Forum motocyklowe Ścigacz.pl • Zobacz wątek - jakie opony

jakie opony

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Postprzez orlik1981 » 11/10/2006, 08:04

Ja zrobiłem 500 kilometrów na dunlop sportmax D208RR na razie u mnie dziennie pada i oponki fajnie się sprawują, Jak będzie sucho to wyskoczę gdzieś na RD. szybkiego ruchu i sprawdzę jak się śmiga. pozdrawiam
eagle
GSX-R 600 K6
Avatar użytkownika
orlik1981
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 504
Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
Lokalizacja: Siemianowice Śl. Aktualnie Londyn


Postprzez xatt » 9/11/2006, 15:39

właśnie dziś odebrałem swoją CeBRe z sewisu i mam pytanie: otóż miałem w niej założone opony dunlop D209GP - po niecałym 1 sezonie, stan naprawde spoko, ale tak w sumie to są opony bardziej na tor niż na ulice i prosiłem gości żeby mi jakieś "bardziej uniwersalne: założyli...i założyli - dunlop d208RR...Pytam więc znających się bardziej ode mnie - czy rzeczywiście d208RR są to opony uniwersalne (znaczy drogowe)? bo rozmawiałem o tym w serwisie i mam troche jakby zastrzeżeń co do tego...(za komplet 1100 zapłaciłem...)
1. Romet ogar 200 (1989r.)
2. Kawasaki gpz 500s (1994r.)
3. Honda cbr600 F4i sport (2001r.)
4. Suzuki GSX-650F - nówka sztuka na dotarciu

...FJR1300 - my dream (może jak się zestarzeję...)


Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać ;)
Avatar użytkownika
xatt
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 15/5/2006, 21:36
Lokalizacja: WhiteStock

Postprzez cezare » 29/5/2007, 15:46

przyłączam się do XATT'a : mam to samo


D209 na tyle prosi o wymianę - w serwisie Yamaha polecono mi wyraźnie 208 jako wytrzymalszą - choć na 209 przy ruszaniu zdażają mi się uślizgi. ( stara już jest i łysa ) ale o tych michelinkach tak czytam i teraz zacząłem się wachać..

przeznaczenie : miasto
moto : YZF1000R T'Ace

Cez.
Avatar użytkownika
cezare
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 678
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez Grzybu » 30/5/2007, 08:07

No ja Ci pisalem, że mam Pilota. I jestem zadowolony. Na mokrym jak narazie tylko raz latałem i mam wrażenie, że nie jest to ich żywioł, ale na suchym i rozgrzanym.... miód. Bardzo pewnie wycinają zakręty i gdyby nie zbyt miękki przód w moim moto składałbym się jeszcze mocniej. Na gładkich pewnych winklach nie ma problemu z zamknięciem. Fakt, że Cebra 1000 to ciężka krowa i na pewno ma to wpływ na przyczepność, ale Thunder też do lekkich nie należy.
Jeszcze raz polecam ;)
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez czajnik » 21/12/2007, 10:07

Jak to jest z D209... faktycznie wszyscy zachwalają do zapier... ale jak to sie ma do niedogrzanej gumy?? Przejeździłem ostatni sezon na Pilot Powerach i nie ma dużej różnicy przy średnio zagrzanej a dogrzanej gumie (dogrzana zaczyna wydawać charakterystyczny dźwięk lepienia się i ciut mocniej trzyma jeśli mi D209GP da większą przyczepność przy upalaniu to ok... ale wolałbym nie kosztem przyczepności na niedogrzanej gumie... przecież nie zawsze się upala przy jeździe na moto do pracy...


Skruszo napisał(a):hhmm to moze ja sie wetne w rozmowe i chciałbym zapytac jakie opnki kupic do duzo mniejszego motorka
a mianowicie do Simsona Sr50 (wiem ze jestem zabawny)
Ale moze ktos wiejdzie na to forum i mi pomoze bo musze tylna opnke wymienic bo za dużo zrywów robiłem
i jeździłem po drogach gdzie przed zakretem stoi znak 30 wiec mam boki wytarte i jak teraz popada deszcz to jak bym sie rozpedził do 50 to bym hamował ze 60 m :/ srodek jest praktycznie bez bierznika;/
pozdro ]
czekma na propozycje


Nie wiem jak z rozmiarami i dostępnością ale proponuję Ci poszukać czegoś turystycznego żeby Ci na długo wystarczyło... przyczepności jaką oferuje sportowa guma i tak nie wybierze zawieszenie i sztywność konstrukcji wiec to bezcelowe...


1. Nie pisz 2 postow pod soba, uzywaj opcji edytuj.
simonw
Raz sie żyje.. Trzeb kolekcjonować mocne wrażenia :D
czajnik
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 4/9/2005, 15:14

Postprzez skwy » 22/12/2007, 09:38

Czemu nikt nie wspomina o Bridgestonach np. Batlax bt 010 bt 022.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Grzybu » 22/12/2007, 16:04

A co na zimę?

Teraz mam Dunlopy sportmax - ale one są za twarde na te warunki.
Wydaje mi się, że Pilot Powery by się bardziej nadawały - bardziej miękka mieszanka, pewnie lepiej trzyma na zimnyn.

Na czym jeździcie teraz (w grudniu) i jak się to sprawuje?

Pozdr.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Re: jakie opony

Postprzez Almofel » 11/2/2019, 12:11

Cześć ja mam pytanie troszkę z innej beczki. Ogarnąłem opony i zauważyłem na nich oznaczenie takie jak na tej adres wymoderowano oponie. Ktoś z was orientuje się co to? Bo ja szczerze widzę takie coś pierwszy raz.

Gratuluję odkopania tematu z przed 12 lat ! Dostajesz ostrzeżenie.
adam_tomasz
Almofel
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4/2/2019, 13:58

Re: jakie opony

Postprzez adam_tomasz » 11/3/2019, 11:51

Podaj dokładnie o jakie oznaczenie chodzi.
Instruktor nauki jazdy A,B - Poznań
http://szkola-motocyklowa.blogspot.com/ - Twoje kompendium wiedzy
adam_tomasz
Moderator
 
Posty: 395
Dołączył(a): 15/4/2007, 14:20
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika motocyklowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

na gr