Zobacz wÄ…tek - yamaha fazer rada
NAS Analytics TAG

yamaha fazer rada

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

yamaha fazer rada

Postprzez jasny gwint » 3/9/2008, 21:22

Jeśli mogę prosić o radę.
Nie bardzo się znam na współczesnych motocyklach. Kupiłem jakieś dwa miesiące temu motocykl marki; yamaha fazer 600 rok produkcji 2002. Ogólnie jestem zadowolony wszystko się spisuje jak należy, jednak jest pewien mankament, po puszczeniu kierownicy przód wpada w wibracje coraz większe. Dlatego proszę o radę, co może być przyczyną tego stanu rzeczy i czy można to jakoś zlikwidować. Przejechałem 1500 km jeździ się super, ale niestety nie mogę puszczać kierownicy. Wcześniej miałem motocykl 25 lat temu. No to wiecie co w tamtych czasach królowało na polskich drogach. Miałem MZ250 po zablokowaniu manetki gazu można było kilometrami jechać z rekami w kieszeni, zwłaszcza jak było zimno w ręce.
jasny gwint
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 3/9/2008, 21:17
Lokalizacja: wies Ustianowa Górna (Bieszczady)


Postprzez spazz » 3/9/2008, 22:00

bylo juz kilka razy na forum. szukac
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien


Postprzez ciosmaciej » 4/9/2008, 08:57

Spazz a mozesz dac link??
ciosmaciej
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 16/4/2008, 12:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez spazz » 4/9/2008, 09:10

Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez palgumeniedusze » 4/9/2008, 09:14

mialem taka sytulacje i okazalo sie ze w oponie nie bylo za duzo powietrza i z opona zrobila sie "kwadratowa" proponuje sprawdzic stan powietrza w kole stan opony pozniej wywarzyc !! ew moze byc luz na lozysku glowki ramy!
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez jasny gwint » 5/9/2008, 19:28

Dzięki palgumeniedusze, opona nowa może zrobiła 1000 km, przy zmianie była wyważana, no może mógł ciężarek wypaść, co rzadko się zdarza. Powietrze sprawdzałem 2, 5bar. Może ten luz na główce ramy. Jeśli ktoś może mi dokładniej opisać jak i gdzie to się niweluje byłbym wdzięczny.
jasny gwint
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 3/9/2008, 21:17
Lokalizacja: wies Ustianowa Górna (Bieszczady)

Postprzez jasny gwint » 5/9/2008, 19:37

do spazz

Jestem świeżym internautą i nie często korzystam z fu rum proszę o trochę wyrozumiałości. I wdzięczny był bum za radę ja można szybko znaleźć interesujący mnie temat.
jasny gwint
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 3/9/2008, 21:17
Lokalizacja: wies Ustianowa Górna (Bieszczady)

Postprzez PavloRBR » 5/9/2008, 22:28

e swój kolega ;) wiec tak moja fazerka nie wpada w szimmy (tak sie zwie ta wibracja) ... hmm czemu u ciebie sie tak dzieje to niewiem mozliwe ze guma cos nie tak z nia...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez spazz » 6/9/2008, 08:27

jasny gwint napisał(a):do spazz

Jestem świeżym internautą i nie często korzystam z fu rum proszę o trochę wyrozumiałości. I wdzięczny był bum za radę ja można szybko znaleźć interesujący mnie temat.


wyszukiwarka jest na forum. chodzi zalosnie ale jak sie pokombinuje to da sie znalesc to i owo
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez YZF R1 » 7/9/2008, 01:26

ode mnie krótko

1- kiepskie ogumienie
2- krzywe felgi
3- krzywa rama
4- łożysko główki ramy tudzież nie dokręcona główka ramy

na początek zmień gumki najlepiej nówki + wyważenie felg jeśli nie pomoże to sprawdź jak tam łożysko a najlepiej dobrze dokręć śrubę ( ta na górnej półce) jeśli dalej będzie kiszka to wymień łożysko, a jeśli dalej będzie kiszka może być to znak ze z ramą jest coś nie halo....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zzzubek » 7/9/2008, 01:46

no to moga byc lagi krzywe badz podobno tez brak oleju na to wplywa, moze to byc wina kola: zle wywazone lub zle cisnienie, a takze wina lozysk w gowce ramy badz za lekko przykrecona kiera z reszta za mocno tez nie moze byc no i inne jakies tam przyczyny. nawet jak motor krzywy lapie sie shimmy wiec tak naprawde nie da sie tego stwierdzic na forum :)

OO YZF mnie ubiegl.. :roll:
w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym! :twisted:
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
Avatar użytkownika
zzzubek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 579
Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
Lokalizacja: tsk

Postprzez jasny gwint » 7/9/2008, 19:24

Dzięki wam wszystkim:(YZF R1 , zzzubek i PavloRBR) za dobre rady dobrzy ludzie. widzę że przyczyn może być wiele, jak pisałem wyżej opona jest nówka ok,1000km przebiegu, koło było wyważane przy zmianie opony. Spróbuję dokręcić nakrętkę na główce ramy. Ale dziwne jest to że nie zawsze po puszczeniu kierownicy wpada w wibracje. Np. dzisiaj puściłem kierownicę przy 90km i nic jechała równo. Jeśli dokręcenie nakrętki nie pomoże to, do końca tego sezony dam sobie spokój, bo jeździć się da, a nie mam teras czasu na głębsze analizy.
jasny gwint
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 3/9/2008, 21:17
Lokalizacja: wies Ustianowa Górna (Bieszczady)

Postprzez zzzubek » 7/9/2008, 23:41

rozkrec lagi zmien uszczelniacze i wlej nowy plyn bo nawet pewnie nie wiesz co tam w srodku sie dzieje moze juz nic ni ma i pustki. dokrec kiere jak to sie mowi "z wyczuciem na chama" :lol: no i cisnienie 2,5 nie wiem dokladnie jakie tam masz w FAZERze sprawdz w serwisowce, a nastepnie podziel sie co sie zmienilo lub co sie nie zmienilo.
w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym! :twisted:
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
Avatar użytkownika
zzzubek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 579
Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
Lokalizacja: tsk

Postprzez jot » 8/9/2008, 06:48

z cisnieniem pomoge:

2,25 przod
2,5 - 2,9 tyl (zalezy od obciazenia, do 90 kg 2.5 ;])
"You`re an accident waiting to happen" | | http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M961749 | ______ | fzs 600
jot
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 10/6/2008, 19:45
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez YZF R1 » 8/9/2008, 10:14

sądzę że dla jasnego gwinta wymiana uszczelniaczy to trochę za trudna czynność ale zawsze może w servisie to zrobić...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zzzubek » 8/9/2008, 15:41

ja tylko napialem co zrobic a jak to juz Jego brocha :)
w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym! :twisted:
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
Avatar użytkownika
zzzubek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 579
Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
Lokalizacja: tsk

Postprzez rafal4222 » 8/9/2008, 19:25

Witam, zastanawiam sie nad kupnem Fazerki 600, jest sporo motorków sprowadzonych z angli, czy wie ktoś czy one bez problemu przechodzą przegląd???przecierz światła świecą na lewą stronę drogi. czy może trzeba wymienić klosze żeby zrobić przegląd??? dzieki za pomoc :lol:
rafal4222
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5/9/2008, 20:29
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez PavloRBR » 8/9/2008, 21:55

zalezy na jakiego diagnoste trafisz... ja mam kumpla cos tez ma fazerka z angli i o lampy sie czepiali i zmienił tylko na przeglad a potem spowrotem ząłozył oryginał... dobrze pogadasz albo znajomości to podstawa w dzisiejszych czasach
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez rafal4222 » 9/9/2008, 09:48

no tak, wiadomo jak masz znajomości to i bez hamulców przepuszczą :D tyle że na drodze hamulce mogą się przydać,,,tak jak i światła świecące w dobrą stronę :shock:, no nic najwyżej z czasem się wymieni, te klosze w orginalnej owiewce to pewnie nie jest duży koszt :?: dzięki
rafal4222
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5/9/2008, 20:29
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez jasny gwint » 26/2/2009, 20:17

Witam kolegów motocyklistów
Potrzebna mi porada, co do rozmiarów opon. Może ten temat gdzieś tu jest, jeśli tak proszę podać link.
Potrzebne mi są opony do yamahy, fazer 600. Z przodu powinna być 110/70-17 ponoć mało spotykana. Polecają mi 120/70-17 lub 120/60-17.
Czy te oponki wchodzą w rachubę i czy coś sie zmieni w parametrach jazdy? Z góry dziękuję.
jasny gwint
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 3/9/2008, 21:17
Lokalizacja: wies Ustianowa Górna (Bieszczady)

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości




na górê