Zobacz wątek - przebity tłumik
 
NAS Analytics TAG

przebity tłumik

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

przebity tłumik

Postprzez siwy1991 » 1/4/2008, 14:14

przebity tłumik w mz etz???
jak to sie robi i czy dużo głośniej potem maszyna chodzi?
:D
Avatar użytkownika
siwy1991
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
Lokalizacja: Jarosław


Postprzez siekson » 1/4/2008, 14:59

Głowę sobie przebij
Avatar użytkownika
siekson
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez siwy1991 » 1/4/2008, 15:10

a ty *** **** jak ją wogule masz ****



bylo cos w desen

a Ty (powiedzmy ze fallusie) (powiedzmy ze bulwo rosliny uprawnej), jeśli ją wogóle masz (powiedzmy ze maly czlowieku).

Simon-W
Avatar użytkownika
siwy1991
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
Lokalizacja: Jarosław

Re: przebity tłumik

Postprzez Meciek » 1/4/2008, 18:24

siwy1991 napisał(a):przebity tłumik w mz etz???
jak to sie robi i czy dużo głośniej potem maszyna chodzi?
:D



buahaha - dokładnie - będzie chodził jak rasowy LITR a jak przebijesz bak to dopiero będzie super:D
Ostatnio edytowano 1/4/2008, 18:37 przez Meciek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez siwy1991 » 1/4/2008, 18:33

mówisz serio czy robisz sobie jaja kolego?
Avatar użytkownika
siwy1991
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Landryss25 » 1/4/2008, 18:49

Wyzywasz ludzi od buraków a to jest typowo buracki pomysł na wieś-tuning.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez siwy1991 » 1/4/2008, 20:00

nie wyzywam ludzi od buraków
założyółem sobie konto na tej stronie przywitałem sie zakładam pierwszy pojt a ty jakiś gość wyjeżdza odrazu z takim hasłem
Avatar użytkownika
siwy1991
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez FZR600R » 1/4/2008, 20:38

proponuje odciąć całą rure zostawić tylko tzw.kolanko , będzie głośno i ile mocy zdobędziesz!!!!!tylko pomyśl nad przewodami w stalowym oplocie bo możesz mieć problem z hamowaniem z tych około 250km/h
FZR600R ---> GSX-R 1000 K6
ET 11.851

Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
FZR600R
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 4/10/2006, 22:26

Postprzez siekson » 1/4/2008, 20:56

Dobrze odpowiem Ci bo widze ze jestes mlody i wojowniczy i nie zajarzyles o co kaman.

Robimy sobie jaja bo przebicie tłumika nic Ci nie da. Jest to najprostsza metoda na jego zniszczenie. A poprawianie akustyki motocykla poprzez takie zabiegi to jak zamontowanie spojlera od subaru do 20-letniego żuka i obklejenie go naklejkami mocy.

Ale jak bardzo chcesz to sa dwie "szkoly".
1. Wiertarka
2. Młotek i gwóźdź.

Pozdro super sztunt pollini piaggio 120km/h :D
Avatar użytkownika
siekson
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez siwy1991 » 1/4/2008, 21:00

no
trzeba było tak odrazu
Avatar użytkownika
siwy1991
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez melvin » 1/4/2008, 22:29

a w MZ nie ma wyciąganego środka z tłumika? może niech wyciągnie wnętrze i będzie git, bez metod siłowych...

nigdy nie miałem MZ więc nie jestem pewien jak wygląda od niej tłumik, w kobuzie da się wyciągnąć środek...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez siwy1991 » 1/4/2008, 22:56

nie da sie wyciągnąć tłumik jest cały nie tak jak w innych motocyklach że np. końcówke można ściągnąć
prosze o to przykład :D

http://allegro.pl/item334517721_mz_etz_150_nowy_chromowany_tlumik_super_okazja.html (otwórz link)
Avatar użytkownika
siwy1991
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez siwy1991 » 1/4/2008, 22:57

chłopacy :D
to doradzcie coś żeby chodziła głośniej bez żadnych wydatków
Avatar użytkownika
siwy1991
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez kamch » 1/4/2008, 23:06

Bez żadnych wydatków żeby głośniej chodziła to możesz sobie jedynie tłumik ściągnąć.. tak samo jakbyś chciał podnieść moc bez żadnych wydatków ;)

Jak w swojej ściągłem tłumik to dopiero fajnie chodziła :) Ludzie z 0,5km sie oglądali :P
Honda CBR 600 F2
kamch
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 26/11/2007, 23:56

Postprzez melvin » 1/4/2008, 23:26

no to kup od jakiegoś znajomego jakiś niepotrzebny tłumik od MZ czy WSK, poprzerabiaj domowymi metodami na przelot i żeby pasował do MZ i gotowe...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Adam M. » 2/4/2008, 02:07

MZ to 2 suw i przebijanie tlumika moze miec bardzo kiepski efekt dla mocy tego motocykla.
Poza tym zaloze sie ze wydech moze bedzie glosniejszy ale barwa brzmienia bedzie fatalna.

Adam M.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez simonw » 2/4/2008, 06:03

Podobnie jak Siekson - glowe ;)

Widzisz, nie ma co sie bulwersowac, a w sumie za to co napisales to juz powinienes otrzymac upomnienie badz czasowego bana na forum.

To o czym piszesz, jesto to typowy burasko-wiejsko-imprezowo-remizowy tjuning i tak na prawde odkopales u ludzi poklady dobrego nastroju. Jak juz wstali z pod biurka, zaczeli Ci odpisywac wiec nie dziw sie ze w taki sposob - sam temu jestes winien, prowokujac takie odpowiedzi.

Co do jakichkolwiek modyfikacji w 2T, wez pod uwage ze silniki wykonane w tej technologii potrzebuja odpowiedniego wydechu (z dyfuzorem) o odp srednicy, dlugosci itp, wiec o ile w 4T moglbys porozwiercac co bys chcial, a tyle tutaj po prostu nie bedzie Ci ciagnali tyle tak wiec pomysl taki se.

Pozatym byly juz takie tematy i jesli zapoznales sie z regulaminem tego forum, wiesz ze powinienes uzyc wyszukiwarki - nie wystawil bys sie na publiczne posmiewisko.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez cezare » 2/4/2008, 07:01

tak jak pisze przedmówca. - 100% agree..

znajomy w daaaawnych czasach ( stara dupa jestem ) - wziął brzeszczot i w 2t centralnie uciął nim końcówkę wydechu poszerzając ją znacznie - od tej pory wszyscy braliśmy go w każdej prędkości - ponieważ w daaawnych czasach nie było chromowanych wydechów po 150 pln ;) bo nie było żadnych wydechów ;) w sklepach - zaspawał to to spowrotem - a żeby zachować średnicę - zaspawał dookoła jakąś nakrętkę.. ( bo oczywiście końcówkę po ucieńciu wyżucił ) ...

Tym sposobem skończył mu się "sen o potędzę" - a został skatowany i obglucony stalą tłumik ....

peace

ps. tak jak przedmówca napisał - 2t potrzebują mieć odpowiednie ciśnienie wylotowe do poprawnej pracy silnika ( i tu karćcie bo może zciemniam ) - jego sprzęt zaraz po modyfikacji chodził bardzo głośno - wkręcał się na obroty bardzo nerwowo ( a szybko ) - ale ni jak na moc mus ię to nie przełożyło... tu był spadek....
Avatar użytkownika
cezare
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 682
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez simonw » 2/4/2008, 07:49

Nie bede Cie karcil, poniewaz masz racje ;)
Ogolnie prawie _zawsze_ modyfikacja ukladu wydechowego odbija sie zle na silniku. Wiesz, popatrz na to tak - goscie siedza latami projektujac silniki i wykonuja mase obliczen, nie robiac tego "na oko". Jezeli wyliczaja jakas dlugosc i srednice wydechu znaczy to ni mniej ni wiecej ale

- jest to optymalny uklad
- jest dopuszczony do ruchu
- daje max mocy (zakladajac inne czynniki)
- panuje w nim odp. cisnienie

Jest to wazne w samochodach i silnikach 4T jedynie CIUT mniej niz w 2T. Po prostu 4T bedzie gorzej chodzil (inaczej reagowal na gaz, itp) a 2T po prostu nie pojedzie i juz. Zwroc takze uwage, ze 2T maja zawory w wydechu (regulowane elektronicznie) ktore same w zaleznosci od obrotow zmieniaja srednice, zmieniajac tym samym cisnienie. Juz niewielkie zmiany przy 2T wydechu skutkuja totalnym rozjazdem parametrow, a wycinanie dyfuzora to po prostu jest ... jazzy xD
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez grzegorzgnap » 2/4/2008, 08:44

ale dajesz po jajach z tym tłumikiem co sie usmiałem
grzegorzgnap
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/5/2007, 11:13
Lokalizacja: kraków

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr