przebity tłumik
Posty: 43
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
przebity tłumik
przebity tłumik w mz etz???
jak to sie robi i czy dużo głośniej potem maszyna chodzi?
jak to sie robi i czy dużo głośniej potem maszyna chodzi?
-
siwy1991 - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
- Lokalizacja: Jarosław
Re: przebity tłumik
siwy1991 napisał(a):przebity tłumik w mz etz???
jak to sie robi i czy dużo głośniej potem maszyna chodzi?
buahaha - dokładnie - będzie chodził jak rasowy LITR a jak przebijesz bak to dopiero będzie super:D
Ostatnio edytowano 1/4/2008, 18:37 przez Meciek, łącznie edytowano 1 raz
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Wyzywasz ludzi od buraków a to jest typowo buracki pomysł na wieś-tuning.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
proponuje odciąć całą rure zostawić tylko tzw.kolanko , będzie głośno i ile mocy zdobędziesz!!!!!tylko pomyśl nad przewodami w stalowym oplocie bo możesz mieć problem z hamowaniem z tych około 250km/h
-
FZR600R - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 4/10/2006, 22:26
Dobrze odpowiem Ci bo widze ze jestes mlody i wojowniczy i nie zajarzyles o co kaman.
Robimy sobie jaja bo przebicie tłumika nic Ci nie da. Jest to najprostsza metoda na jego zniszczenie. A poprawianie akustyki motocykla poprzez takie zabiegi to jak zamontowanie spojlera od subaru do 20-letniego żuka i obklejenie go naklejkami mocy.
Ale jak bardzo chcesz to sa dwie "szkoly".
1. Wiertarka
2. Młotek i gwóźdź.
Pozdro super sztunt pollini piaggio 120km/h
Robimy sobie jaja bo przebicie tłumika nic Ci nie da. Jest to najprostsza metoda na jego zniszczenie. A poprawianie akustyki motocykla poprzez takie zabiegi to jak zamontowanie spojlera od subaru do 20-letniego żuka i obklejenie go naklejkami mocy.
Ale jak bardzo chcesz to sa dwie "szkoly".
1. Wiertarka
2. Młotek i gwóźdź.
Pozdro super sztunt pollini piaggio 120km/h
-
siekson - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
a w MZ nie ma wyciąganego środka z tłumika? może niech wyciągnie wnętrze i będzie git, bez metod siłowych...
nigdy nie miałem MZ więc nie jestem pewien jak wygląda od niej tłumik, w kobuzie da się wyciągnąć środek...
nigdy nie miałem MZ więc nie jestem pewien jak wygląda od niej tłumik, w kobuzie da się wyciągnąć środek...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
nie da sie wyciągnąć tłumik jest cały nie tak jak w innych motocyklach że np. końcówke można ściągnąć
prosze o to przykład
http://allegro.pl/item334517721_mz_etz_150_nowy_chromowany_tlumik_super_okazja.html (otwórz link)
prosze o to przykład
http://allegro.pl/item334517721_mz_etz_150_nowy_chromowany_tlumik_super_okazja.html (otwórz link)
-
siwy1991 - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
- Lokalizacja: Jarosław
Bez żadnych wydatków żeby głośniej chodziła to możesz sobie jedynie tłumik ściągnąć.. tak samo jakbyś chciał podnieść moc bez żadnych wydatków
Jak w swojej ściągłem tłumik to dopiero fajnie chodziła Ludzie z 0,5km sie oglądali
Jak w swojej ściągłem tłumik to dopiero fajnie chodziła Ludzie z 0,5km sie oglądali
Honda CBR 600 F2
- kamch
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 26/11/2007, 23:56
Podobnie jak Siekson - glowe
Widzisz, nie ma co sie bulwersowac, a w sumie za to co napisales to juz powinienes otrzymac upomnienie badz czasowego bana na forum.
To o czym piszesz, jesto to typowy burasko-wiejsko-imprezowo-remizowy tjuning i tak na prawde odkopales u ludzi poklady dobrego nastroju. Jak juz wstali z pod biurka, zaczeli Ci odpisywac wiec nie dziw sie ze w taki sposob - sam temu jestes winien, prowokujac takie odpowiedzi.
Co do jakichkolwiek modyfikacji w 2T, wez pod uwage ze silniki wykonane w tej technologii potrzebuja odpowiedniego wydechu (z dyfuzorem) o odp srednicy, dlugosci itp, wiec o ile w 4T moglbys porozwiercac co bys chcial, a tyle tutaj po prostu nie bedzie Ci ciagnali tyle tak wiec pomysl taki se.
Pozatym byly juz takie tematy i jesli zapoznales sie z regulaminem tego forum, wiesz ze powinienes uzyc wyszukiwarki - nie wystawil bys sie na publiczne posmiewisko.
Widzisz, nie ma co sie bulwersowac, a w sumie za to co napisales to juz powinienes otrzymac upomnienie badz czasowego bana na forum.
To o czym piszesz, jesto to typowy burasko-wiejsko-imprezowo-remizowy tjuning i tak na prawde odkopales u ludzi poklady dobrego nastroju. Jak juz wstali z pod biurka, zaczeli Ci odpisywac wiec nie dziw sie ze w taki sposob - sam temu jestes winien, prowokujac takie odpowiedzi.
Co do jakichkolwiek modyfikacji w 2T, wez pod uwage ze silniki wykonane w tej technologii potrzebuja odpowiedniego wydechu (z dyfuzorem) o odp srednicy, dlugosci itp, wiec o ile w 4T moglbys porozwiercac co bys chcial, a tyle tutaj po prostu nie bedzie Ci ciagnali tyle tak wiec pomysl taki se.
Pozatym byly juz takie tematy i jesli zapoznales sie z regulaminem tego forum, wiesz ze powinienes uzyc wyszukiwarki - nie wystawil bys sie na publiczne posmiewisko.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
tak jak pisze przedmówca. - 100% agree..
znajomy w daaaawnych czasach ( stara dupa jestem ) - wziął brzeszczot i w 2t centralnie uciął nim końcówkę wydechu poszerzając ją znacznie - od tej pory wszyscy braliśmy go w każdej prędkości - ponieważ w daaawnych czasach nie było chromowanych wydechów po 150 pln bo nie było żadnych wydechów w sklepach - zaspawał to to spowrotem - a żeby zachować średnicę - zaspawał dookoła jakąś nakrętkę.. ( bo oczywiście końcówkę po ucieńciu wyżucił ) ...
Tym sposobem skończył mu się "sen o potędzę" - a został skatowany i obglucony stalą tłumik ....
peace
ps. tak jak przedmówca napisał - 2t potrzebują mieć odpowiednie ciśnienie wylotowe do poprawnej pracy silnika ( i tu karćcie bo może zciemniam ) - jego sprzęt zaraz po modyfikacji chodził bardzo głośno - wkręcał się na obroty bardzo nerwowo ( a szybko ) - ale ni jak na moc mus ię to nie przełożyło... tu był spadek....
znajomy w daaaawnych czasach ( stara dupa jestem ) - wziął brzeszczot i w 2t centralnie uciął nim końcówkę wydechu poszerzając ją znacznie - od tej pory wszyscy braliśmy go w każdej prędkości - ponieważ w daaawnych czasach nie było chromowanych wydechów po 150 pln bo nie było żadnych wydechów w sklepach - zaspawał to to spowrotem - a żeby zachować średnicę - zaspawał dookoła jakąś nakrętkę.. ( bo oczywiście końcówkę po ucieńciu wyżucił ) ...
Tym sposobem skończył mu się "sen o potędzę" - a został skatowany i obglucony stalą tłumik ....
peace
ps. tak jak przedmówca napisał - 2t potrzebują mieć odpowiednie ciśnienie wylotowe do poprawnej pracy silnika ( i tu karćcie bo może zciemniam ) - jego sprzęt zaraz po modyfikacji chodził bardzo głośno - wkręcał się na obroty bardzo nerwowo ( a szybko ) - ale ni jak na moc mus ię to nie przełożyło... tu był spadek....
-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Nie bede Cie karcil, poniewaz masz racje
Ogolnie prawie _zawsze_ modyfikacja ukladu wydechowego odbija sie zle na silniku. Wiesz, popatrz na to tak - goscie siedza latami projektujac silniki i wykonuja mase obliczen, nie robiac tego "na oko". Jezeli wyliczaja jakas dlugosc i srednice wydechu znaczy to ni mniej ni wiecej ale
- jest to optymalny uklad
- jest dopuszczony do ruchu
- daje max mocy (zakladajac inne czynniki)
- panuje w nim odp. cisnienie
Jest to wazne w samochodach i silnikach 4T jedynie CIUT mniej niz w 2T. Po prostu 4T bedzie gorzej chodzil (inaczej reagowal na gaz, itp) a 2T po prostu nie pojedzie i juz. Zwroc takze uwage, ze 2T maja zawory w wydechu (regulowane elektronicznie) ktore same w zaleznosci od obrotow zmieniaja srednice, zmieniajac tym samym cisnienie. Juz niewielkie zmiany przy 2T wydechu skutkuja totalnym rozjazdem parametrow, a wycinanie dyfuzora to po prostu jest ... jazzy xD
Ogolnie prawie _zawsze_ modyfikacja ukladu wydechowego odbija sie zle na silniku. Wiesz, popatrz na to tak - goscie siedza latami projektujac silniki i wykonuja mase obliczen, nie robiac tego "na oko". Jezeli wyliczaja jakas dlugosc i srednice wydechu znaczy to ni mniej ni wiecej ale
- jest to optymalny uklad
- jest dopuszczony do ruchu
- daje max mocy (zakladajac inne czynniki)
- panuje w nim odp. cisnienie
Jest to wazne w samochodach i silnikach 4T jedynie CIUT mniej niz w 2T. Po prostu 4T bedzie gorzej chodzil (inaczej reagowal na gaz, itp) a 2T po prostu nie pojedzie i juz. Zwroc takze uwage, ze 2T maja zawory w wydechu (regulowane elektronicznie) ktore same w zaleznosci od obrotow zmieniaja srednice, zmieniajac tym samym cisnienie. Juz niewielkie zmiany przy 2T wydechu skutkuja totalnym rozjazdem parametrow, a wycinanie dyfuzora to po prostu jest ... jazzy xD
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
- grzegorzgnap
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/5/2007, 11:13
- Lokalizacja: kraków
Posty: 43
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości