Zobacz wątek - Suzuki Gsx 600F Problem.Pomuszcie
NAS Analytics TAG

Suzuki Gsx 600F Problem.Pomuszcie

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Suzuki Gsx 600F Problem.Pomuszcie

Postprzez speed07 » 24/5/2008, 09:43

Witam.Mam pytanie do wszystkich motocyklistów odnośnie mam problem z swoim suzuki gsx 600f z roku 1991.Tak więc jedziemy od początku.Przy odpalaniu moto ma skręconą kierownice i odpala prawidłowo i właśnie gdy jest już rozgrzany chcę wyprostować kierownice i on momętalne gaśnie i nie chce odpalić.Następnie po jakiś 10 min przychodzę i odpala normalnie i znowu gdy skręcam kierownice gaśnie.Na wyprostowanej czasami nie chce odpalić wogóle.Nie mam pojęcia co się stało.Jeżeli jeszcze coś mam odpisać odnośnie zachowania moto to piszcie.Czekam na wasze sugestię oraz z góry dziękuję i pozdrawiam.
speed07
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 24/5/2008, 09:13


Postprzez mar111cin » 24/5/2008, 09:46

<sciana> jeżeli sam się nie domyślasz co to może być, to albo sprawdź ciśnienie w tylnej oponie, albo sprzedaj motocykl.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez Meciek » 24/5/2008, 10:18

Sprawdź czy nie masz gdzieś przetartych kabli przy kierownicy.
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez melvin » 24/5/2008, 13:41

gdzieś jest zwarcie, jak meciek pisał, sprawdź sobie czy nie ma przetarć na instalacji...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez icid » 24/5/2008, 19:13

dr.artur napisał(a):i linke od gazu na calej drodze
Ta i przewód hamulcowy tylny :lol: :lol:
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez speed07 » 24/5/2008, 21:42

Witam ponownie.Dziękuję za nie które posty.Sam jestem kompletnie zielony no ale nie aż tak żebym sugerował się postami niektórych osób.Może oni by tak zrobili ja natomiast zawitałem tutaj aby rozwiązać mój problem dzięki pomocy wszystkich fanatyków motocykli a nie pisać jakieś zbędne posty.Ale mniejsza z tym.
speed07
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 24/5/2008, 09:13

Postprzez speed07 » 24/5/2008, 21:42

TAK Więc dziś sprawdziłem przewody i niestety nic nie znalazłem i co się okazało stan moto się pogorszył(przed sprawdzeniem kabli).Nie wiem co jej ,,odbija"I właśnie wystąpił kolejny problem:Odpalam zimny moto wchodzi na wysokie obroty jak zawsze(na ssaniu) po jakiś 2 min zaczyna przerywać i strzelać z tłumnika i motocykl momętalnie gaśnie i następnie już ponownie nie chce odpalić.Już teraz nie mam pojęcia co może być z nim.Może ktoś zna odpowiedz na tą zagadkę??Ale obawiam się że będzie musiała odwiedzić mechanika bo sam sobie nie poradzę.No ale cóż ktoś zna odpowiedz.Czekam z nie cierpliwością na odpowiedz.Pozdrawiam i dziękuje.
speed07
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 24/5/2008, 09:13

Postprzez icid » 24/5/2008, 22:20

Wystarczy że masz zware przy stacyjce i będzie sie tak działo, nie spodziewaj sie powyrywanych kabli, małe pęknięcie czy przetarcie i już nie pojedziesz.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez falconiforme » 24/5/2008, 22:42

Dokładnie, instalacja elektryczna w motocyklu jest bardziej narażona na warunki atmosferyczne niż w samochodzie.
Kable w motocyklach starszych niż 10 lat zauważalnie śniedzieją.
Jeśli dzieją się Tobie takie jajca postaraj się o całą nową oryginalną wiązkę z SUZUKI.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez melvin » 25/5/2008, 02:14

jeżeli gaśnie przy zmianie położenia kierownicy, to profilaktycznie sprawdziłbym jeszcze miejsce połączenia kabli z przełącznikami, ale to tylko sugestia...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez speed07 » 30/5/2008, 20:48

Wielkie dzięki za sugestię.Okazało się, że poprzedni właściciel założył odcięcie zapłonu wraz z włącznikiem i właśnie on był położony pod lampą i dlatego tak się działo jak skręcałem kierownice.Ale problem już rozwiązałem lecz pojawił się drugi,ale opiszę go w nowym temacie i także wasze sugestię mile widziane.Pozdrawiam
speed07
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 24/5/2008, 09:13

Postprzez melvin » 30/5/2008, 20:59

zapytaj tutaj i nie rób śmietnika, bo może otrzymasz jedną odpowiedź która będzie słuszna, po prostu nie warto zakładać osobnego tematu...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr