zaciski TOKICO i chlodnica oleju w Suzuki GSXR 1100 z 1990 r
Posty: 9
• Strona 1 z 1
zaciski TOKICO i chlodnica oleju w Suzuki GSXR 1100 z 1990 r
Witam
Mam 2 pytania:
-w zwiazku z tym ze przepuszczaly mi uszczelki na tloczkach (mokra tarcza z przodu) oddalem je mechanikowi, ale ten twierdzi ze nie moze dostac gumek do tego modelu. Mam Suzuki GSXR 1100 z 1990 roku (olejak), wg katalogu sa tam inne zaciski niz te jakie mam obecnie. Powinny byc 4-tłoczkowe a sa 6 tloczkowe (TOKICO) czy ktos moze mi doradzic jak mam dojsc jakie uszczelki zamowic do tych tloczkow?
Zdjecie zaciskow:
(otwórz link)
-i drugie pytanie: kupilem to suzuki bez chlodnicy oleju, przewody od niej sa po prostu polaczone razem pod glowka ramy. Czy w ogole jest opcja zeby jezdzic nim bez chlodnicy??
Czekam na odpowiedz
Mam 2 pytania:
-w zwiazku z tym ze przepuszczaly mi uszczelki na tloczkach (mokra tarcza z przodu) oddalem je mechanikowi, ale ten twierdzi ze nie moze dostac gumek do tego modelu. Mam Suzuki GSXR 1100 z 1990 roku (olejak), wg katalogu sa tam inne zaciski niz te jakie mam obecnie. Powinny byc 4-tłoczkowe a sa 6 tloczkowe (TOKICO) czy ktos moze mi doradzic jak mam dojsc jakie uszczelki zamowic do tych tloczkow?
Zdjecie zaciskow:

-i drugie pytanie: kupilem to suzuki bez chlodnicy oleju, przewody od niej sa po prostu polaczone razem pod glowka ramy. Czy w ogole jest opcja zeby jezdzic nim bez chlodnicy??
Czekam na odpowiedz

- messer
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 10/4/2008, 23:14
Masz racje, oryginalnie byly 4 tloczkowe Nissiny, ale przy tym motocyklu juz nie wyrabialy sie troszke wiec ludzie przekladali na te 6 tloczkowe Tokico - pochodzenie z Busy.
Opcja jazdy tym motocyklem bez chlodnicy oczywiscie jest, tyle tylko ze jak dlugo ???
Na pewno wiesz ze w tych silnikach olej pelni przede wszystkim role smarujaca i chlodzaca - bez chlodnicy masz zmniejszona pojemnosc oleju w ukladzie, albo zdecydowanie za wysoki poziom w misce
Na pewno dobrze jezdzi sie zima, na wiosne poszuklabym chlodnicy.
Adam M.
Opcja jazdy tym motocyklem bez chlodnicy oczywiscie jest, tyle tylko ze jak dlugo ???
Na pewno wiesz ze w tych silnikach olej pelni przede wszystkim role smarujaca i chlodzaca - bez chlodnicy masz zmniejszona pojemnosc oleju w ukladzie, albo zdecydowanie za wysoki poziom w misce

Na pewno dobrze jezdzi sie zima, na wiosne poszuklabym chlodnicy.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
nie takie oczywiste bo swieżak jestem w tych tematach
no no chlodnicy juz szukam (jak narazie temp jest w normie
)
a co do zaciskow to orientuje sie ktos ile takie gumki chodza?? (komplet na caly zacisk) i czy zamowic w serwisie czy szukac gdzie indziej ??

no no chlodnicy juz szukam (jak narazie temp jest w normie

a co do zaciskow to orientuje sie ktos ile takie gumki chodza?? (komplet na caly zacisk) i czy zamowic w serwisie czy szukac gdzie indziej ??
- messer
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 10/4/2008, 23:14
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
messer napisał(a):a i z ktorego roku Busa ma takie zaciski??
Pierwsza generacja, nie pamietam dokladnie rocznika ale od pojawienia sie na rynku miala zaciski Tokico.
I raczej do zaciskow kupowalbym oryginalne gumy, bez znaczenia ile kosztuja.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości