tylne kolo bandit 600n k2
Posty: 6
• Strona 1 z 1
tylne kolo bandit 600n k2
pokornie zapytywuje czy wie ktos od jakiego moto przypasuje fela do bandziora? chodzi o felge szersza od orginalnej, zeby opone 180 zalozyc.
podobno fela z gsxr 750 "93- 97 nie pasuje.
a od b12 nie byla by dobra???
z gory dzieki
podobno fela z gsxr 750 "93- 97 nie pasuje.
a od b12 nie byla by dobra???
z gory dzieki
- shidokan
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/3/2008, 22:43
- Lokalizacja: JG
A poco ci taka opona . Tez mam bandita i opona tylkna 160 swietnie się spisuje dzieki niej motocykl jest dość zwrotny . Jak włożysz 180 to nie będzie mozna tym wogóle jezdzic .
Poszukaj na forum kazdy odradza zakładanie szerszych opon .
Poszukaj na forum kazdy odradza zakładanie szerszych opon .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
poczytaj uwazniej o tych oponach, ludzie pisza ze o zakladaniu szerszej opony na standardowa felge co powoduje niewlasciwe uksztaltowanie bieznika (opona robi sie okragla w ten sposob ze nawet jak bys polozyl motonga na ziemi to i tak nie zamkniez gumy) dlatego ja che wsadzic szersza felge zeby zachowac prawidlowy ksztalt opony. jezdzilem do tej pory na 160 i 170 na standardowej feli i nie zauwazylem pogorszenia zwrotnosci na jednej i drugie mozna zejsc na kolano na plus dla 170 za lepsze trzymanie w zlozeniu. 180 tez zakladalem do jarania
i dalo sie na tym calkiem nie najgozej jezdzic mimo niewlsciwego krztaltu gumy (w miescie wlasciwosci jezdne byly wystarczalne)
a dlaczego czce 180? bo bandzior przechodzi metamorfoze
zalozony juz jest widelec usd o busy i szescio tloczkowe zaciski i przewody w stalowym oplocie a wkolejce czeka zadupek od zx10r podyfikacja tylnego zawiasu no i szeroka guma

a dlaczego czce 180? bo bandzior przechodzi metamorfoze

zalozony juz jest widelec usd o busy i szescio tloczkowe zaciski i przewody w stalowym oplocie a wkolejce czeka zadupek od zx10r podyfikacja tylnego zawiasu no i szeroka guma

- shidokan
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/3/2008, 22:43
- Lokalizacja: JG
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
To nie takie hop siup, sprawdz najpierw dobrze czy lancuch sie nie "skrzywi" przy szerszej feldze i jaka kombinacja felga + podstawa zebatki bedzie razem mogla pracowac a jednoczesnie zmiesci sie w wahaczu.
No i oczywiscie czy lancuch przejdzie obok rantu opony, czy trzeba odsadzac zebatke zdawcza.
Robilem takie cos w swoim GS1150 i niezle musialem glowkowac
Rowniez warto sprawdzic czy twoj USD nie jest za krotki do tej ramy, wiec trzeba porownac o ile jest krotszy od oryginalu i licz sie z tym ze jesli jest, to tracisz przestrzen miedzy miska olejowa ew kolektorami wydechu a ziemia + rozklad mas moto i wlasciwisci jezdne sie zmienia ( zaostrzenie geometrii przodu ).
Adam M.
No i oczywiscie czy lancuch przejdzie obok rantu opony, czy trzeba odsadzac zebatke zdawcza.
Robilem takie cos w swoim GS1150 i niezle musialem glowkowac

Rowniez warto sprawdzic czy twoj USD nie jest za krotki do tej ramy, wiec trzeba porownac o ile jest krotszy od oryginalu i licz sie z tym ze jesli jest, to tracisz przestrzen miedzy miska olejowa ew kolektorami wydechu a ziemia + rozklad mas moto i wlasciwisci jezdne sie zmienia ( zaostrzenie geometrii przodu ).
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Adam co do widelca to jesli geometria mocno sie zmienila to wyszlo to tylko na plus, przednia guma, tyna guma, prawe kolanko, lewe kolanko - no problemo
moto prowadzi sie duzo stabilniej na winklach i przy ostrym heblowaniu.
szczerze mowiac to tez sie zastanawialem czy nie bedzie dostawal shimmi przy maksymalnych predkosciach albo na szybkich wyjsciach z zakretow
ale jest bardzo poprawnie.
odnosnie tylnego kola zdaje sobie sprawe z komplikacji wiec pytam wlasnie bardziej doswiadczonych majstrow czy ktos przypadkiem nie probowal bandziorowi bucikow zmieniac i ma moze jakas gotowa recepte na sukces

moto prowadzi sie duzo stabilniej na winklach i przy ostrym heblowaniu.
szczerze mowiac to tez sie zastanawialem czy nie bedzie dostawal shimmi przy maksymalnych predkosciach albo na szybkich wyjsciach z zakretow
ale jest bardzo poprawnie.
odnosnie tylnego kola zdaje sobie sprawe z komplikacji wiec pytam wlasnie bardziej doswiadczonych majstrow czy ktos przypadkiem nie probowal bandziorowi bucikow zmieniac i ma moze jakas gotowa recepte na sukces

- shidokan
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/3/2008, 22:43
- Lokalizacja: JG
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości