Zobacz wątek - Liberty Motors - dyletanci i krętacze
NAS Analytics TAG

Liberty Motors - dyletanci i krętacze

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Liberty Motors - dyletanci i krętacze

Postprzez W_endy » 15/8/2008, 13:12

Witajcie,


sytuacja opisana poniżej niech będzie przestrogą dla osób chcących zrobić interes z Liberty Motors w Poznaniu. Zdecydowanie odradzam ich jako serwis i wogóle jako partnera biznesowego. Jedyne co robią to wpuszczanie człowieka w kanał i walenie w rogi.

Prawie dwa miesiące temu oddałem do nich moto do naprawy po małym szlifie. Dodatkowo, oprócz naprawy finansowanej z OC sprawcy, zleciłem wymianę oleju w lagach z 10ki na 15kę, wymianę oleju w silniku i kontrolę i śruby przy zacisku tylnego hamulca.

Efekty:

1) Zamiast owiewki od SV 650 S założona została owiewka od SV 650. Nawet na FV została wyszczególniona pozycja z nr OEM dla SV 650, a nie dla mojego modelu. Owiewka dla SV 650 ma naklejkę "SV 650", natomiast ta dla mojego modelu naklejki nie posiada ponieważ w "S" nalepka znajduje się na przedniej owiewce. :evil:

2) Zamiast tłumika Yoshimura RS-3 slip-on założony został mi trioval. Mister Szuliński dopiero po tym jak podpisałem odbiór moto z rozbrajającą szczerością poinformował mnie o tym "małym ale". Bo podobno "RS-3 nie było". To ciekaw bo jak zadzwoniłem tego dnia do Grandysów to okazało się, że z dostępnością RS-3 nie ma żadnych problemów. Pomijając to, Liberty Motors dokonał zmiany w moim motocyklu nie uzgodnionej ze mną. :evil:

3) Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów okazało się, że olej wali po lagach bo "panowie" z LM wykonali jakąś totalną niedoróbę. Obstawiam m.in. założone stare uszczelniacze. Ale nie w tym rzecz, żebym teraz zastanawiał się nad przyczyną. Ważne że olej wycieka na potęgę. :evil:

Pomijam już to, że moto dostałem brudne - stało zapewne długo na deszczu - ślady stojącej i wysychającej wody na felgach, baku i plastikach, zamoczona elektryka (nie działający sygnał i "pass" długimi) :evil: . Pomijam to, że w kołach było po dwie atmosfery. Pomijam to, że łańcuch był podrdzewiały i nienasmarowany. To kwestia dobrego tonu w dobrym serwisie. Dlaczego inni potrafią a LM nie? Pytanie retoryczne dla właścicieli LM. :evil:

Ale nie mogę pominąć zbyt małej ilości oleju w silniku. Po wymianie filtra silnik ewidentnie został zalany tylko raz. I co najważniejsze nie mogę pominąć żenującego postępowania p. Szulińskiego, który w w pkt. 1 i 2 nie widzi niczego złego. Wg niego wszystko jest OK. Dla p. Szulińskiego czarne jest białe najwyraźniej. Albo jest to tak TOTALNY DYLETNAT, że powinien rowy kopać a nie brać się za motocykle, albo wali mnie w rogi usiłując wypchnąć coś od siebie z magazynu tudzież ukryć swoje ewidentne niedoróby.

Maile p. Szulińskiego ew. utrzymane w tonie "spierdalaj drogi kliencie" są poniżej krytyki i sięganie po argument ostateczny "moto odebrałem". A pewnie że odebrałem Panie Szuliński, ale z uwagami, które Pan otrzymał. I niech się Pan cieszy, że odebrałem warunkowo bo w przeciwnym wypadku obciążyłbym LM dodatkowo kosztami swojej trasy do Poznania, zastępczego środka transportu do czasu usuniętych niedoróbek i odwołanego wyjazdu turystycznego w długi weekend. I sięgnę po wszelkie środki by wyegzekwować usunięcie niedoróbek od LM w Poznaniu :twisted: . Poinformuję też importerów marek i przede wszystkim Was - nie kupujcie w LM Poznań, nie utrzymujcie dyletantów i krętaczy!!! :evil: :evil: :evil:

Temat powyższy zdecydowanie do przemyślenia dla właścicieli LM. Ciekawe, czy wyciągną wnioski. Bo dwie osoby spośród moich znajomych już zrezygnowały z zakupów w LM Poznań.


Pozdro serdeczne,

&REW.

PS. Proszę Admina o ew. przesunięcie tematu, jeśli nie w tym dziale. Sorki z góry. :)
Ostatnio edytowano 15/8/2008, 14:23 przez W_endy, łącznie edytowano 1 raz
W_endy
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/8/2008, 13:02


Postprzez Mauy OCX » 15/8/2008, 14:08

w ogóle się nie dziwie twojej irytacji, na prawdę jakbym dostał taki motocykl wylazłbym z siebie. Zacznij może od skargi do Rzecznika Praw Konsumenta.
Ale RS-3 na Triovala to chyba dobra wymiana :) (tak może trochę na pocieszenie) ale jakbym dostał N zamiast S to deczko bym się zeźlił.
Dobrze że nie oddał Ci Kobuza w owiewce z Tigera. Tak czy owak nie pierwsze to sygnały o LM że serwis mają baaaaardzo słaby.
Życzę powodzenia w utarczkach z LMem.
---=== Real Road Racing Fan ===---
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
Avatar użytkownika
Mauy OCX
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 13/8/2008, 21:22


Postprzez W_endy » 15/8/2008, 14:20

Dzięki za życzenia :)

Co do wymiany, nie chodzi o kwestie techniczne. Moim zdaniem do mojej SVki bardziej pasował RS-3 i taki miał być zamontowany. A bez mojej wiedzy i zgody został zamontowany inny. Więc niech się bujają na bambus i mają zmienić na taki sam jaki był.

Pozdro serdeczne,

&REW.
W_endy
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/8/2008, 13:02

Postprzez hugo2003 » 15/8/2008, 15:21

osobiscie nie mam zaufania do warsztawo motocyklowych.......
raz oddalem moja byla Suzi do RAPID na orla bialego na zawory czyszczenie i synchro bo miala dziure w mocy..... jak nim wyjechalem to ledwo odpalila.... stwierdzili ze zrobili tylko zawory i synchro .. i za to wzieli 350
oddalem do HRG i bylo juz ok ale tam za kazda "srobke odkrecona" (pierdoly) kasuja.... czasami naciagna troszke...... :/ wiec musze poszukac jakiegos prywatnego goscia co sie zna i robi sumiennie...
ostatnio w LM zakupowalem seta i po 3 tyg mialem go juz... ale co do serwisu to faktycznie dolina!!!!pozdrawiam ...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez hefron » 15/8/2008, 18:31

Nigdzie nie jest idealnie, ale LM to widzę, że przegięcie. Byłem kiedyś w Rapid w Poznaniu to zostałem potraktowany tak jak mówi W_endy w tonie "spierdalaj drogi kliencie". Tak samo jak w Warszawie w salonie Ducati/Kawasaki.
Polecam za to w Poznaniu Moto-Rex. Wyjątkowo miła obsługa.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez Liberty » 18/8/2008, 23:32

Liberty Motors w Poznaniu nie wypiera się odpowiedzialności za wykonane naprawy.
Wyżej wymieniona sytuacja nie powinna mieć miejsca i zostanie rozpatrzona po myśli klienta w trybie priorytetowym.
Firma Liberty Motors jako sieć salonów przypomina wszystkim swoim klientom, iż swoje uwagi na temat obslugi we wszystkich naszych salonach mogą kierować na adres: biuro@libertymotors.pl, a treść tych wiadomości dociera bezposrednio do zarządu LM.

Liberty Motors Poznań
Liberty
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18/8/2008, 23:24

Postprzez martix » 19/8/2008, 08:20

WOW. Niedługo tu będzie się roiło od przedstawicieli różnych serwisów.
martix
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 9/5/2007, 14:44

Postprzez icid » 19/8/2008, 09:49

Liberty napisał(a):Liberty Motors w Poznaniu nie wypiera się odpowiedzialności za wykonane naprawy.
Wyżej wymieniona sytuacja nie powinna mieć miejsca i zostanie rozpatrzona po myśli klienta w trybie priorytetowym.
Firma Liberty Motors jako sieć salonów przypomina wszystkim swoim klientom, iż swoje uwagi na temat obslugi we wszystkich naszych salonach mogą kierować na adres: biuro@libertymotors.pl, a treść tych wiadomości dociera bezposrednio do zarządu LM.

Liberty Motors Poznań
Jeśli nie będzie tak jak obiecali, temat można przesunąć do działu motocykle na kilka dni wtedy przeczyta go pewnie kilkadziesiąt tysięcy userów. Czekamy na rozwiązanie :twisted:
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez icid » 20/8/2008, 15:35

Spoko, spoko czuwam nad tematem i w razie czego zadbam żeby temat znalazł się w dziale motocykle :evil:
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez icid » 20/8/2008, 18:14

Trzeba być naprawdę bezmyślnym, żeby prowadząc tak wielką firmę pozwalać sobie na takie kompromitacje żeby przytulić parę groszy więcej. Oszczędzili kilka setek a jak ludzie to zaczną czytać to stracą kilkadziesiąt tysięcy.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez W_endy » 20/8/2008, 18:28

icid napisał(a):Spoko, spoko czuwam nad tematem i w razie czego zadbam żeby temat znalazł się w dziale motocykle :evil:


Dzięki dzięki :)

Mam nadzieję, że nie będzie takiej potrzeby. W poniedziałek skontaktował się ze mną przedstawiciel LM i przeprosił za taką sytuację. Elegancko w formie i konkretnie w treści tak, jak powinno się podchodzić do klienta. W skrócie - zaproponował, że sprawa zostanie załatwiona przez serwis w Wawie. Byłem dzisiaj w serwisie i jesteśmy dogadani. Czekam na sygnał coby podjechać z moto na poprawki. Kiedy to nastąpi - napiszę oczywiście pozytywnie.

Co do posta Liberty Motors w tym temacie to mam jedną uwagę - mail ze strony LM czyli "biuro@libertymotors.pl" nie działa. Wysyłałem wiadomość i dostałem zwrotkę, że adres nie istnieje. Kontrola się przyda.

Niestety, jak to bywa z sieciami, każde z ogniw pracuje na całą sieć. Jedna czarna owca rzutuje na całą markę - choć ja mówiłem o LM Poznań - to rozsądnie myślący klient przełoży sytuację na inne salony i serwisy. Post LM i rozmowa przedstawicieli LM ze mną wskazują, że właściwi ludzie wyciągają właściwe wnioski z tego zdarzenia. I świetnie, bo nam motocyklistom nie chodzi o pieniactwo, a tylko o to, żeby jakość usługi była na właściwym poziomie.

Na koniec dziękuję wszystkim Czytelnikom tego tematu za wsparcie :)

Pozdro serdeczne,

&REW. :)
W_endy
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/8/2008, 13:02

Postprzez icid » 20/8/2008, 20:04

Mam nadzieje że LM. się wywiąże i można będzie zamknąć ten wątek. To było by chyba najlepsze rozwiązanie dla wszystkich :) W szczególności dla LM.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

zamknięcie sprawy - happy end :)

Postprzez W_endy » 29/10/2008, 19:34

Witajcie,

odgrzewam trochę temat, żeby podsumować i zamknąć.

W międzyczasie trochę się wydarzyło i kolej na podsumowanie - historia, którą opisałem zakończyła się właśnie happy-endem dla obu stron. I obyło się bez wchodzenia na drogę sądową. Myślę z korzyścią dla LM i dla mnie.

Na szczęście po stronie LM znalazły się osoby, które zaprezentowały właściwy punkt widzenia na całą sprawę i jednocześnie pokazały, że LM jest jednak organizacją nastawioną prokliencko 8). Oprócz oficjalnych przeprosin zaproponowali mi korzystne rozwiązanie całej sytuacji. Dlatego w dniu wczorajszym mogłem odblokować wypłatę odszkodowania dla LM w Poznaniu.

Pomijając powyższe, muszę przyznać, że LM w Warszawie oraz w Poznaniu skutecznie przekonali mnie, że sytuacja błędu po stronie LM miała charakter wyjątkowy i najwyraźniej była związana z osobą p. Szulińskiego. Który nota bene nie urzęduje już w LM Poznań. W związku z tym przekonaniem i w związku z naprawdę świetną obsługą ze strony LM w Warszawie zdecydowałem się zrobić z nimi deal :D. LM w Warszawie wywiązuje się świetnie i sądzę, że to samo będzie z Poznaniem.

No cóż, wygląda na to że z LM nie jest jednak tak źle. Poza tym Panowie szybko odrobili lekcję i oby tak pozostało. Z polecaniem LM jeszcze się wstrzymam, poczekam na zakończeniu obu kwestii, w których im zaufałem po raz drugi. Ale już nie będę się wypowiadał o nich źle, a to już naprawdę duże coś.

Napiszę jak zakończyły się moje biznesy z LM ale to już w innym temacie. Na razie wygląda na to, że będzie to temat polecający :) Oby tak było.

Pozdrawiam serdecznie,

&REW. :)

PS. Myślę, że temat za jakiś tydzień można zamykać. Nie tak od razu, bo może ktoś może chciałby mnie jeszcze o coś zapytać.
W_endy
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/8/2008, 13:02

Postprzez limak14 » 29/10/2008, 21:57

no to gratulacje
każdy popełnia czasem jakieś błędy
takie życie...
pzdr
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Flow » 30/10/2008, 21:42

mysle ze cos zbyt szybko zmieniles zdanie o LM,czyzby byl to jakis nacisk z ich strony? serwis w lodzi Liberty jest chyba najgorszym w jakim bylem dlatego po przeczytaniu twojego naglowka myslalem ze chodzi wlasnie o moj ;) z tego co wiem od jednego z uzytkownikow forum serwis w Wawie tez miszCzem swiata nie jest.moja historie opisywalem w innym temacie i nie bede jej ponownie przytaczal w kazdym razie hepi endem sie nie skonczyla.LM w calej Polsce jak widze jest jakims pechowym salonem z kiepska obsluga i niemilym servisem. KISSiaki 4 LM : *
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez danielot » 31/10/2008, 15:58

LM w łodzi jesli chodzi o jakosc obsługi co do sprzedazy gadzetów typu ciuchy tez mocno kuleje.

w profi potraktowany zostałem duzo bardziej fachowo aczkolwiek nie na poziomie jaki powinien reprezentowac tego typu sklep/serwis.


Wkurza mnie generalnie w takich jednostkach to ze przychodzi tam człowiek z "chajsem" a nie tzw ciułacz który odłozył 200 zeta po pol roku i postanowił cos kupic.

Wpadłem do LM jakis miesiąc temu i powiedziałem ze mam 5 tysi do wydania i chce kupic w miare dobre kombi dwuczesciowe .niestety taki klient chyba jest dla nich zbyt maly by traktowac powaznie.Procz kombi miałem tez troche luznego grosza na kask . generalnie wybrałem juz shoei ale byc moze marka promowana przez nich byłaby lepsza o czym chciałem pogadac a ewentualnie potem kupic jesli mnei przekonaja.niestety nie podjeli zadnych kroków , byc moze kolejne 2 tysie to tez dla nich nic nieznaczący drobiazg ....

PODUSMOWUJĄC :najlepiej zostałem obsłuzony u kolesia który "cichociemnie" importuje ciuchy z gornej poly ..informacje techniczne o zaletach i wadach jakie otrzymałem o danym produkcie powinny zawstydzic niejeden salon.
A co do serwisów w łodzi ...- niestety nawet głupiej opony wymienic na szybko nie ma gdzie

:(
ERŁAN 08
danielot
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 22/9/2007, 09:32
Lokalizacja: łodz

Postprzez W_endy » 7/11/2008, 02:19

Flow600RR napisał(a):mysle ze cos zbyt szybko zmieniles zdanie o LM [...]


Bez obaw. :) ja się naciskom nie poddaję. Więc spoko.

Primo po pierwsze - zawarliśmy ugodę. Wywiązali się. Poza tym pogadałem z innymi ludźmi niż Szuliński i widać różnicę w podejściu.

Primo po drugie - nie popadam w skrajności. Powiedziałem, że polecać to będę mógł, jak się rzetelnie wywiążą z obecnie zawartych umów. Na razie nie będę mówił o nich źle ze względu na primo po pierwsze.

Wot i cała filozofija. Nie ma drugiego dna :)

Pozdro serdeczne,

&REW. :)
W_endy
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/8/2008, 13:02



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr