Jaki ścigacz dla niewysokiej osoby?
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Jaki ścigacz dla niewysokiej osoby?
Witajcie,
Właśnie rozglądam się za ścigaczem - najlepiej ok. 750ccm. I tutaj mam dylemat... pare dni temu miałem okazje pojeździć Yamahą R1 2000r. Cud maszyna ale... no właśnie. Mam tylko 170cm wzrostu i manewrowanie na parkingu tą maszyną sprawiało mi wiele problemów. Po prostu nie dotykam ziemi całą stopą, co ma tu kolosalne znaczenie. Upaść oczywiście nie upadłem
ale musiałem się nieźle nagimnastykować.
I tu moje właściwe pytanie... czy inne motocykle są niższe? W zasadzie szukam "szczęścia" pośród GSXR, CBR albo ZX7R (z preferencją tego ostatniego). Który z nich jest najniższy? A może jakaś inna maszyna?
Pozdrawiam,
S.
Właśnie rozglądam się za ścigaczem - najlepiej ok. 750ccm. I tutaj mam dylemat... pare dni temu miałem okazje pojeździć Yamahą R1 2000r. Cud maszyna ale... no właśnie. Mam tylko 170cm wzrostu i manewrowanie na parkingu tą maszyną sprawiało mi wiele problemów. Po prostu nie dotykam ziemi całą stopą, co ma tu kolosalne znaczenie. Upaść oczywiście nie upadłem

I tu moje właściwe pytanie... czy inne motocykle są niższe? W zasadzie szukam "szczęścia" pośród GSXR, CBR albo ZX7R (z preferencją tego ostatniego). Który z nich jest najniższy? A może jakaś inna maszyna?
Pozdrawiam,
S.
- saintman
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30
nie chce mi sie sprawdzac za ciebie ale na pewno w danych technicznych tych motocykli znajdziesz wysokosc siodla. A jakby i dane fabryczne byly "zbyt wysokie" to na pewno mozna dokupic opcjonalnie nizsza kanape
-
siekson - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
dzikus napisał(a):A z tych ktore wymieniles to najnizsza jest chyba CBR.
Hmm... z tego co znalazłem to 900RR ma wysokość siedzenia 810cm, a ZX7R ma 800cm. A może coś źle odszukałem?
Inna sprawa to masa. ZX7R, mimo mniejszej pojemności, jest o ponad 20kg cięższe od 900RR. Czy ta różnica będzie mocno odczuwalna podczas manewrowania na parkingu?
Pozdr.
S.
- saintman
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30
Dla 2 osób super, wygodna, duża kanapa,gorąco polecam.
Tylko waga jest też duża i ją czuć, ale nie miałem z nią problemów w ogóle, a mam 175 cm wzrostu więc niewiele więcej niż Ty. Śmiało weź, a jak żona usiądzie z tyłu to 2 stopy położysz płasko na ziemi, przy jeździe solo prawie całą. Z pasażerem mimo wagi moto bliskiej 190 kg, też bardzo dobrze się spisuje maszyna, kierownica nie wpada w wibracje, nawet przy ostrym wyprzedzaniu.
Ogólnie motorek polecam, długi 1 bieg, niskie spalanie, wygodny i jak dla mnie bardzo ładny:)
Tylko waga jest też duża i ją czuć, ale nie miałem z nią problemów w ogóle, a mam 175 cm wzrostu więc niewiele więcej niż Ty. Śmiało weź, a jak żona usiądzie z tyłu to 2 stopy położysz płasko na ziemi, przy jeździe solo prawie całą. Z pasażerem mimo wagi moto bliskiej 190 kg, też bardzo dobrze się spisuje maszyna, kierownica nie wpada w wibracje, nawet przy ostrym wyprzedzaniu.
Ogólnie motorek polecam, długi 1 bieg, niskie spalanie, wygodny i jak dla mnie bardzo ładny:)
Dosiadam:
Cross:
Kawasaki KX 125 ccm
Honda CR 250 ccm
Yamaha Thundercat sprzedany
|~~|...Tomek CBR|~~| [*]
Cross:
Kawasaki KX 125 ccm
Honda CR 250 ccm
Yamaha Thundercat sprzedany

|~~|...Tomek CBR|~~| [*]
-
Vercef - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 181
- Dołączył(a): 19/11/2005, 10:15
- Lokalizacja: Zielona Góra
W sumie dobrze, ze wątek zszedł na temat CBR 600/900
Bo chciałem jeszcze o coś zapytać. Mianowicie, czy eksploatując motor spokojnie (umówmy się: powiedzmy do 8 tys. obr) jest duża różnica między 600 a 900? Czy 600 jest również na tyle elastyczna, że można nią sprawnie przyspieszać w niskim zakresie obrotów? Czy różnica 600/900 będzie bardzo odczuwalna?
Jak pisałem wcześniej, ostatnio miałem okazję pojeździć troszkę R1 2000r i jestem zachwycony tym, że niezależnie od obrotów oraz zapiętego biegu, motocykl wyrywa strasznie do przodu nawet po lekkim przekręceniu manetki. Czy decydując się ba CBR 600F F4 (coś ok. 2000r) różnica w dolnym zakresie obr. będzie aż tak strasznie wyczuwalna?
Bo jedni mówią, że różnica CBR 600 a 900 nie jest aż taka straszna, inni natomiast - że jest ogromna. Jak to jest naprawdę?

Jak pisałem wcześniej, ostatnio miałem okazję pojeździć troszkę R1 2000r i jestem zachwycony tym, że niezależnie od obrotów oraz zapiętego biegu, motocykl wyrywa strasznie do przodu nawet po lekkim przekręceniu manetki. Czy decydując się ba CBR 600F F4 (coś ok. 2000r) różnica w dolnym zakresie obr. będzie aż tak strasznie wyczuwalna?
Bo jedni mówią, że różnica CBR 600 a 900 nie jest aż taka straszna, inni natomiast - że jest ogromna. Jak to jest naprawdę?
- saintman
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30
Dziś mialem przemiłą okazje śmignąć się na R1 '04 i powiem że jestem pod meeeega wrazeniem
tak mi sie podoba motorek, z jazdy rzecz jasna, bo z wygladu to wiadomo
Ogólnie wyglada to tak. U mnie moto najlepiej sie zbiera od około 8-13 tyś obrotów, a R1 zbiera sie tak jak moj w tym przedziale od około 5-7 może 8tyś obrotów, a pozniej... to sie zaczyna
tak moto ciagnie, 1 zaczalem spokojnie, 11tyś obrotów, 2 ogień znow około 11tyś obrotów, 3 spojrzalem na licznik 198kmph, a obrotomierz na paru tysiacach obrotów
taki lajcik... szok, moj przy 200 juz traci werwe
a ten dopiero zaczyna oddychać!!!!
powiem ze pierwszy raz jezdzilem litrem
polecam 





powiem ze pierwszy raz jezdzilem litrem


lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Hoffman napisał(a):A wiec jednak! Tyle frajdy! Jesli nie chcesz zbyt szybko znudzic sie motocyklami polecam R1 na pierwsze moto!
Ja teeeeż, ja teeeż! ooooo mamo

ale fajny, łagodny sprzęcik


lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości