Suzuki GSXR błąd C30- BŁAGAM POMOCY
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Suzuki GSXR błąd C30- BŁAGAM POMOCY
Witam
Mam taki problem, mam SUZUKI GSXR600 z 2003r. Ostatnio zapaliła mi sie czerwona lampka i pojawił sie napis FI. Sprawdziłem jaki to jest błąd i komputer pokazał mi błąd -C30. Czy wie ktoś co on oznacza i jak go usunąć.
Błagam o Pomoc
Pozdrawiam
Mam taki problem, mam SUZUKI GSXR600 z 2003r. Ostatnio zapaliła mi sie czerwona lampka i pojawił sie napis FI. Sprawdziłem jaki to jest błąd i komputer pokazał mi błąd -C30. Czy wie ktoś co on oznacza i jak go usunąć.
Błagam o Pomoc
Pozdrawiam
- wieczor7
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19
Witam
Znalazłem ten błąd w serwisówce ale niestety jest po angielsku wiec za bardzo nie wiem o co tam chodzi.
http://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrimage ... 03g600.gif
Na tym linku jest ten błąd, jakby ktos wiedział o co chodzi to prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Znalazłem ten błąd w serwisówce ale niestety jest po angielsku wiec za bardzo nie wiem o co tam chodzi.
http://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrimage ... 03g600.gif
Na tym linku jest ten błąd, jakby ktos wiedział o co chodzi to prosze o pomoc.
Pozdrawiam
- wieczor7
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19
Witam
M_VIP jeżeli chcesz sprawdzić błąd:
W zadupku, po lewej stronie, za regulatorem napięcia. Biała kostka, zaślepiona czarna nasadką. Zwierasz czarno-biały i biało-czerwony, przełączasz stacyjke i odczytyjesz kod.
PS. TYLKO NIE ODPALAJ MOTORU
Pozdrawiam
M_VIP jeżeli chcesz sprawdzić błąd:
W zadupku, po lewej stronie, za regulatorem napięcia. Biała kostka, zaślepiona czarna nasadką. Zwierasz czarno-biały i biało-czerwony, przełączasz stacyjke i odczytyjesz kod.
PS. TYLKO NIE ODPALAJ MOTORU
Pozdrawiam
- wieczor7
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19
Hej Pająk.
Możesz mi opisać w jaki sposób mogę posprawdzać połączenia komputera z tymi silniczkami. Czy muszę się "dobierać" silnika czy jakoś innego?
Bo jeżeli chodzi o ten błąd to nie wiem co mam zrobić, poprostu musi mi to ktoś wytłumaczyć.
Pozdrawiam
Możesz mi opisać w jaki sposób mogę posprawdzać połączenia komputera z tymi silniczkami. Czy muszę się "dobierać" silnika czy jakoś innego?
Bo jeżeli chodzi o ten błąd to nie wiem co mam zrobić, poprostu musi mi to ktoś wytłumaczyć.
Pozdrawiam
- wieczor7
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19
- M_VIP
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 25/8/2007, 18:45
ziomek edytuj posty...
| "Szybciej jeździmy, szybciej pijemy, szybciej żyjemy i niestety często - szybciej umieramy." |indor napisał(a):zanim nauczę się szybko jeździć nauczę się szybko hamować


-
Bystry - Stały bywalec
- Posty: 1017
- Dołączył(a): 2/9/2008, 16:57
Możesz mi opisać w jaki sposób mogę posprawdzać połączenia komputera z tymi silniczkami. Czy muszę się "dobierać" silnika czy jakoś innego?
Raczej silnika rozbierać nie musisz w najgorszym razie padło sterowanie tymi przepustnicami. Wyczyść wszystkie połączenie elektryczne na drodze od korpusu przepustnic do komputera.
Powinno podziałać.
-
Pająk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
Jak padł silniczek od przepustnic to odpal moto i zobacz czy przy odkrecaniu manetki silniczek porusza przepustnicami - powinno być widać w miejscu gdzie linka od rollgazu łączy sie z przepustnicą którę steruje kierowca, nad nią jest ta co sterduje nią CPU. jak nie nie rusza to padł silnik, jak sie rusza to blad tego nie dotyczy:)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
motoman napisał(a):Jak padł silniczek od przepustnic to odpal moto i zobacz czy przy odkrecaniu manetki silniczek porusza przepustnicami - powinno być widać w miejscu gdzie linka od rollgazu łączy sie z przepustnicą którę steruje kierowca, nad nią jest ta co sterduje nią CPU. jak nie nie rusza to padł silnik, jak sie rusza to blad tego nie dotyczy:)
Zauważyłem jeszcze dzisiaj że motocykl stracił strasznie na mocy, można nawet powiedzieć że zamula, czy to może być za przyczyna?
- wieczor7
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19
wieczor7 napisał(a):motoman napisał(a):Jak padł silniczek od przepustnic to odpal moto i zobacz czy przy odkrecaniu manetki silniczek porusza przepustnicami - powinno być widać w miejscu gdzie linka od rollgazu łączy sie z przepustnicą którę steruje kierowca, nad nią jest ta co sterduje nią CPU. jak nie nie rusza to padł silnik, jak sie rusza to blad tego nie dotyczy:)
Zauważyłem jeszcze dzisiaj że motocykl stracił strasznie na mocy, można nawet powiedzieć że zamula, czy to może być za przyczyna?
Generalnie jest tak że jeżeli nie działa silniczek od przepustnicy (Nie wiem czy ją w ogole masz i czy silniczek jest niesprawny - NAJLEPIEJ JAKBYS TO SPRAWDZIL) To można przepustnice zostawić otwarte i motocykl śmiga normalnie, może mieć lekko zamulony dół, ale góra jest mocna i bardziej egresywna niż z dwiema przepustnicami.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Pająk napisał(a):Hehe słuszna uwaga nie ma to jak samemu wszystkim sterować
PS.wieczor7 skąd jesteś bo jak z Warszawy to może byś podskoczył to bym na własne oczy sprawdził co i jak z tą przepustnicą
Kurde, nadal nie mogę sobie poradzić z tym błędem.
PS. Pająk czy Twoja propozycja jest nadal aktualna abym mógłbym do Ciebie podskoczyć i żebyś to zobaczył?
W jaki sposób mógłbym sie z Tobą skontaktować??
- wieczor7
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości