junak m 10 turbo diesel
Posty: 13
• Strona 1 z 1
junak m 10 turbo diesel
słyszał ktos o motorze junak ktory jezdzi na gazie ? a teraz jestem w trakcie przebudowy silnika na turbo diesel ? słyszał ktos moze o podobnym przypadku motoru na rope mojego zamierzam odpalic na poczatku stycznia
- adam hydro-wis
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 25/12/2007, 19:53
Ludzie różne głupoty wyprawiają!!
Jeśli profesjonalnie podejdziesz do sprawy to dostaniesz dużo oklasków ale jeśli zrobisz CHAŁE to będzie bardzo wielka krytyka
Jeśli profesjonalnie podejdziesz do sprawy to dostaniesz dużo oklasków ale jeśli zrobisz CHAŁE to będzie bardzo wielka krytyka
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
o motocyklach w dieslach troche slyszalem.
a jezeli chodzi o motocykl na gaz, to w ktoryms motocyklu byl artykul o Dnieprze, tudziez Uralu przerobionym przez Polaka. Bardzo ciekawe rozwiazania i co najawazniejsze motocykl jezdzil
a jezeli chodzi o motocykl na gaz, to w ktoryms motocyklu byl artykul o Dnieprze, tudziez Uralu przerobionym przez Polaka. Bardzo ciekawe rozwiazania i co najawazniejsze motocykl jezdzil

Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Pamiętam Też artykuł w motocyklu o moto z silnikiem diesla który miał dwa wały korbowe sprzężone ze sobą które obracały się w przeciwnych kierunkach.
Zdziełali go chyba Niemcy jak dobrze kojarze.
Zdziełali go chyba Niemcy jak dobrze kojarze.
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Hoffman napisał(a):skwy napisał(a):(...) dwa wały korbowe sprzężone ze sobą które obracały się w przeciwnych kierunkach. (...)
Nie mogły być sprzężone skoro obracały się w przeciwnych kierunkach.
A połącz ze sobą dwa koła zębate czy one nie będą si obracały?
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
nie chodzi mi o to zeby jezdzic taniej czy cos w tym stylu na gazie jezdzi bez zadnego problemu pali na samym gazie bez paliwa moge nawet wysłac filmik i do tego mam cała dokumentacje zdjeciowa i dokładne opisy tego co juz wykonałem z zwiazkiem na przebudowe na turbo diesel o o tym motorze co miał miec dwa wały to jest tylko prototyp nigdy nie został wykonany mam artykuł w polsce napewno nikt nie ma motoru disela z turbo sprezarka moze i robie to znudow ale raczej z pasji do motorow i checi stworzenia czegos nowego innego
- adam hydro-wis
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 25/12/2007, 19:53
niedawno byl na forum gosciu co prezentowal swoje moto przerobione na gaz wraz z fotkami i opisem i troche po nim pojechaliscie...szybko sie wam odmienia
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Hoffman napisał(a):skwy napisał(a):A połącz ze sobą dwa koła zębate czy one nie będą si obracały?
Nie nie nie nie nie!! Pytałem się siostry mojego kolegi i mówiła, że to niemożliwe!!
To niech ta siostra przyjdzie do mnie na konsultacje

-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Pomian napisał(a):skwy pamiętaj schłodzić wcześniej szampanaHoffman masz jeszcze jakąś siostre której coś trzeba wyjaśnić??
:D
Myślałem o grzanym Winie gdyby była lekko zmarznięta

i o lejcach gdyby była zbyt szybka

-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Scigacz CZ-1 takze ma 2 waly korbowe obracajace sie w przeciwnych kierunkach, co jednak nigdzie dokladnie nie bylo wyjasnione
Co do tego gazu, to Gumis zauwaz ze pojechali go ludzie nie tyle za prace wlozona w przebudowe (bo o ile pamietam - zrobil to pozadnie i bezpiecznie i tego nikt nie kwestionowal) tylko krytyce podlegal sam pomysl moto na gaz
Ani wiecej mocy, ani tak znow taniej ani lepiej.
Co do turbo-D taniej, mocniej lepiej w kazdym calu
I ja osobiscie nie ufam butli z gazem i uwazam ze gaz NIE jest dobry do silnikow benzynowych nie jest ciecza, nie ma lepkosci i wogole nie i juz
musi niszczyc silnik i powodowac jego wieksze zuzycie. Co innego ropa, do tego z turbina - powinien kopac jak mlody mustang o ile waga silnika nie bedzie mu kamieniem u koła.

Co do tego gazu, to Gumis zauwaz ze pojechali go ludzie nie tyle za prace wlozona w przebudowe (bo o ile pamietam - zrobil to pozadnie i bezpiecznie i tego nikt nie kwestionowal) tylko krytyce podlegal sam pomysl moto na gaz

Co do turbo-D taniej, mocniej lepiej w kazdym calu


Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
W dobie lotów na księżyc i marsa można już zmniejszyć wagę silnika spalinowego z zapłonem samoczynnym.
A i moc też już niczego sobie.
Tylko dalej koszty produkcji takiej siłowni są dość wysokie i na razie zdają egzamin w osobówkach i ciężarówkach.
Ale samemu można się pobawić przy odrobinie samozaparcia.
A i moc też już niczego sobie.
Tylko dalej koszty produkcji takiej siłowni są dość wysokie i na razie zdają egzamin w osobówkach i ciężarówkach.
Ale samemu można się pobawić przy odrobinie samozaparcia.
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości