Zobacz wÄ…tek - CBR 600 f2-problem...
NAS Analytics TAG

CBR 600 f2-problem...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CBR 600 f2-problem...

Postprzez lorek100 » 2/3/2008, 10:44

Witam. Opisze co siÄ™ dzieje?
Mam problem z pierwszym garem od prawej strony. Kilka dni temu kupiłem ten motocykl. Jak go zapalam chodzi na trzy gary rozgrzeje się i zaskakuje czwarty gar. Pomyślałem sobie - wynienie świecena nowe, co zrobiłem.
Wkręciłem wszystkie i zapalam - kręce, kręce i nic...Głupi nie włączyłem zapłonu...Poprawiłem błąd i zapaliła ale znów na 3 gary, rozgrzała się i zaskoczył 4... Co jest grane? Świeca padła, czy to może coś innego?

W jakim położenu musi być kranik(góra-środek-dół)? Może zalewam tą świece?
lorek100
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2/3/2008, 10:34


Postprzez lorek100 » 2/3/2008, 16:49

Odświerzam moje pytanie:
Tak sobie pomyslałem- Może to być wina akumulatora?(jest słaby), może nie dawać pożadnego kopa w czasie kręcenia?
lorek100
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2/3/2008, 10:34


Postprzez jurekgpx » 2/3/2008, 17:10

Prawdopodobnie masz za maly luz na zaworze w tym garze ,musisz sprawdzic.pozdrawiam.
jurekgpx
Świeżak
 
Posty: 81
Dołączył(a): 9/3/2007, 19:33
Lokalizacja: kwidzyn

Postprzez motoman » 2/3/2008, 17:21

jurekgpx napisał(a):Prawdopodobnie masz za maly luz na zaworze w tym garze ,musisz sprawdzic.pozdrawiam.


a dlaczego tak?
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez lorek100 » 2/3/2008, 17:37

Ale jak siÄ™ rozgrzeje to jest wporzÄ…dku...
lorek100
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2/3/2008, 10:34

Postprzez elco » 2/3/2008, 18:42

raczej nie winilbym za to akumulatora, swiec czy przewodow wysokiego napiecia. Ktos na forum niedawno juz o to pytal. poszukaj, moze uda ci sie cos znalezc. Prawdopodnie uszkodzona moze byc ktoras z cewek.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez skwy » 2/3/2008, 18:47

elcommendante napisał(a):raczej nie winilbym za to akumulatora, swiec czy przewodow wysokiego napiecia. Ktos na forum niedawno juz o to pytal. poszukaj, moze uda ci sie cos znalezc. Prawdopodnie uszkodzona moze byc ktoras z cewek.


Na cewki raczej bym nie postawił gdyż są dwie które zasilają cztery świece.
Gdyby padła jedna cewka to by nie palił na dwa gary.

Tak jak ktoś wcześniej napisał sprawdź zawory.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez jurekgpx » 3/3/2008, 21:55

obstawal bym przy malych luzach na zaworach, w miare nagrzewania silnika rosna luzy silnik dostaje kompresji i zaczyna dzialac normalnie.mysle ze sprawdzenie luzow to nie problem zajmie pare godzinek i sprawa moze sie rozwiazac i moze byc po problemie .pozdrawiam.
jurekgpx
Świeżak
 
Posty: 81
Dołączył(a): 9/3/2007, 19:33
Lokalizacja: kwidzyn

Postprzez elco » 3/3/2008, 22:27

jurekgpx napisał(a):obstawal bym przy malych luzach na zaworach, w miare nagrzewania silnika rosna luzy silnik dostaje kompresji i zaczyna dzialac normalnie.mysle ze sprawdzenie luzow to nie problem zajmie pare godzinek i sprawa moze sie rozwiazac i moze byc po problemie .pozdrawiam.


zajmie pare ladnych godzin. CBR f2 jest troche malo ciekawie rozwiazana kosntrukcyjnie i żeby dostać się do zaworów trzeba się sporo napocic. Komus kto tego jeszcze nigdy nie robil polecam serwis. Zaby dostac sie do pokrywyy trzeba rozebrac prawie pol motocykla - posciagac wiekszosc plastikow, pozniej sciagnac chlodnice i kilka innych rzeczy. Dostanie sie jeszcze do zaworow wydechowych jest dosc latwe, ale wkladanie szczelinomierza w ssace pod takim dziwnym katem sprawia nie lada problemy. Juz nie wspominam o wymianie plytek.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez jurekgpx » 4/3/2008, 19:28

mozemy sobie pogdybac ale mysle ze samo sie nie zrobi.a jezeli dla kogos to za duzo roboty to zawsze mozna oddac do serisu,zawsze jest jakies wyjscie z tej sytuacji.
jurekgpx
Świeżak
 
Posty: 81
Dołączył(a): 9/3/2007, 19:33
Lokalizacja: kwidzyn

Postprzez elco » 4/3/2008, 19:36

oczywiscie, ze samo sie nie zrobi
po prostu chcialem tylko ostrzec, ze jest dosc skomplikowana sprawa i jezeli ktos tego nigdy nie robil to radze oddac motocykl do serwisu i poprosic o mozliwosc przygladania sie naprawie
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Krzycho-cbr » 5/3/2008, 01:39

Co do kranika....
Pozycja "w dół" - otwarty przy pełnym stanie paliwa
Pozycja "w górę" - rezerwa
Pozycja "środek" - zamknięte
Być może jeden z gaźników wymaga regulacji, bądź naprawy. Może rzeczywiście zalewać świecę.
Avatar użytkownika
Krzycho-cbr
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza

Postprzez kamch » 11/3/2008, 19:33

Ja mam pytanie odnoście f2, przy ilu jest odcięcie? Na biegu jałowym wiem że jest 13,5tyś, a np. jak jade na 2-ce do końca to przy 11,5tyś chwile jakby się zadławi i leci tak do 12,5. Dzisiaj jechałem to na 6-stce i 12,5tyś obrotów, cos około 215km/h i więcej nie chciała iść..
I jeszcze pytanie, jak się sprawdza olej, bagnet trzeba wkręcać żeby zobaczyć poziom oleju, czy tylko przyłożyć? No i jeszcze takie pytanie, czy jak przy szybciej jezdzie jak wrzucacie 2-ke to wam czasami nie wchodzi, tylko na luz? Wiem że moto ma swoje lata i może to być dlatego :) Moto to F2 USA version
Honda CBR 600 F2
kamch
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 26/11/2007, 23:56

Postprzez elco » 11/3/2008, 21:12

Bagnet wystarczy wlozyc, zeby sprawdzic stan oleju.
W przypadku juz nieco zuzytych skrzyni biegow (m.in. efekt jazdy na gumie) w F2, przy wyzszych obrotach pojawia sie tego typu problem i ja takze sie z nim borykam. Trzeba zmieniac bieg zdecydowanie i przy mozliwie niskich obrotach.

CBR F2 USA version - znaczy sie CBR California
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê