Forum motocyklowe Ścigacz.pl • Zobacz wątek - Problem z Filtrem Oleju. HF138RC - GSXR 750 l2.

Problem z Filtrem Oleju. HF138RC - GSXR 750 l2.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Problem z Filtrem Oleju. HF138RC - GSXR 750 l2.

Postprzez Seba_ER5 » 15/12/2018, 16:11

Przystąpiłem dziś do serwisu moto. Zamontowałem crash pady i spuściłem olej. Odkręciłem stary filtr. Montuje nowy HF138RC i kupa. Wkręca się na 5mm (około tyle ma gwint na filtrze) i dalej ani drgnie. Próbowałem kluczem i nic zjechałem tylko nasadę na klucz w filtrze.
Wkurzony jestem niemiłosiernie. Pod 14 dniowy zwrot nie podchodzi, ale chyba pod reklamacje już tak? Nawet nie pamiętam ,kiedy odebrałem. I jeszcze pewnie nie znajdę rachunku i będzie kwas. Co prawda płaciłem przez internet więc powinni mieć udokumentowane.
Czy ktoś się spotkał z źle nagwintowanym filtrem? Gdzieś znalazłem na forum GSXR jak jeden użytkownik miał problem z KN. Sam naprawił gwint gwintownikiem ,ale nie będę latał po gwintownik który kosztuje tyle co filtr.
Uprzedzając pytanie (już miałem styczność z wymianą samodzielną oleju i innymi czynnościami serwisowymi).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5120
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Lokalizacja: Warszawa


Re: Problem z Filtrem Oleju. HF138RC - GSXR 750 l2.

Postprzez henio12323 » 16/12/2018, 08:16

wykreć i zobacz co jest nie tak, obejrzyj gwint i co uniemozliwia wkręcenie
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25414
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Problem z Filtrem Oleju. HF138RC - GSXR 750 l2.

Postprzez Seba_ER5 » 26/12/2018, 17:51

...aaa myślałem ze skasowałem temat... xD bo jednak zjebpsułem..
... parę lat przerwy od moto i samodzilnych serwisów robi swoje...
Przy odkręcaniu filtra śrubokrętem zrobiłem małą stratę. Większy koszt będzie dostarczenie motocykla do serwisu niż część z wymianą.
Przy przebijaniu filtra śrubokrętem trafiłem w sama końcówkę gwinta. Teraz czekam na cześć i wstawiam na serwis by mi wymienili.
Przy wykręcaniu filtra stary się prze gwintował, a nowy zaczynał gwintować przy jego wkręcaniu.

Tak wiec jednak wina użytkownika który chowa dumę do kieszeni i teraz się kaja. :roll:
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5120
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Mechanika motocyklowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

na gr