suzuki gsxr 600 srad na kryzach... Czy wymiana walkow ????
Posty: 6
• Strona 1 z 1
suzuki gsxr 600 srad na kryzach... Czy wymiana walkow ????
Suzuki gsxr 600 srad 99r. Mam problem przywioozlem ja z niemiec i ma wlozone kryzy w gardziel w briefie jest napisane ze ma 25KW...w gaznikach mam dysze 1#135 2#132,5 3#132,5 4#135 w serwisowce jest napisane ze maja byc 125 i 122,5 jak wyciagbe kryzy chodzi tylko na wolnych obrorach gdy dodam gazu gasnie... Czy musze mu wymienic walki rozrzadu?????? i laczego ma dysze wieksze niz powinny byc??? peosze o pomoc....sa to gazniki bdsr36
- kaziumoto
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
- Lokalizacja: Leszno WLKP
po 1 to sprawdź dokładnie jaki masz model tych gaźników! ja w moim
mam 34E6 w serwisówce pisze że były jeszcze 34e4,34e5,34e7,34e8
ale nie różniły sie one zbytnio między sobą! Ważne są średnice dysz ja mam właśnie takie same jak u ciebie. Pierwsze słyszę że w dławionych wersjach były inne wałki rozrządu... ale mogę sie mylić. Sprawdź ustawienie dyszy powietrza bocznikowego. Jak masz ustawione iglice? i sprawdź czy przepustnice podciśnieniowe ci się otwierają.
p.s to ze po dodaniu gazu gaśnie jest wynikiem tego ze dostaje zbyt ubogą mieszankę czyli za mało paliwa.
mam 34E6 w serwisówce pisze że były jeszcze 34e4,34e5,34e7,34e8
ale nie różniły sie one zbytnio między sobą! Ważne są średnice dysz ja mam właśnie takie same jak u ciebie. Pierwsze słyszę że w dławionych wersjach były inne wałki rozrządu... ale mogę sie mylić. Sprawdź ustawienie dyszy powietrza bocznikowego. Jak masz ustawione iglice? i sprawdź czy przepustnice podciśnieniowe ci się otwierają.
p.s to ze po dodaniu gazu gaśnie jest wynikiem tego ze dostaje zbyt ubogą mieszankę czyli za mało paliwa.
sracz 750
- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
W tej chwili masz dobre dysze! nie wiem co ty masz za książkę? jakiej średnicy masz resztę dysz? Musisz wyregulować gaźniki, sprawdzić poziom paliwa i całą resztę jak będziesz pewny że wszystko masz perfekcyjnie ustawione, wtedy trzeba szukać innych przyczyn. możliwe że przepustnice nie otwierają sie do końca i wtedy powietrza jest zbyt wiele i nie chce chodzić odpowiednio. Musiałbym obejrzeć te twoje gaźniki to bym ci coś powiedział o nich, porównał z moimi które znam na pamięć!
sracz 750
- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
żeby wyciągnąć iglice musisz mieć takie specjalne wydłużone kombinerki którymi będziesz mógł złapać za grzybek zabezpieczający iglice, łapiesz i pociągasz z czuciem, całość trzyma sie na małym o-ringu który siedzi w rowku, bardzo prosto to zrobić, jak będziesz montował to po wciśnięciu tego zabezpieczenia poobracaj nim w lewo i w prawo, wtedy o-ring ułoży sie odpowiednio w rowku.
sracz 750
- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość