Zobacz wÄ…tek - Honda cbr 600 f2 - ssanie problem
NAS Analytics TAG

Honda cbr 600 f2 - ssanie problem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Honda cbr 600 f2 - ssanie problem

Postprzez cobra » 23/8/2008, 18:32

witam
no wiec problem jest taki ze rano zachodze do garazu odpalam moto na ssaniu no i sobie chodzi chwile po czym gasnie poprostu zdycha powoli a pozniej dopiero po 10-15 minutach odpala pratycznie bez problemu. Co z tym zrobic??
pozdrawiam
All I Want...
Is Honda :-D
Avatar użytkownika
cobra
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 20/6/2007, 21:40
Lokalizacja: Chełm


Postprzez CROwMAN » 23/8/2008, 19:40

no jak odpalisz i chwile pochodzi to wyłacz ssanie :P :D
Avatar użytkownika
CROwMAN
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44


Postprzez cobra » 23/8/2008, 19:48

ja pytam powaznie;] moto nie zdarzy sie nagzac i zdycha...
All I Want...
Is Honda :-D
Avatar użytkownika
cobra
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 20/6/2007, 21:40
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Maniak1989rr » 23/8/2008, 21:25

Na ssaniu ci gasnie?Moze podkrec obroty.
Avatar użytkownika
Maniak1989rr
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 24/7/2008, 16:40
Lokalizacja: Płock

Postprzez cobra » 23/8/2008, 21:32

obroty sa dobrze ustawione. On chodzi normalnie chwile i po pewnym czasie gasnie jakby paliwa nie dostawal albo wogole za duzo i sie zalewal nie wiem
All I Want...
Is Honda :-D
Avatar użytkownika
cobra
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 20/6/2007, 21:40
Lokalizacja: Chełm

Postprzez masino » 23/8/2008, 23:42

No ale ssanie powinno się odłączać jak motor zaczyna chodzić , a później to to regulować z ruchem manetki bo na ssaniu za dużo benzyny będzie dostawać.
Avatar użytkownika
masino
Świeżak
 
Posty: 215
Dołączył(a): 12/7/2008, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez cobra » 24/8/2008, 11:45

na moje oko to ssanie dziala tak ze jak sie motor rozgrzewa to obrotu wzrastaja i wtedy trzeba wylaczyc ssanie i napewno nic nie kombinowac z manetka gazu, wtedy moto powinno juz samo chodzic na jakis tam obrotach... moto przejezdzielm 2 sezony i wczesniej bylo git tylko gdzies tak od miesiaca cos sie kopie...
All I Want...
Is Honda :-D
Avatar użytkownika
cobra
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 20/6/2007, 21:40
Lokalizacja: Chełm

Postprzez limak14 » 25/8/2008, 09:17

ja zawsze robie tak ze moto chodzi na ssaniu dopoki nie osiagnie ok 3,5tys. obrotow. Pozniej daje mu tylko troche ssania np 1/2 , i po kilku minutach odlaczam calkowicie
tak mialem napisane nawet w ks.obslugi
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez YZF R1 » 25/8/2008, 11:05

Sądzę ze regulacja wolnych obrotów jest tu niezbędna kiedyś tak kolo miał w motocyklu że nawet po 30 minutach pracy silnika po spuszczeniu ssania gasł po wyregulowaniu wolnych obrotów problem zniknął także proponuje wolne obroty.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez blatomasz » 25/8/2008, 16:57

Za dlugo trzymasz go na ssaniu i Ci go zalewa. W F2 ssanie zaciagasz w sumie tylko na rozruch. Ja np. zamykam ssanie do połowy juz po paru sekundach a po około minucie zamykam je wogole i silnik pracuje rowniutko. Jesli po zamknieciu ssania po 1min silnik bedzie nierowno pracował to potrzymaj go samym gazem na te 2 tys przez jeszcze pare seknd i bedzie git. Nie dodawaj tylko gazu na zaciagnietym ssaniu bo zalanie i wymiana swiec gwarantowane.
Avatar użytkownika
blatomasz
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/5/2007, 09:49
Lokalizacja: Płońsk



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê