gaźniki rf900 (dziura w obrotach)
Posty: 5
• Strona 1 z 1
gaźniki rf900 (dziura w obrotach)
Witam
Mam problem ze swoją rf900 a dokładnięj z gaźnikami.
Sytacja wygląda tak że podczas przyspieszania na drugim biegu moto zaczyna się dusić nie ciągnie z dołu tak jak powinien, jak obroty silnika dochodzą do 4-6 tyś. zaczyna się dziura w gazie ,szarpie,
po przekroczeniu 6 tyś motocykl przyspiesza już bardzo dobrze i jest ok.
Najbardziej jest to wyczuwalne na dwójce, i troche na trzecim biegu ale mniej.
Dodam że wymieniłem świece oczywiście na nowe (przerwa ok.), filtr powietrza K&N, wydech przelotowy,
gażniki były czyszczone i zsynchronizowane i utawione wg serwisówki poziomy paliwa oraz skład mieszanki, wolne obroty ok pracuje bardzo równo, odpala bez żadnych problemów czy jest ciepły czy zimny.
Może któryś z szanownych kolegów lub koleżanek na forum miał podobny problem lub wie co może być przyczyną takiego stanu to prosze o pomoc
Pozdrawiam
Mam problem ze swoją rf900 a dokładnięj z gaźnikami.
Sytacja wygląda tak że podczas przyspieszania na drugim biegu moto zaczyna się dusić nie ciągnie z dołu tak jak powinien, jak obroty silnika dochodzą do 4-6 tyś. zaczyna się dziura w gazie ,szarpie,
po przekroczeniu 6 tyś motocykl przyspiesza już bardzo dobrze i jest ok.
Najbardziej jest to wyczuwalne na dwójce, i troche na trzecim biegu ale mniej.
Dodam że wymieniłem świece oczywiście na nowe (przerwa ok.), filtr powietrza K&N, wydech przelotowy,
gażniki były czyszczone i zsynchronizowane i utawione wg serwisówki poziomy paliwa oraz skład mieszanki, wolne obroty ok pracuje bardzo równo, odpala bez żadnych problemów czy jest ciepły czy zimny.
Może któryś z szanownych kolegów lub koleżanek na forum miał podobny problem lub wie co może być przyczyną takiego stanu to prosze o pomoc
Pozdrawiam
- gozdzik77
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 20/7/2006, 17:33
Masz radykalnie zubozona mieszanke przez przelotowy filtr powietrza + przelotowy wydech.
W takim ukladzie fabryczne nastawy gaznikow nie zdadza egzaminu, trzeba jechac na hamownie i sprawdzic w jakim zakresie obrotow jest najgorzej i do tego zakresu zmienic nastawy. Zaczac mozna od podniesienia iglic o zabek, ale to moze nie wystarczyc.
Adam M.
W takim ukladzie fabryczne nastawy gaznikow nie zdadza egzaminu, trzeba jechac na hamownie i sprawdzic w jakim zakresie obrotow jest najgorzej i do tego zakresu zmienic nastawy. Zaczac mozna od podniesienia iglic o zabek, ale to moze nie wystarczyc.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Bo tu powinieneś podnieść iglicę a nie opuścić. Więcej benzyny - mniej powietrza.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Dziś założyłem nowy standardowy filtr powietrza i podniosłem o jedeno nacięcie iglice (ustawienia fabryczne), i poblemy znikneły wszystko jes ok. suzuki wkręca się już dobrze od samego dołu obrotów,nie szarpie, nie muli się. Jest tak jak być powinno.
Dziękuje wszystkim kolegom z forum za szybką i konkretną pomoc w rozwiązaniu mojego probemu!
Dziękuje wszystkim kolegom z forum za szybką i konkretną pomoc w rozwiązaniu mojego probemu!
- gozdzik77
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 20/7/2006, 17:33
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 34 gości