Cylinder tuningowy
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Cylinder tuningowy
Witam od pewnego czasu zaczalem przygode/mam stycznosc ze stuntem i mi sie to spodobalo
i pomalutku sobie cos cwicze - niestety jako sprzet mam seryjny odblokowany 4T (Zipp Triad 2 [silnik 139QMA]), jak go mocno poderwe to wejdzie na chwilke na kolo i z metr przejedzie ale ciezko i nie zawsze... mam pytanko, czy wogole gdy kupie wiekszy, tuningowy cylinder i np. sprezynki sprzegla + ew. spr. centralna dociskowa to cos da do zrywnosci zeby lepiej sie go stawialo na kolo czy nic? I czy przy zastosowaniu cylindra: Cylinder 72 cc [47 mm] Naraku Performance 4T +CD bedzie konieczna wymiana dyszy czy czegokolwiek innego? Czy wystarczy wymiana samego cylindra zeby skuter duzo zyskal na mocy?
Z gory dziekuje za komentarze.
Pozdrawiam.

Z gory dziekuje za komentarze.
Pozdrawiam.
- jurasek3
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 5/10/2008, 21:01
Najlepiej jest po wymianie cylindra na większy a mowa jest o 80ccm przedyszować gaźnik lub wstawić o większym przelocie.Na pewno to poprawi elastykę silnika i oddawanie mocy.
Ale te chińskie 4T nie nadaje sie do takiej zabawy.
Lepiej już zaopatrzyć się w 2T.
Ale te chińskie 4T nie nadaje sie do takiej zabawy.
Lepiej już zaopatrzyć się w 2T.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Pierwsza sprawa to:
silniki czterosuwowe żle znoszą jazdę w pionie(można zatrzeć)
Druga rzecz to:
Chińskie czterotakty są marnej jakiści i to szybko zakończy żywota.
Ale jak sie upierasz to dam ci radÄ™:
Wymień cylinder na 80ccm a z nim gaźnik,kup dobry wariator,pasek,sprężynę regulującą momemt obrotowy,i najważniejsze to wymienić układ wydechowy na lepszy gdyż oryginalny jest za słaby.To da ci pewność że będziesz mógł poganiać na jesdnym kole.
silniki czterosuwowe żle znoszą jazdę w pionie(można zatrzeć)
Druga rzecz to:
Chińskie czterotakty są marnej jakiści i to szybko zakończy żywota.
Ale jak sie upierasz to dam ci radÄ™:
Wymień cylinder na 80ccm a z nim gaźnik,kup dobry wariator,pasek,sprężynę regulującą momemt obrotowy,i najważniejsze to wymienić układ wydechowy na lepszy gdyż oryginalny jest za słaby.To da ci pewność że będziesz mógł poganiać na jesdnym kole.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Taki problem u mnie jest... W skuterze Zipp Triad II wymieniłem cylek na 72ccm, filtr benzyny oraz dyszę w gaźniku a osiągi mi się pogorszyły. Na cylku 50ccm jechałem nim (co prawda z małej górki) 82km/h. Co źle zrobiłem? Sracił na mocy, oraz na prędkości.
- Cinek1301
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 30/12/2009, 10:41
Tu już wchodzą w sprawę regulację.
Nie podam ci gotowej recepty gdyż do każdego sprzętu podchodzi się indywidualnie.
Co do cylka o pojemności 72ccm to przypuszczam chiński wyrób i jest marnie zrobiony.
Polecał bym raczej produkty Airsal gdyż są dopracowane i naprawdę czuć wyraźną poprawę.
Nie podam ci gotowej recepty gdyż do każdego sprzętu podchodzi się indywidualnie.
Co do cylka o pojemności 72ccm to przypuszczam chiński wyrób i jest marnie zrobiony.
Polecał bym raczej produkty Airsal gdyż są dopracowane i naprawdę czuć wyraźną poprawę.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
cienek a docierałes go??????
jurasek wez i sprzedaj to cos i kup np apke sr lub aeroxa bo to cie taniej wyjdzie nic inwestowanie w ten syf
jurasek wez i sprzedaj to cos i kup np apke sr lub aeroxa bo to cie taniej wyjdzie nic inwestowanie w ten syf
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
[list]W skuterze Zipp Triad II wymieniłem cylek na 72ccm[quote]
+poprawić drożność wydechu(bo jest ograniczona) - najlepiej zmienić wydech
+dać więcej powietrza, bo do większej ilości paloiwka trzeba więcej powietrza - zdjęcie dławika ssania lub dać odpowiedni filtr stożkowy
+tuningowy moduł(podniesione max obroty)
+najlepiej cały zestaw wariatora
czyli kupa czynności przed Tobą!!
Do siego Roku!!!!
+poprawić drożność wydechu(bo jest ograniczona) - najlepiej zmienić wydech
+dać więcej powietrza, bo do większej ilości paloiwka trzeba więcej powietrza - zdjęcie dławika ssania lub dać odpowiedni filtr stożkowy
+tuningowy moduł(podniesione max obroty)
+najlepiej cały zestaw wariatora
czyli kupa czynności przed Tobą!!
Do siego Roku!!!!
GSXR 1100W 153KM 1996
- AndrewK
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 7/8/2009, 15:47
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości