Zobacz wątek - Suzuki GSXR błąd C30- BŁAGAM POMOCY
NAS Analytics TAG

Suzuki GSXR błąd C30- BŁAGAM POMOCY

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki GSXR błąd C30- BŁAGAM POMOCY

Postprzez wieczor7 » 26/10/2008, 20:43

Witam

Mam taki problem, mam SUZUKI GSXR600 z 2003r. Ostatnio zapaliła mi sie czerwona lampka i pojawił sie napis FI. Sprawdziłem jaki to jest błąd i komputer pokazał mi błąd -C30. Czy wie ktoś co on oznacza i jak go usunąć.

Błagam o Pomoc
Pozdrawiam
wieczor7
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19


Postprzez motoman » 26/10/2008, 22:59

sprawdzałem w swojej serwisówce ale nie ma takiego błędu.

sprawdz w serwisówce od swojego modelu na 100% bedzie.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez M_VIP » 26/10/2008, 23:45

Witam
Mam terz gsxra jak odczytałęs błąd?
Pozdrawiam
M_VIP
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 25/8/2007, 18:45

Postprzez Raczek_6 » 26/10/2008, 23:52

W moim manualu też nie ma takiego kodu błędu.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez wieczor7 » 27/10/2008, 09:34

Witam
Znalazłem ten błąd w serwisówce ale niestety jest po angielsku wiec za bardzo nie wiem o co tam chodzi.

http://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrimage ... 03g600.gif

Na tym linku jest ten błąd, jakby ktos wiedział o co chodzi to prosze o pomoc.

Pozdrawiam
wieczor7
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19

Postprzez wieczor7 » 27/10/2008, 09:38

Witam

M_VIP jeżeli chcesz sprawdzić błąd:
W zadupku, po lewej stronie, za regulatorem napięcia. Biała kostka, zaślepiona czarna nasadką. Zwierasz czarno-biały i biało-czerwony, przełączasz stacyjke i odczytyjesz kod.

PS. TYLKO NIE ODPALAJ MOTORU

Pozdrawiam
wieczor7
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19

Postprzez Pająk » 27/10/2008, 18:23

Błąd komunikacji ECM z przepustnicami sterowanymi silnikami krokowymi. Posprawdzaj wszystkie połączenia komputera z tymi silniczkami.
Tylko czy w tym roczniku ten system występował ?
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez wieczor7 » 27/10/2008, 23:05

Hej Pająk.

Możesz mi opisać w jaki sposób mogę posprawdzać połączenia komputera z tymi silniczkami. Czy muszę się "dobierać" silnika czy jakoś innego?

Bo jeżeli chodzi o ten błąd to nie wiem co mam zrobić, poprostu musi mi to ktoś wytłumaczyć.

Pozdrawiam
wieczor7
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19

Postprzez M_VIP » 27/10/2008, 23:12

Witam
Tu masz wszystko pokazane co masz zrobić.
http://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrindex.html
M_VIP
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 25/8/2007, 18:45

Postprzez M_VIP » 27/10/2008, 23:13

na ten stronce 8 temat od dołu
M_VIP
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 25/8/2007, 18:45

Postprzez M_VIP » 27/10/2008, 23:15

Ktos ma serwisówke do k7?
M_VIP
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 25/8/2007, 18:45

Postprzez Bystry » 27/10/2008, 23:35

ziomek edytuj posty...
indor napisał(a):zanim nauczę się szybko jeździć nauczę się szybko hamować
| "Szybciej jeździmy, szybciej pijemy, szybciej żyjemy i niestety często - szybciej umieramy." | Obrazek | Wole odpychać się piętami, niż hamować zębami :D | | www.motoautostrada.pl
Avatar użytkownika
Bystry
Stały bywalec
 
Posty: 1017
Dołączył(a): 2/9/2008, 16:57

Postprzez wieczor7 » 27/10/2008, 23:36

M_VIP, tylko że tam jest pokazane ja wyskakuje błąd C28 lub C29. Myslisz że błąd C30 to bedzie to samo??
wieczor7
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19

Postprzez Pająk » 28/10/2008, 00:05

Możesz mi opisać w jaki sposób mogę posprawdzać połączenia komputera z tymi silniczkami. Czy muszę się "dobierać" silnika czy jakoś innego?

Raczej silnika rozbierać nie musisz w najgorszym razie padło sterowanie tymi przepustnicami. Wyczyść wszystkie połączenie elektryczne na drodze od korpusu przepustnic do komputera.
Powinno podziałać.
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez motoman » 28/10/2008, 00:24

Jak padł silniczek od przepustnic to odpal moto i zobacz czy przy odkrecaniu manetki silniczek porusza przepustnicami - powinno być widać w miejscu gdzie linka od rollgazu łączy sie z przepustnicą którę steruje kierowca, nad nią jest ta co sterduje nią CPU. jak nie nie rusza to padł silnik, jak sie rusza to blad tego nie dotyczy:)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pająk » 28/10/2008, 00:38

Silniczek może się nieruszać bo nie dostaje sygnału z komputera więc nawet jak się nie rusza nie znaczy to że jest zepsuty ;)
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez wieczor7 » 28/10/2008, 22:58

motoman napisał(a):Jak padł silniczek od przepustnic to odpal moto i zobacz czy przy odkrecaniu manetki silniczek porusza przepustnicami - powinno być widać w miejscu gdzie linka od rollgazu łączy sie z przepustnicą którę steruje kierowca, nad nią jest ta co sterduje nią CPU. jak nie nie rusza to padł silnik, jak sie rusza to blad tego nie dotyczy:)


Zauważyłem jeszcze dzisiaj że motocykl stracił strasznie na mocy, można nawet powiedzieć że zamula, czy to może być za przyczyna?
wieczor7
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19

Postprzez motoman » 28/10/2008, 23:07

wieczor7 napisał(a):
motoman napisał(a):Jak padł silniczek od przepustnic to odpal moto i zobacz czy przy odkrecaniu manetki silniczek porusza przepustnicami - powinno być widać w miejscu gdzie linka od rollgazu łączy sie z przepustnicą którę steruje kierowca, nad nią jest ta co sterduje nią CPU. jak nie nie rusza to padł silnik, jak sie rusza to blad tego nie dotyczy:)


Zauważyłem jeszcze dzisiaj że motocykl stracił strasznie na mocy, można nawet powiedzieć że zamula, czy to może być za przyczyna?


Generalnie jest tak że jeżeli nie działa silniczek od przepustnicy (Nie wiem czy ją w ogole masz i czy silniczek jest niesprawny - NAJLEPIEJ JAKBYS TO SPRAWDZIL) To można przepustnice zostawić otwarte i motocykl śmiga normalnie, może mieć lekko zamulony dół, ale góra jest mocna i bardziej egresywna niż z dwiema przepustnicami.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pająk » 29/10/2008, 02:34

Hehe słuszna uwaga nie ma to jak samemu wszystkim sterować :)
PS.wieczor7 skąd jesteś bo jak z Warszawy to może byś podskoczył to bym na własne oczy sprawdził co i jak z tą przepustnicą ;)
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez wieczor7 » 6/11/2008, 11:23

Pająk napisał(a):Hehe słuszna uwaga nie ma to jak samemu wszystkim sterować :)
PS.wieczor7 skąd jesteś bo jak z Warszawy to może byś podskoczył to bym na własne oczy sprawdził co i jak z tą przepustnicą ;)


Kurde, nadal nie mogę sobie poradzić z tym błędem.
PS. Pająk czy Twoja propozycja jest nadal aktualna abym mógłbym do Ciebie podskoczyć i żebyś to zobaczył?
W jaki sposób mógłbym sie z Tobą skontaktować??
wieczor7
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr