Honda CBF 600s Problem z silnikiem i obrotami
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Honda CBF 600s Problem z silnikiem i obrotami
Witam!!
Jestem nowym użytkownikiem forum. Posiadam motocykl Honda CBF600 '05. Mam problem z obrotami w silniku. Silnik bardzo wolno schodzi z obrotów a bardzo często mu sie zdarza ze nieschodzi wogóle tylko obroty zatrzymują sie na 4000-5000. Jak zapale motocykl to trzyma obroty takie jak powinny być ok 1500. Jak sie silnik zagrzeje to przykęcenie manetki gazu nic niepomaga silnik trzyma obroty w w/w zakresie. Jest to szczególnei odczuwalne podczas dojeżdzania do skrzyżowań lub wysprzeglania. Jeżeli "hamuje" sielnik (przy wisniętym hamulcu na biegu delikatne zwolnie sprzelo to silnik powraca do obrotów minimalnych i obroty sie utrzymują) ale to trwa do do czasu kiedy znowu nie rusze z miejsca. Narazie sie to niedzieje to na okrągło ale potrzebuje to naprawić. Niewiem czym to może być spowodowane, sprawdzałem:
linke nieblokuje sie,
ssanie sie wyłącza,
przepatrzyłem już wszystko,
moto jest w badrzo dobrej kondycji poza wymieniona wada,
ma mały przebieg ok 6000km
moto był sporowadzony i poprzedni właściciel wykonał kompletny serwis ok 2000km temu.
Bardzo jest to denrwujaca wada podczs jazdy bo motocykl "nieodpuszcza" podczas jazdy. Denerwuje mnie to w szczególności podczas jazdy na zakrętach gdzie musze zakazdym razem hamowac jeżeli chce zeby prędkośc obrotowa spadła poniżej 5000 oraz przy dojeżdrzaniu do skrzyżowań gdzie po wysprzęgleni motorek "wyje".
Czy któryś z forumowiczów miał podobny problem z motocylkem co należy zrobić
Pozdrawiam!!
Jestem nowym użytkownikiem forum. Posiadam motocykl Honda CBF600 '05. Mam problem z obrotami w silniku. Silnik bardzo wolno schodzi z obrotów a bardzo często mu sie zdarza ze nieschodzi wogóle tylko obroty zatrzymują sie na 4000-5000. Jak zapale motocykl to trzyma obroty takie jak powinny być ok 1500. Jak sie silnik zagrzeje to przykęcenie manetki gazu nic niepomaga silnik trzyma obroty w w/w zakresie. Jest to szczególnei odczuwalne podczas dojeżdzania do skrzyżowań lub wysprzeglania. Jeżeli "hamuje" sielnik (przy wisniętym hamulcu na biegu delikatne zwolnie sprzelo to silnik powraca do obrotów minimalnych i obroty sie utrzymują) ale to trwa do do czasu kiedy znowu nie rusze z miejsca. Narazie sie to niedzieje to na okrągło ale potrzebuje to naprawić. Niewiem czym to może być spowodowane, sprawdzałem:
linke nieblokuje sie,
ssanie sie wyłącza,
przepatrzyłem już wszystko,
moto jest w badrzo dobrej kondycji poza wymieniona wada,
ma mały przebieg ok 6000km
moto był sporowadzony i poprzedni właściciel wykonał kompletny serwis ok 2000km temu.
Bardzo jest to denrwujaca wada podczs jazdy bo motocykl "nieodpuszcza" podczas jazdy. Denerwuje mnie to w szczególności podczas jazdy na zakrętach gdzie musze zakazdym razem hamowac jeżeli chce zeby prędkośc obrotowa spadła poniżej 5000 oraz przy dojeżdrzaniu do skrzyżowań gdzie po wysprzęgleni motorek "wyje".
Czy któryś z forumowiczów miał podobny problem z motocylkem co należy zrobić
Pozdrawiam!!
- boczek
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 20/1/2008, 14:33
to moto jest juz na wtrysku?? bo nie pamiętam od którego roku byly?? napisz jeszcze w mwchnice motocyklowej tam wiecej sie dowiesz pewnie?? ale jak moto jest na wtrysku to raczej cos z Wtryskiem albo jakims czujnikiem popytaj w serwisie
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
Ja miałem tak w samochodzie i powodem awarii u mnie był silnik krokowy, ktory jest odpowiedzialny za utrzymanie okreslonych obrotow na luzie.
Ale czy ty masz cos takiego w moto to watpie.
Ale czy ty masz cos takiego w moto to watpie.
<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
u mojego kolegi w hondzie przy szlifie pękła jakaś plastikowa część przy przepustnicy co powodowało ze obroty były na 3500 cały czas. proponuje do serwisu pod kompa podłączyc
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
Witam!
Odnośnie motocykla to jest on jeszcze na gaźniku. jest to silnik z cbr 600 tylko ze oddławiony. A problem z mechanikiem polega na tym ze jestem teraz w Irlandii , a tu za samo popatrzenie na motocykl to kroją niewobrażalne sumy . A z tego co zauważyłem to motorek jest po szlifie zauważyłem to jak zdiołem plastiki.
Odnośnie motocykla to jest on jeszcze na gaźniku. jest to silnik z cbr 600 tylko ze oddławiony. A problem z mechanikiem polega na tym ze jestem teraz w Irlandii , a tu za samo popatrzenie na motocykl to kroją niewobrażalne sumy . A z tego co zauważyłem to motorek jest po szlifie zauważyłem to jak zdiołem plastiki.
- boczek
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 20/1/2008, 14:33
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości