nieszczęsny duke.....
Posty: 2
• Strona 1 z 1
nieszczęsny duke.....
SZANOWNI UŻYTKOWNICY MOTOCYKLI KTM.
MAM NASTĘPUJĄCY PROBLEM: JESTEM NIESZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM KTM DUKE II Z 2001 ROKU. NABYŁEM GO ROK TEMU I JESTEM JEGO KOLEJNYM WŁAŚCICIELEM.MOTO TEORETYCZNIE MA PRZEBIEG 8000 KM,(WIEM ŻE TOPODEJRZANIE MAŁO JAK NA ROCZNIK,ALE W MOMENCIE ZAKUPU PRZEZE MNIE MASZYNKA WYGLĄDAŁA BARDZO ŚWIEŻO I PO NIEKTÓRYCH ELEMENTACH TAKICH JAK TARCZE,MANETKI,PODNÓŻKI ITP.WIDAĆ BYŁO ŻE NIE JEST "ZŁACHANA") W CHWILI ZAKUPU MIAŁA 6500 KM. W POPRZEDNIM SEZONIE UDAŁO MI SIĘ DOBIĆ DO 8000 KM I TO TEŻ NIE BEZ PRZYGÓD. (PO DRODZE MOTOCYKL GUBIŁ ISKRĘ,-PADŁA CEWKA,NAPRAWIAŁEM ROZRUSZNIK-MASAKRA CENOWA!,ODKRĘCIŁA SIĘ ZĘBATKA W SILNIKU) AŻ W KOŃCU FINALNIE NI Z TEGO NI Z OWEGO MOTOCYKL PO PROSTU SIĘ ZATARŁ... I TO JADĄC W "NORMALNY" SPOSÓB,CZYLI JADĄC W SUMIE DOSYĆ SZYBKO,ALE NA DWÓCH KOŁACH PO ZIEMI. W MOTOCYKLU BYŁ WŁAŚCIWY POZIOM OLEJU ORAZ PŁYNU CHŁODZĄCEGO A MIMO TO ZATARŁ SIĘ NA TŁOKU I CYLINDRZE...BYŁO TO W MAJU ZESZŁEGO ROKU
PO UZBIERANIU BUDŻETU NA REMONT ZACZĄLEM ZE SWOIM TEŚCIEM SKŁADAĆ ROZŁOŻONY SILNIK. NIESTETY PO ZŁOŻENIU I ZALANIU OLEJEM SILNIK NIE CHCE PODAWAĆ OLEJU NA PRZEWODY CISNIENIOWE ORAZ W INNE MIEJSCA TEGO POTRZEBUJĄCE. NIE WIEM CZY JEST TO WYNIK USTERKI CZY MOJEJ NIEWIEDZY NA TEMAT TEGO CZY KRĘCĄC JEDYNIE ROZRUSZNIKIEM POJAWI SIĘ CISNIENIE OLEJU.(BOJĘ SIĘ URUCHOMIĆ GO ŚWIEŻO PO ZAŁOŻENIU NOWYCH CZĘŚCI BEZ CISNIENIA OLEJU)
BYĆ MOŻE KTOŚ Z UŻYTKUJĄCYCH DUKE'A WIE JAK DALEJ POSTĄPIĆ LUB UDZIELI MI STOSOWNEJ RADY.
BARDZO LICZĘ NA WASZĄ POMOC I POZDRAWIAM WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW NIESZCĘSNEJ MARKI KTM...
ADAM.
nie pisz wielkimi literami... i zakladaj tematy w odpowiednich dzialach- przenosze do mechaniki.. pozdrawiam kravec
MAM NASTĘPUJĄCY PROBLEM: JESTEM NIESZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM KTM DUKE II Z 2001 ROKU. NABYŁEM GO ROK TEMU I JESTEM JEGO KOLEJNYM WŁAŚCICIELEM.MOTO TEORETYCZNIE MA PRZEBIEG 8000 KM,(WIEM ŻE TOPODEJRZANIE MAŁO JAK NA ROCZNIK,ALE W MOMENCIE ZAKUPU PRZEZE MNIE MASZYNKA WYGLĄDAŁA BARDZO ŚWIEŻO I PO NIEKTÓRYCH ELEMENTACH TAKICH JAK TARCZE,MANETKI,PODNÓŻKI ITP.WIDAĆ BYŁO ŻE NIE JEST "ZŁACHANA") W CHWILI ZAKUPU MIAŁA 6500 KM. W POPRZEDNIM SEZONIE UDAŁO MI SIĘ DOBIĆ DO 8000 KM I TO TEŻ NIE BEZ PRZYGÓD. (PO DRODZE MOTOCYKL GUBIŁ ISKRĘ,-PADŁA CEWKA,NAPRAWIAŁEM ROZRUSZNIK-MASAKRA CENOWA!,ODKRĘCIŁA SIĘ ZĘBATKA W SILNIKU) AŻ W KOŃCU FINALNIE NI Z TEGO NI Z OWEGO MOTOCYKL PO PROSTU SIĘ ZATARŁ... I TO JADĄC W "NORMALNY" SPOSÓB,CZYLI JADĄC W SUMIE DOSYĆ SZYBKO,ALE NA DWÓCH KOŁACH PO ZIEMI. W MOTOCYKLU BYŁ WŁAŚCIWY POZIOM OLEJU ORAZ PŁYNU CHŁODZĄCEGO A MIMO TO ZATARŁ SIĘ NA TŁOKU I CYLINDRZE...BYŁO TO W MAJU ZESZŁEGO ROKU
PO UZBIERANIU BUDŻETU NA REMONT ZACZĄLEM ZE SWOIM TEŚCIEM SKŁADAĆ ROZŁOŻONY SILNIK. NIESTETY PO ZŁOŻENIU I ZALANIU OLEJEM SILNIK NIE CHCE PODAWAĆ OLEJU NA PRZEWODY CISNIENIOWE ORAZ W INNE MIEJSCA TEGO POTRZEBUJĄCE. NIE WIEM CZY JEST TO WYNIK USTERKI CZY MOJEJ NIEWIEDZY NA TEMAT TEGO CZY KRĘCĄC JEDYNIE ROZRUSZNIKIEM POJAWI SIĘ CISNIENIE OLEJU.(BOJĘ SIĘ URUCHOMIĆ GO ŚWIEŻO PO ZAŁOŻENIU NOWYCH CZĘŚCI BEZ CISNIENIA OLEJU)
BYĆ MOŻE KTOŚ Z UŻYTKUJĄCYCH DUKE'A WIE JAK DALEJ POSTĄPIĆ LUB UDZIELI MI STOSOWNEJ RADY.
BARDZO LICZĘ NA WASZĄ POMOC I POZDRAWIAM WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW NIESZCĘSNEJ MARKI KTM...
ADAM.



nie pisz wielkimi literami... i zakladaj tematy w odpowiednich dzialach- przenosze do mechaniki.. pozdrawiam kravec
pozdrawiam wszystkich motocyklistów.
- leon-r1
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 3/4/2008, 12:32
Wyglada na padnieta pompe oleju.
Czy jest to uklad z sucha miska olejowa ?
W kazdym razie to wlasnie uszkodzenie moglo doprowadzic do zatarcia silnika poprzednio.
Bardzo dobrze ze nie uruchomiles silnika, lepiej go jeszcze raz rozebrac zeby znalezc problem niz zniszczyc nowe czesci.
Musisz dojsc do pompy i filtrow i sprawdzic krok po kroku czy wszystko jest drozne i czy pompa podaje olej ( napedzajac ja np od wiertarki elektrycznej.
Adam M.
Czy jest to uklad z sucha miska olejowa ?
W kazdym razie to wlasnie uszkodzenie moglo doprowadzic do zatarcia silnika poprzednio.
Bardzo dobrze ze nie uruchomiles silnika, lepiej go jeszcze raz rozebrac zeby znalezc problem niz zniszczyc nowe czesci.
Musisz dojsc do pompy i filtrow i sprawdzic krok po kroku czy wszystko jest drozne i czy pompa podaje olej ( napedzajac ja np od wiertarki elektrycznej.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 7 gości