Zobacz wÄ…tek - Suzuki Bandit 600 S na street... Czy warto ?
NAS Analytics TAG

Suzuki Bandit 600 S na street... Czy warto ?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki Bandit 600 S na street... Czy warto ?

Postprzez lukas545 » 7/6/2008, 12:33

Witam. Ostatnio wpadłem na pomysł aby mojego bandita przerobić na street'a. Chodzi o to że jest to wersja S (z owiewką) i nie wiem czy wszystkie kable i kostki które pod nią są, upchnę pod nową małą owiewką.
Motocykl obecnie wyglÄ…da tak:
Obrazek

A owiewki które biorę pod uwagę to:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Czy ktoś z was przeprowadzał juz takie modyfikacje na Bandicie w wersji S ? Co w ogóle o tym myślicie... ?
lukas545
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 17/8/2007, 09:28


Postprzez falconiforme » 7/6/2008, 13:46

Jeśli chcesz z niego zrobić miastowego fajnego zabijakę, to dla mnie jest to jakieś 5000zł.

- Akcesoryjne siedenie 1500
- Fajny wydech 1500
Zadupek oryginalny (tylko plastiki ) jest do bani, i trzeba by było samemu jakiś zrobić na bardziej ostry.
- Akcesoryjne Zegary 800 zł
- kierownica 400
- osłona chłodnicy oleju 250
- osłona łańcucha 250
- kierunki 200
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie 500
- fajne podnóżki 400
- kolor np, czarna perła 500?
- inne pierdoły 500?
____________________

Po takich modyfikacjach będzie można na co popatrzeć.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze


Postprzez lukas545 » 7/6/2008, 13:55

spoko... ale ja pytam o owiewkÄ™... ?
lukas545
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 17/8/2007, 09:28

Postprzez PavloRBR » 7/6/2008, 14:18

nożyczki troche przytniesz i da rade :) zalezy bo np u mnie w Fazerze da rade upchnąc wszystko pod taka owiewke... a dzisiaj widziełm kumpla CBR f2 które miało wypadek i za głowe sie złapałem ile tego tam za owoewko wszystkiego nawalili ( i tu by juz było ciezko wszystkie kostki i inne pierdoły ąłdnie upchnąc pod taka owiewke ... pzdr
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez falconiforme » 7/6/2008, 16:52

lukas545 napisał(a):spoko... ale ja pytam o owiewkę... ?

Chcesz kozacki sprzęt. TAK? Tak.
To musisz iść na całość, inaczej będzie to wyglądać gorzej niż klocki lego.

To tak jakbyś kupił 18" fele do starej kalibry, która już dawno wyblakła, siedzenia się wytarły a na szybę masz porysowaną od wycieraczek.

Sama owiewka zaburzy wygląd motocykla, i spowoduje większe parcie wiatru na klatę. Przerabiając motocykl musisz mieć jego wizję inaczej efekt może być opłakany, nic ze sobą nie będzie grać.

Koncepcja:
Obrazek

Brak koncepcji:
Obrazek
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez lukas545 » 7/6/2008, 17:26

hmm... powiedzmy że chciałbym zrobić kozacki sprzęt... ale powoli i nie wszystko naraz... chciałbym zacząć od owiewki i dlatego pytam.... ?
lukas545
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 17/8/2007, 09:28

Postprzez Grzybu » 7/6/2008, 17:48

Co do wyboru samych owiewek to nie będę się wypowiadał, ale pytasz czy tam wszystko upakujesz. Jak dla mnie nie ma problemu. Nawet jakby ci się kostki nie mieściły, zawsze możesz wepchnąć je pod zbiornik i dolutować dłuższe kable., żeby tylko sama wiązka wychodziła i po kłopocie. Kable to nie jest problem. Zeary masz ładne, więc spokojnie mogą wystawać za owiewkę.

A tak to wyglÄ…da w mojej cebrze...
Załączniki
new_PICT1375.jpg
przód
(202.63 KiB) Pobrane 1950 razy
new_PICT1390.jpg
(180.74 KiB) Pobrane 1058 razy
Ostatnio edytowano 7/6/2008, 18:06 przez Grzybu, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez falconiforme » 7/6/2008, 18:02

Motocykla nie tuningowałem, sporo czytałem o tuningu samochodów. I wiem że:

1. większość tuningu to wygląd optyczny
2. większość tuningu optycznego to chłam, taniość, brak wyobraźni i psucie samochodu, nawet w gazetach znajdzie się jakiś złom
3. dla mnie tuning jest ale po wymianie hamulców, zawieszenia, felg, opon, wstawieniu kutych tłoków i na końcu: turbiny

Motocykla raczej nie tuningujemy jeśli chodzi o silnik bo po co.

Ale jeśli chodzi o Twoją owiewkę:
Wyobraź sobie że charakter, wygląd i koncepcja Twojego motocykla musi być taka jak ta owiewka !
Inaczej to są różnokolorowe klocki lego.

W motocyklu z kształtów najtaniej zmienić zadupek.
Dopasuj tak wszystkie elementy tuningowe by pasowały do ramy i baku. I będzie ok.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez limak14 » 7/6/2008, 19:06

co z tego ze bandit z przodu bedzie zadziorny jak tyl bedzie mial oryginalny
to tak jakbys mial laske-patrzysz na nia i widzisz super piersi i twarz ale podnosisz kiecke a tam ch... i nogi kombatantki(nie obrazajac nikogo) :)
takie tam porownanko
hehe
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez lukas545 » 7/6/2008, 19:51

lukas545 napisał(a):hmm... powiedzmy że chciałbym zrobić kozacki sprzęt... ale powoli i nie wszystko naraz... chciałbym zacząć od owiewki i dlatego pytam.... ?


Obecnie tył wygląda tak:
Obrazek

Ale można by to zstąpić czymś takim:
Obrazek
Oczywiście montując też przy tym malutkie białe kierunki...

O jeśli chodzi o przód to chyba taka kierownica była by dobra...:
Obrazek

No i jakieÅ› fajne stylowe lusterka... :D
lukas545
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 17/8/2007, 09:28

Postprzez Inku » 7/6/2008, 21:45

Jak mam wyrazić swoje zdanie to takie owiewki ala street to kompletny kibel. Nadaje się do sprzęta który był trzaskany 30razy albo raz i porządnie a naprawa jest nieopłacalna. To tylko moje zdanie i nie bierz tego do siebie. Bandit jest wystarczająco ładny w oryginalnym stanie, szczególnie w wersji N.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez PavloRBR » 7/6/2008, 22:55

Diablo H4 x 4 i bedzie gites :)
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez lukas545 » 8/6/2008, 07:50

Inku napisał(a):Bandit jest wystarczająco ładny w oryginalnym stanie, szczególnie w wersji N.

No własnie.... Ale owiewka w S jest taka kwadratowa i trochę szpeci...

Pavlo a co to jest Diablo H4 x 4 ?
lukas545
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 17/8/2007, 09:28

Postprzez Grzybu » 8/6/2008, 09:11

To zrób z eSa eNa i po sprawie. A diablo znajdziesz na allegro. Ble..
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez lukas545 » 8/6/2008, 15:45

Grzybu napisał(a):To zrób z eSa eNa i po sprawie.


Ale po co robić N z wesji S skoro można zrobić coś fajniejszego... :D

PS: Znalazłem jeszcze jedną owiewkę... chyba najlepszą z wszystkich... :D

Obrazek
lukas545
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 17/8/2007, 09:28

Postprzez Grzybu » 9/6/2008, 07:12

No to ja ci powiem jak ja to widzÄ™.

Do zegarów ładnie będą pasowały takie chromowane podwójne światła.

Do tego to bym nawet nie dawał żadnej owiewki (i tak nie daje to żadnej osłony przed wiatrem), albo ewentualnie małą szybkę do nakedów. Kiera ta co pokazałeś jak najbardziej może być. Do kiery kierunki kellermana i już sprzęt wygląda ciekawiej.
A reszta, zadupek to już rzecz gustu, modeli jest bardzo dużo.
Załączniki
la63a[1].jpg
la63a[1].jpg (40.63 KiB) PrzeglÄ…dane 7486 razy
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez Grzybu » 9/6/2008, 13:27

Ech.. ile ludzi tyle patentów.
Ważne, żeby właścicielowi się podobało. Ja bym i tak machnął okrągle światła, bo takie lepiej pasują do zegarów.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez lukas545 » 9/6/2008, 14:51

hmm... chyba opcja okrągłych świateł będzie najlepsza...

co do kierownicy to nie wiem czy prosta będzie najlepszym wyborem, a jeśli chodzi o kierunki kellermana to ich cena wynosi około 200zł za sztukę... :]
lukas545
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 17/8/2007, 09:28

Postprzez Grzybu » 9/6/2008, 15:46

lukas545 napisał(a):jeśli chodzi o kierunki kellermana to ich cena wynosi około 200zł za sztukę... :]


He,he.. wiem :) ale fajne sÄ….

Kiera może być z rozpórką, ale ostatecznie to nawet ta co masz mogłaby zostać.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez lukas545 » 9/6/2008, 19:28

znalazłem fote fajnego horneta i myślę że podobnie wyglądał by przód bandita... Co o tym myślicie... ?

Obrazek
Ostatnio edytowano 9/6/2008, 20:17 przez lukas545, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
lukas545
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 17/8/2007, 09:28

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości




na górê