Zobacz wÄ…tek - Cylinder tuningowy
NAS Analytics TAG

Cylinder tuningowy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Cylinder tuningowy

Postprzez jurasek3 » 5/10/2008, 21:13

Witam od pewnego czasu zaczalem przygode/mam stycznosc ze stuntem i mi sie to spodobalo :-) i pomalutku sobie cos cwicze - niestety jako sprzet mam seryjny odblokowany 4T (Zipp Triad 2 [silnik 139QMA]), jak go mocno poderwe to wejdzie na chwilke na kolo i z metr przejedzie ale ciezko i nie zawsze... mam pytanko, czy wogole gdy kupie wiekszy, tuningowy cylinder i np. sprezynki sprzegla + ew. spr. centralna dociskowa to cos da do zrywnosci zeby lepiej sie go stawialo na kolo czy nic? I czy przy zastosowaniu cylindra: Cylinder 72 cc [47 mm] Naraku Performance 4T +CD bedzie konieczna wymiana dyszy czy czegokolwiek innego? Czy wystarczy wymiana samego cylindra zeby skuter duzo zyskal na mocy?
Z gory dziekuje za komentarze.
Pozdrawiam.
jurasek3
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5/10/2008, 21:01


Postprzez skwy » 6/10/2008, 06:43

Najlepiej jest po wymianie cylindra na większy a mowa jest o 80ccm przedyszować gaźnik lub wstawić o większym przelocie.Na pewno to poprawi elastykę silnika i oddawanie mocy.
Ale te chińskie 4T nie nadaje sie do takiej zabawy.
Lepiej już zaopatrzyć się w 2T.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap


Postprzez jurasek3 » 6/10/2008, 15:27

no ja wiem ze nadaje sie srednio ale tez nie jest powiedziane ze nie nadaje sie wcale :) a wiecej do wyrywania go da cylinder czy nowy tuningowy wariator? i to mowicie z wlasnego doswiadczenia czy tak czysto przypuszczalno-teoretycznie? :)
jurasek3
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5/10/2008, 21:01

Postprzez skwy » 6/10/2008, 17:49

Pierwsza sprawa to:
silniki czterosuwowe żle znoszą jazdę w pionie(można zatrzeć)
Druga rzecz to:
Chińskie czterotakty są marnej jakiści i to szybko zakończy żywota.

Ale jak sie upierasz to dam ci radÄ™:
Wymień cylinder na 80ccm a z nim gaźnik,kup dobry wariator,pasek,sprężynę regulującą momemt obrotowy,i najważniejsze to wymienić układ wydechowy na lepszy gdyż oryginalny jest za słaby.To da ci pewność że będziesz mógł poganiać na jesdnym kole.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Cinek1301 » 30/12/2009, 10:50

Taki problem u mnie jest... W skuterze Zipp Triad II wymieniłem cylek na 72ccm, filtr benzyny oraz dyszę w gaźniku a osiągi mi się pogorszyły. Na cylku 50ccm jechałem nim (co prawda z małej górki) 82km/h. Co źle zrobiłem? Sracił na mocy, oraz na prędkości.
Cinek1301
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 30/12/2009, 10:41

Postprzez skwy » 31/12/2009, 09:09

Tu już wchodzą w sprawę regulację.
Nie podam ci gotowej recepty gdyż do każdego sprzętu podchodzi się indywidualnie.

Co do cylka o pojemności 72ccm to przypuszczam chiński wyrób i jest marnie zrobiony.
Polecał bym raczej produkty Airsal gdyż są dopracowane i naprawdę czuć wyraźną poprawę.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez swirus2007 » 31/12/2009, 13:11

cienek a docierałes go??????

jurasek wez i sprzedaj to cos i kup np apke sr lub aeroxa bo to cie taniej wyjdzie nic inwestowanie w ten syf
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez AndrewK » 31/12/2009, 15:14

[list]W skuterze Zipp Triad II wymieniłem cylek na 72ccm[quote]
+poprawić drożność wydechu(bo jest ograniczona) - najlepiej zmienić wydech
+dać więcej powietrza, bo do większej ilości paloiwka trzeba więcej powietrza - zdjęcie dławika ssania lub dać odpowiedni filtr stożkowy
+tuningowy moduł(podniesione max obroty)
+najlepiej cały zestaw wariatora

czyli kupa czynności przed Tobą!!
Do siego Roku!!!!
GSXR 1100W 153KM 1996
AndrewK
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7/8/2009, 15:47

Postprzez Cinek1301 » 31/12/2009, 19:30

to kurde nie wiem. Dotarty to on został, a osiągi nie powinny mu się raczej pogorszyc... Bez wydechu go odpalałem i to samo- mało siły i prędkosc mała. Co do obrotów- na nóżce wchodzi na max tak jak na 50ccm...
Cinek1301
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 30/12/2009, 10:41

Postprzez michael » 1/1/2010, 14:17

zanieś do szlifierza cylidner i tłok i niech pomierzy, bo może kupiłeś jakiś szajs, w którym tłok lata, powodując spadek mocy.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Cinek1301 » 1/1/2010, 19:31

Właśnie on tak jakby na podnóżce wchodzi na max obroty, ale w czasie jazdy jest taki jakiś przymulony :(
Cinek1301
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 30/12/2009, 10:41



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê