Zobacz wątek - problem z motorynką ;]
NAS Analytics TAG

problem z motorynką ;]

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z motorynką ;]

Postprzez czornyyy » 3/5/2008, 11:58

MAM PROBLEM Z MOTORYNKĄ PONIEWAŻ JAK JEST ZIMNA TO PALI OD KOPA ALE GDY SILNIK JEST ROZGRZANY TO PO ZGASZENIU JEJ JUŻ NIE ZAPALI. OSTATNIO WYMIENIŁEM ŚWIECE FAJKE PRZEWÓD I USZCZELKE NA GAZNIKU. SZUKAŁEM PODOBNEGO PROBLEMU NA FORUM ALE NIE ZNALAZLEM ALE JEŚLI COŚ PRZOCZYŁEM TO SORY. Z GÓRY DZIEKI ZA ODPOWIEDZ .
czornyyy
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28/8/2007, 10:40
Lokalizacja: Tarnów


Postprzez działo » 3/5/2008, 13:18

Witam popatrz a aparat zapłonowy w mojej było coś podobnego ale nie pamiętam szczegółów, zdjołem całą cewke i coś było lużno.
działo
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 23/12/2006, 23:43


Postprzez czornyyy » 3/5/2008, 13:32

wczoraj ściągałem dekiel żeby wymienić przewód do świecy i jak zobaczylem co tam jest to sie za glowe chwyciłem plątanina kabli połączonych ze sobą i w dodatku niektóre bez izolacji czy to może mieć cos wspólnego z tą usterką?
czornyyy
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28/8/2007, 10:40
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez kepa4379 » 3/5/2008, 13:57

no faktycznie kabli tam masz od cholery!!!, musisz sobie serwisówke sciągnąc, a na serio to jaką masz przerwe??, weź sobie ją minimalnie powieksz
kepa4379
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 5/1/2008, 21:31
Lokalizacja: NOWY SĄCZ/ ŚWIDNIK

Postprzez czornyyy » 3/5/2008, 15:08

nie chodziło mi o ilość ale o tą plątanine nie wiem jak to powinno wyglądać orginalnie ponieważ drynke kupiłem od kumpla i już taka była , a o co chodzi z tą przerwą sorki ale jakoś świetnie na mechanice się nie znam
czornyyy
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28/8/2007, 10:40
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez kepa4379 » 4/5/2008, 05:21

no to tak, w zapłonie masz taki młoteczek który sie otwiera gdy tłok jest u gury, wiec wez lekko przestaw przerwe zeby była minimalnie wieksza tylko najlepiej zaznacz sobie poprzednie ustawienie, zeby jak nic to nie da (moze silnik gożej chodzic) to powróć do wczesciejszych ustawień
kepa4379
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 5/1/2008, 21:31
Lokalizacja: NOWY SĄCZ/ ŚWIDNIK

Postprzez czornyyy » 4/5/2008, 10:14

ok ale odpowiedz czy to zadziałało dam za tydzień bo tera raczej mnie w domu nie bedzie ;]
czornyyy
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28/8/2007, 10:40
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez kepa4379 » 4/5/2008, 12:11

ja miałem dawno dawno temu taki problem z simsonem, okazało sie ze młoteczek sie prawie nie otwierał, gdy ustawiłem to wszystko powruciło do normy
kepa4379
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 5/1/2008, 21:31
Lokalizacja: NOWY SĄCZ/ ŚWIDNIK

Postprzez czornyyy » 4/5/2008, 21:17

a czy może mieć to jakiś związek z aparatem zapłonowym?? bo jak ostatnio patrzyłem to kable były jakoś dziko połączone i prawie wogóle izolacji na nich nie bylo :? (tak to jest kupować używanego sprzęciora potem człowiek nie wie co jest grane ;p )
czornyyy
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28/8/2007, 10:40
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez kepa4379 » 6/5/2008, 17:04

zrub zdj tego zapłonu
kepa4379
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 5/1/2008, 21:31
Lokalizacja: NOWY SĄCZ/ ŚWIDNIK

Postprzez ChudyNs1 » 7/5/2008, 11:17

Ja miałem też taki sam problem, i wystarczylo wymienic cewke zapłonową, ponieważ wylał się z niej olej i się grzała po czasie i silnik nie palił
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
ChudyNs1
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47

Postprzez kepa4379 » 7/5/2008, 16:39

ChudyNs1 hahaha dobre, od kiedy w cewce masz olej????. to trzeba było włać jak sie wylał hehe
kepa4379
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 5/1/2008, 21:31
Lokalizacja: NOWY SĄCZ/ ŚWIDNIK



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na gr