Zobacz wątek - suzuki gsxr 600 srad na kryzach... Czy wymiana walkow ????
NAS Analytics TAG

suzuki gsxr 600 srad na kryzach... Czy wymiana walkow ????

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

suzuki gsxr 600 srad na kryzach... Czy wymiana walkow ????

Postprzez kaziumoto » 2/11/2007, 12:55

Suzuki gsxr 600 srad 99r. Mam problem przywioozlem ja z niemiec i ma wlozone kryzy w gardziel w briefie jest napisane ze ma 25KW...w gaznikach mam dysze 1#135 2#132,5 3#132,5 4#135 w serwisowce jest napisane ze maja byc 125 i 122,5 jak wyciagbe kryzy chodzi tylko na wolnych obrorach gdy dodam gazu gasnie... Czy musze mu wymienic walki rozrzadu?????? i laczego ma dysze wieksze niz powinny byc??? peosze o pomoc....sa to gazniki bdsr36
kaziumoto
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: Leszno WLKP


Postprzez Roki 86 » 2/11/2007, 17:21

po 1 to sprawdź dokładnie jaki masz model tych gaźników! ja w moim
mam 34E6 w serwisówce pisze że były jeszcze 34e4,34e5,34e7,34e8
ale nie różniły sie one zbytnio między sobą! Ważne są średnice dysz ja mam właśnie takie same jak u ciebie. Pierwsze słyszę że w dławionych wersjach były inne wałki rozrządu... ale mogę sie mylić. Sprawdź ustawienie dyszy powietrza bocznikowego. Jak masz ustawione iglice? i sprawdź czy przepustnice podciśnieniowe ci się otwierają.
p.s to ze po dodaniu gazu gaśnie jest wynikiem tego ze dostaje zbyt ubogą mieszankę czyli za mało paliwa.
sracz 750
Roki 86
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
Lokalizacja: grabów


Postprzez kaziumoto » 22/11/2007, 02:22

mam gazniki 34E8...Co robic???????? :oops:
kaziumoto
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: Leszno WLKP

Postprzez Roki 86 » 22/11/2007, 19:45

W tej chwili masz dobre dysze! nie wiem co ty masz za książkę? jakiej średnicy masz resztę dysz? Musisz wyregulować gaźniki, sprawdzić poziom paliwa i całą resztę jak będziesz pewny że wszystko masz perfekcyjnie ustawione, wtedy trzeba szukać innych przyczyn. możliwe że przepustnice nie otwierają sie do końca i wtedy powietrza jest zbyt wiele i nie chce chodzić odpowiednio. Musiałbym obejrzeć te twoje gaźniki to bym ci coś powiedział o nich, porównał z moimi które znam na pamięć!
sracz 750
Roki 86
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
Lokalizacja: grabów

Postprzez kaziumoto » 22/11/2007, 23:04

ok...sprawdze wszystkie dysze...Powiedz mi jeszcze tylko jak si e wyciaga iglice,bo nie chce nic zlamac...(nie wiem jak wyciagnac ten bialy plastik w kasztalcie plaskiego srobokreta)... :oops:
kaziumoto
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: Leszno WLKP

Postprzez Roki 86 » 23/11/2007, 13:52

żeby wyciągnąć iglice musisz mieć takie specjalne wydłużone kombinerki którymi będziesz mógł złapać za grzybek zabezpieczający iglice, łapiesz i pociągasz z czuciem, całość trzyma sie na małym o-ringu który siedzi w rowku, bardzo prosto to zrobić, jak będziesz montował to po wciśnięciu tego zabezpieczenia poobracaj nim w lewo i w prawo, wtedy o-ring ułoży sie odpowiednio w rowku.
sracz 750
Roki 86
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
Lokalizacja: grabów



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na g�r�