HONDA CB 500 problem z przednim kolem
• Strona 1 z 1
HONDA CB 500 problem z przednim kolem
Witam,
w sumie jestem tu od niedawna, tak samo jak od niedawna mam motocykl. Zawsze chcialem takowy miec i wkoncu udalo mi sie uzbierac troche kasy i zakupilem Honde CB 500 98r. Jak narazie jestem zielony w tym temacie ale zakupu motoru niedokonalem samemu a ze znajomym co juz mial troche doczynienia z motocyklami, no i jak mi sie wydaje za ta kase co dalem kupilem calkiem niezla maszyne
a przynajmniej tak mi sie wydaje.
Lada dzien bede mial do niego tablice pozniej jeszcze ubezpieczenie i mozna smigac. Poki mam czas probuje majstrowac przy nim ile moge i na ile jestem wstanie. Posprawdzalem luzy zaworowe, powymienialem plyny itp
Ale mam problem gdyz zauwazylem ze cos jest nie tak z przednim kolem lub amortyzatorami, poniewaz jak ustawie polki (tak sie to chyba zwie, w kazdym razie chodzi mi o te dwa elementy do ktorych dokrecone sa amortyzatory)prostopadle wzgledem ramy to samo kolo jest skrzywione. I teraz zastanawiam sie co to moze byc?? czy te polki sa wzgledem siebie krzywo skrecone(moze tak byc??) czy oska w kole jest krzywa,lub i chyba najgorsze ze amortyzatory sa krzywe. Czy jest cos co moglbym we wlasnym zakresie zrobic aby zlikwidowac moj problem?? Z gory dzieki za pomoc
Troszke sie rozpisalem no ale wkoncu to moj pierwszy raz ;P
w sumie jestem tu od niedawna, tak samo jak od niedawna mam motocykl. Zawsze chcialem takowy miec i wkoncu udalo mi sie uzbierac troche kasy i zakupilem Honde CB 500 98r. Jak narazie jestem zielony w tym temacie ale zakupu motoru niedokonalem samemu a ze znajomym co juz mial troche doczynienia z motocyklami, no i jak mi sie wydaje za ta kase co dalem kupilem calkiem niezla maszyne

Lada dzien bede mial do niego tablice pozniej jeszcze ubezpieczenie i mozna smigac. Poki mam czas probuje majstrowac przy nim ile moge i na ile jestem wstanie. Posprawdzalem luzy zaworowe, powymienialem plyny itp