Czy potrzebna tylko synchronizacja??
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Czy potrzebna tylko synchronizacja??
Witam. Zainteresowałem sie Suzuki GSX 600F. Jestem na kupnie, rozmawiałem z właścicielem i z rozmowy można wnioskować ze jest wszystko ok, przywieziony w listopadzie 2007 do polski z belgi, przygotowany do sezonu tzn. filtry, olej, świece, jednakże wspomniał cos ze czasem zdarza mu sie "przebierać", poratujcie czy to rzeczywiście może być synchronizacja,<przebieg 52 tyś> ponieważ mam przejechać 350 km zeby go zobaczyć i chciałbym wiedzieć co to moze być lub w jaki sposób to zdjagnozować na miejscu, a tak w nawiasie to ile taka synchronizacja moze kosztować??pozdrawiam, dzięki
"...piękno i siła tkwi w prostocie..."
- pawlus
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 10/2/2008, 11:04
- Lokalizacja: Kraków
Belgowie nie złuną z dbałości o sprzęt .. . sprawdź w serwisówce czy trzeba zaglądać do zaworów... u mnie regulacja jest na płytkach - pierwsze zaglądnięcie nastąpiło jak serwisówka mówiła i było to przy 42k km - jak mechanik z Yamahy powiedział - niemusiał NIC zmieniać = moto nie było katowane
... a po synchornizacji gaźników prawie spadłem ze sprzęta jak mu odkręciłem przy wyprzedzaniu - no zaskoczył mnie
...


-
cezare - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
w moim GSXF filt powietrza synchro i zawory co 12 tys koszt ok 200 zl +70 filtr olej co 6 tys koszt 120 z filtrem!!np klocki jeden komplet 100 zl!!!a ktory rok tego gsxf? aaaa i jak ma przebieg 52 tys to licz sie z tym ze rozrzad bedzie do wymiany ...a tu juz koszt ok 400 zl z robocizna...
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
To raczej do mechaniki, ale brak zapłonu może być spowodowany kiepskimi świecami, kablami, jak również brakiem synchro. Scenariusza typu słaba kompresja na którymś garze nie zakładam, choć i taka ewentualność może wystąpić.
Zmiana świec na początek - nie pomoże to zrobić synchro i zajrzeć w zaworki.
Jak jesteś zdecydowany to kup świece i przed zakupem każ wymienić... jak pomoże to ceny nie zbijesz
Zmiana świec na początek - nie pomoże to zrobić synchro i zajrzeć w zaworki.
Jak jesteś zdecydowany to kup świece i przed zakupem każ wymienić... jak pomoże to ceny nie zbijesz

http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
To suzuki jest z 91 roku i normalnie pali<Grzybu," ale brak zapłonu może być spowodowany kiepskimi świecami, kablami, jak również brakiem synchro".>, tylko właściciel wspominał że czasem przebiera, czy mozna to nazwać delikatnym dławieniem przy odkręceniu manetki. Zresztą poniżej link, wiec sami oceńcie co ono warte na oko:)pozdrawiam
http://moto.gratka.pl/tresc/suzuki-gsx- ... 2097d1&s=7
http://moto.gratka.pl/tresc/suzuki-gsx- ... 2097d1&s=7
"...piękno i siła tkwi w prostocie..."
- pawlus
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 10/2/2008, 11:04
- Lokalizacja: Kraków
no jak na ten rok nie jest zly!!!w opisie jest napisane ze jest przygotowany do sezonu wiec...synchro bylo robione....z tym przebiegiem jesli jest rzeczywisy mozesz liczyc sie z wymiana rozrzadu!!!
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Ja pod pojęciem przebiera rozumiem nie równe obroty i chwilowe dławienie silnika na wyższych. Tak wnioskuje z rozmowy telefonicznej, jednakże dokładnie sie nie dopytałem co mam rozumieć pod słowem " przebiera". Jeśli chodzi o przygotowanie do sezonu, to synchro nie było robione, właściciel mówił ze właśnie na jakimś forum mu doradzono, ze te objawy "przebieranie" to wina braku synchronizacji. A jak to zdjagnozować na miejscu, czy to tylko synchronizacja?
"...piękno i siła tkwi w prostocie..."
- pawlus
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 10/2/2008, 11:04
- Lokalizacja: Kraków
Wiem że właściciel sie nie przyzna ze coś jest nie tak,jednakże podoba mi sie ten model.Stać mnie na niego i nie chce jeszcze czekać i zbierać<chociaż nie zbierałem:D>postanowiłem zacząć ten sezon na moto, ale to też nie desperacja, nie chce sie wpakować w jakiegoś klopsa:/. A powiedzcie mi w jaki sposób można zdiagnozować czy synchro wystarczy?Szkoda by było mojej drogi przez pół Polski:/
"...piękno i siła tkwi w prostocie..."
- pawlus
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 10/2/2008, 11:04
- Lokalizacja: Kraków
Jak wyżej napisałem - wymień najpierw świece - to typowe objawy zimową porą. (można powiedzieć 60% sprzętów zimą robi takie numery jeśli się z nimi źle postępuje
Z TYM, ŻE, właśnie dlatego zimą łatwiej opchnąć coś co ma podobne objawy spowodowane np. nieszczelnością zaworów itp.)
Dlatego mówię - świece na dzień dobry - jak nie to, to możesz diagnozować dalej, albo sobie odpuścić.
Poprostu bez oględzin nie powiem ci na 100%, że synchro czy wymiana świec wystarczy. Zawsze jest jakiś % ryzyka.
A co to za przygotowanie do sezonu, jeśli występują problemy o których piszesz?
Wahania obrotów mogą wskazywać na zużyte membrany (choć niekoniecznie) a dławienie przy nagłym otwarciu gazu (na rozgrzanym piecu) na brak sychronizacji (choć też niejednoznacznie)
Zaraz mnie pewnie ktoś pogoni, że to nie ten dział

Dlatego mówię - świece na dzień dobry - jak nie to, to możesz diagnozować dalej, albo sobie odpuścić.
Poprostu bez oględzin nie powiem ci na 100%, że synchro czy wymiana świec wystarczy. Zawsze jest jakiś % ryzyka.
A co to za przygotowanie do sezonu, jeśli występują problemy o których piszesz?
Wahania obrotów mogą wskazywać na zużyte membrany (choć niekoniecznie) a dławienie przy nagłym otwarciu gazu (na rozgrzanym piecu) na brak sychronizacji (choć też niejednoznacznie)
Zaraz mnie pewnie ktoś pogoni, że to nie ten dział

http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
to przygotowanie do sezonu to sporo okrojone->bo swiece olej i filtr to podstawa
a maszyna niczego sobie
moze pogadaj z kolesiem niech zrobi synchro jak pomoze to mu za nie oddasz bo powinien byc pewien swojego sprzetu
a tak apropo to u mnie kolo robi synchro za 50 zl i robil je wszystkim moim kumplom i sa zadowoleni
pzdr
a maszyna niczego sobie
moze pogadaj z kolesiem niech zrobi synchro jak pomoze to mu za nie oddasz bo powinien byc pewien swojego sprzetu
a tak apropo to u mnie kolo robi synchro za 50 zl i robil je wszystkim moim kumplom i sa zadowoleni
pzdr
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości