Zobacz wątek - Jet force problem z odpaleniem po przeróbce na c-tech

Jet force problem z odpaleniem po przeróbce na c-tech

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Jet force problem z odpaleniem po przeróbce na c-tech

Postprzez psebek » 1/7/2020, 06:29

Witam
Otrzymałem niedawno Peugeota jet force tsdi w częściach z uszkodzonym wtryskiem. Zgodnie z instrukcjami przerobiłem go na c-tech ale nie odpala. W częściach które otrzymałem było magneto niepasujące na cewki ale przetoczyłem piastę, przeszlifowałem magnesy i teraz pasuje. Iskra jest na świecy i bez świecy też bije do ramy. Gaźnik zasilam z kroplówki. Na rozruszniku jak przyleje go ssaniem słychać jakby odpalał ale tylko z wspomaganiem rozrusznika. Nie mam już pomysłów co dalej...
Pytania:
W jakim położeniu jest magneto w stosunku do wyzwalacza iskry w górnym martwym punkcie tłoka? U mnie magneto jest z wieloma znacznikami i jedną pałzą (pustką) ale w GMP wyzwalacz nie wskazuje pustki w znacznikach.
Czy komputer zmienia punkt zapłonu przy odpalaniu?
Co mogę jeszcze sprawdzić?
Da się sprawdzić komputer i immo?
Jak immobilizer steruje zapłonem?
Załączniki
magneto jet force.JPG
magneto jet force.JPG (37.31 KiB) Przeglądane 83 razy
psebek
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1/7/2020, 06:09



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr