
kolega hugo 2003 potwierdza moją myśl,aku ma 12,4V w stanie spoczynku jak odpalę moto to jest dalej 12,4V , z tego wynika że nie mam ładowania.Musze sprawdzić regulator napięcia, ale gdzie go szukać kolejny dylemat.
CBR 954
-
stilacz - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 28/10/2008, 22:17
- Lokalizacja: Kraków
może sobie ściągniesz serwisówke...
posprawdzaj jeszcze dobrze połączenia kablowe, konektory, czy któryś nie zaśniedział itp. jak wszystko będzie OK to zajmij się regulatorem napięcia
posprawdzaj jeszcze dobrze połączenia kablowe, konektory, czy któryś nie zaśniedział itp. jak wszystko będzie OK to zajmij się regulatorem napięcia

Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
Po lewej stronie na stelazu, centralnie między kanapą kierowcy i pasażera.
Dobrze naładowany aku powinien mieć 12,7V. A napięcie ładowania powinno być mierzone przy 5000rpm (przynajmniej tak mam w manualu)
Dobrze naładowany aku powinien mieć 12,7V. A napięcie ładowania powinno być mierzone przy 5000rpm (przynajmniej tak mam w manualu)
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
A może mi ktoś na maila przesłać serwisówke, bo mój biedny net nie
pozwala na ściąganie stilacz@inteia.eu.
pozwala na ściąganie stilacz@inteia.eu.
CBR 954
-
stilacz - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 28/10/2008, 22:17
- Lokalizacja: Kraków
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości