Yamaha R6 '08 wersja USA jak przerobic kierunkowskazy
			Posty: 11
			 • Strona 1 z 1
		
	
Yamaha R6 '08 wersja USA jak przerobic kierunkowskazy
Prosze jak wiecie jak zajac sie tym i jaki to koszt piszcie. dziekuje za posty
				
			- 
				 
 Pabllllo
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 5/3/2008, 17:00
- Lokalizacja: jeszcze nie wiem / TSZ
- 
				 
 skwy
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Witam.Też miałem podobny problem.Porady dotyczyły albo podłączenia kabli albo samych żarówek.Sam jeszcze nie montowałem kierunków więc także interesuje mnie odpowiedz na to pytanie.
W necie znalazłem że albo trzeba nie podłączać jednego kabelka ,albo należy odłamać drucik masy w żarówce .
Może ktos już przerabiał kierunki i wie napewno jak to zrobić.
Jak ktoś wie niech da znać.
Pozdrawiam
				
			W necie znalazłem że albo trzeba nie podłączać jednego kabelka ,albo należy odłamać drucik masy w żarówce .
Może ktos już przerabiał kierunki i wie napewno jak to zrobić.
Jak ktoś wie niech da znać.
Pozdrawiam
- Rogaty79
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 5/1/2008, 20:14
- Lokalizacja: bydgoszcz
Ja nie wiem czemu wszyscy przerabiajÄ… te kierunki.
Przecież one tak fajnie wyglądają.
Jak jeżdże ze swoim moto na przegląd(VN 750 vulcan) to robię tak:
Wyjmuję żarówkę od kierunków styk odpowiedzialny za światło postojowe zaślepiam taśmą izolacyjną żeby nie było przepływu prądu i po kłopocie.Kierunki działają normalnie a postojówka nie świeci w kloszu kierunkowskazów.
Światła tak czy tak po uruchomieniu silnika dopiero się zapalają więc nie ma kłopotu.
Po przeglÄ…dzie wracam do stanu poprzedniego i jest oki.
Ja bym pozostawił światła postojowe w kloszach kierunkowskazów.
				
			Przecież one tak fajnie wyglądają.
Jak jeżdże ze swoim moto na przegląd(VN 750 vulcan) to robię tak:
Wyjmuję żarówkę od kierunków styk odpowiedzialny za światło postojowe zaślepiam taśmą izolacyjną żeby nie było przepływu prądu i po kłopocie.Kierunki działają normalnie a postojówka nie świeci w kloszu kierunkowskazów.
Światła tak czy tak po uruchomieniu silnika dopiero się zapalają więc nie ma kłopotu.
Po przeglÄ…dzie wracam do stanu poprzedniego i jest oki.
Ja bym pozostawił światła postojowe w kloszach kierunkowskazów.
- 
				 
 skwy
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
- 
				 
 skwy
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Jeżeli nie wymaga tego prawo, to ja bym zostawił takie światełka... imo wyglądaja zarąbiscie, no ale o gustach sie nie dyskutuje. 
Skwy, dobry, łatwy i szybki sposób!:)
				Skwy, dobry, łatwy i szybki sposób!:)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
			- 
				 
 motoman
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Do kierunkowskazow dochodza trzy przewody jeden masa, drudi zasilajacy pozycje w kierunkach a trzeci zasila kierunki. Miernikiem napiecia sprawdz gdzie jest napiecie caly czas  ,a w ktorym pojawia sie tylko w momencie wlaczenia kierunkow .podlacz wiec mase i ten przewod gdzie pojawia sie napiecie w czasie wlaczenia kierunkow ,ten trzeci gdzie jest napiecie caly czas nie podlaczaj i bedzie ok .pozdrawiam Jerzy.
				
			- jurekgpx
- Świeżak
- Posty: 81
- Dołączył(a): 9/3/2007, 19:33
- Lokalizacja: kwidzyn
			Posty: 11
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości
