Zobacz wÄ…tek - Czy potrzebna tylko synchronizacja??
NAS Analytics TAG

Czy potrzebna tylko synchronizacja??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Czy potrzebna tylko synchronizacja??

Postprzez pawlus » 1/3/2008, 16:27

Witam. Zainteresowałem sie Suzuki GSX 600F. Jestem na kupnie, rozmawiałem z właścicielem i z rozmowy można wnioskować ze jest wszystko ok, przywieziony w listopadzie 2007 do polski z belgi, przygotowany do sezonu tzn. filtry, olej, świece, jednakże wspomniał cos ze czasem zdarza mu sie "przebierać", poratujcie czy to rzeczywiście może być synchronizacja,<przebieg 52 tyś> ponieważ mam przejechać 350 km zeby go zobaczyć i chciałbym wiedzieć co to moze być lub w jaki sposób to zdjagnozować na miejscu, a tak w nawiasie to ile taka synchronizacja moze kosztować??pozdrawiam, dzięki
"...piękno i siła tkwi w prostocie..."
pawlus
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/2/2008, 11:04
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Leitho » 1/3/2008, 16:35

a co to znaczy przebierac?
znaczy sie przebiera sie w lateks i straszy ludzi po zmroku?
synchron to od 100 ci zrobia
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL


Postprzez Labiss » 1/3/2008, 16:42

Synchro nie zaszkodzi.W moim wypadku kosztowało 120 zł.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez goOly19 » 1/3/2008, 18:54

przebieraniec zorro? hahaha
929 dlaczego honda ? bo .... HONDA TO HONDA;D
goOly19
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4/8/2007, 12:49

Postprzez cezare » 1/3/2008, 20:50

Belgowie nie złuną z dbałości o sprzęt .. . sprawdź w serwisówce czy trzeba zaglądać do zaworów... u mnie regulacja jest na płytkach - pierwsze zaglądnięcie nastąpiło jak serwisówka mówiła i było to przy 42k km - jak mechanik z Yamahy powiedział - niemusiał NIC zmieniać = moto nie było katowane ;) ... a po synchornizacji gaźników prawie spadłem ze sprzęta jak mu odkręciłem przy wyprzedzaniu - no zaskoczył mnie ;) ...
Avatar użytkownika
cezare
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 682
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez palgumeniedusze » 1/3/2008, 22:26

w moim GSXF filt powietrza synchro i zawory co 12 tys koszt ok 200 zl +70 filtr olej co 6 tys koszt 120 z filtrem!!np klocki jeden komplet 100 zl!!!a ktory rok tego gsxf? aaaa i jak ma przebieg 52 tys to licz sie z tym ze rozrzad bedzie do wymiany ...a tu juz koszt ok 400 zl z robocizna...
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Grzybu » 2/3/2008, 09:20

To raczej do mechaniki, ale brak zapłonu może być spowodowany kiepskimi świecami, kablami, jak również brakiem synchro. Scenariusza typu słaba kompresja na którymś garze nie zakładam, choć i taka ewentualność może wystąpić.

Zmiana świec na początek - nie pomoże to zrobić synchro i zajrzeć w zaworki.

Jak jesteś zdecydowany to kup świece i przed zakupem każ wymienić... jak pomoże to ceny nie zbijesz ;)
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez pawlus » 2/3/2008, 21:27

To suzuki jest z 91 roku i normalnie pali<Grzybu," ale brak zapłonu może być spowodowany kiepskimi świecami, kablami, jak również brakiem synchro".>, tylko właściciel wspominał że czasem przebiera, czy mozna to nazwać delikatnym dławieniem przy odkręceniu manetki. Zresztą poniżej link, wiec sami oceńcie co ono warte na oko:)pozdrawiam

http://moto.gratka.pl/tresc/suzuki-gsx- ... 2097d1&s=7
"...piękno i siła tkwi w prostocie..."
pawlus
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/2/2008, 11:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez palgumeniedusze » 2/3/2008, 21:55

no jak na ten rok nie jest zly!!!w opisie jest napisane ze jest przygotowany do sezonu wiec...synchro bylo robione....z tym przebiegiem jesli jest rzeczywisy mozesz liczyc sie z wymiana rozrzadu!!!
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Kedar-88 » 2/3/2008, 21:58

nooo ale powiedz nam co to znaczy przebiera, bo ja np. niema pojęcia..
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez pawlus » 2/3/2008, 22:33

Ja pod pojęciem przebiera rozumiem nie równe obroty i chwilowe dławienie silnika na wyższych. Tak wnioskuje z rozmowy telefonicznej, jednakże dokładnie sie nie dopytałem co mam rozumieć pod słowem " przebiera". Jeśli chodzi o przygotowanie do sezonu, to synchro nie było robione, właściciel mówił ze właśnie na jakimś forum mu doradzono, ze te objawy "przebieranie" to wina braku synchronizacji. A jak to zdjagnozować na miejscu, czy to tylko synchronizacja?
"...piękno i siła tkwi w prostocie..."
pawlus
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/2/2008, 11:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kedar-88 » 2/3/2008, 22:49

słuchaj właściciel ci powie wszystko żeby sprzedać....lepiej do zbieraj trochę i kup np bandita
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez pawlus » 2/3/2008, 22:59

Wiem że właściciel sie nie przyzna ze coś jest nie tak,jednakże podoba mi sie ten model.Stać mnie na niego i nie chce jeszcze czekać i zbierać<chociaż nie zbierałem:D>postanowiłem zacząć ten sezon na moto, ale to też nie desperacja, nie chce sie wpakować w jakiegoś klopsa:/. A powiedzcie mi w jaki sposób można zdiagnozować czy synchro wystarczy?Szkoda by było mojej drogi przez pół Polski:/
"...piękno i siła tkwi w prostocie..."
pawlus
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/2/2008, 11:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kedar-88 » 2/3/2008, 23:14

no nie można zdiagnozować czy synchro wystarczy....robisz jedno jak nie pomoże to szukasz dalej
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Grzybu » 3/3/2008, 18:12

Jak wyżej napisałem - wymień najpierw świece - to typowe objawy zimową porą. (można powiedzieć 60% sprzętów zimą robi takie numery jeśli się z nimi źle postępuje :P Z TYM, ŻE, właśnie dlatego zimą łatwiej opchnąć coś co ma podobne objawy spowodowane np. nieszczelnością zaworów itp.)

Dlatego mówię - świece na dzień dobry - jak nie to, to możesz diagnozować dalej, albo sobie odpuścić.

Poprostu bez oględzin nie powiem ci na 100%, że synchro czy wymiana świec wystarczy. Zawsze jest jakiś % ryzyka.

A co to za przygotowanie do sezonu, jeśli występują problemy o których piszesz?

Wahania obrotów mogą wskazywać na zużyte membrany (choć niekoniecznie) a dławienie przy nagłym otwarciu gazu (na rozgrzanym piecu) na brak sychronizacji (choć też niejednoznacznie)

Zaraz mnie pewnie ktoś pogoni, że to nie ten dział :?
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez limak14 » 3/3/2008, 19:55

to przygotowanie do sezonu to sporo okrojone->bo swiece olej i filtr to podstawa
a maszyna niczego sobie
moze pogadaj z kolesiem niech zrobi synchro jak pomoze to mu za nie oddasz bo powinien byc pewien swojego sprzetu
a tak apropo to u mnie kolo robi synchro za 50 zl i robil je wszystkim moim kumplom i sa zadowoleni
pzdr
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê